AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #1 Skrevet 27. februar 2024 Jeg har alltid vært veldig oppmerksom på skjønnhetsfeil ved meg selv, og alltid blitt veldig stresset, lei meg og desperat hver gang jeg har funnet noe nytt å skjemmes over ved utseendeeller kroppen.. men i det siste har det tatt helt overhånd. Siden i sommer så har jeg funnet nye feil kontinuerlig... jeg får helt panikk og obsesser over den tingen helt til noe nytt tar over.. det er ikke sånn at jeg leter etter feil, jeg bare ser det helt plutselig uten å tenke på at jeg skal finne noe feil også får jeg helt sjokk. Det siste nå er at jeg så et glimt av meg selv I et speil igår, og bare WOW jeg har rynkete underleppe... siden så har jeg ikke gjort annet enn å Google behandlingsmetoder, bilder av andre mennesker for å sammenligne og studert mennesker jeg ser rundt om kring. Sånn er det hver gang jeg finner noe nytt. Jeg driver også å finner gamle bilder av meg selv for å se om det har vært sånn hele tiden. Jeg har samlet opp så mye ting med meg selv som jeg føler jeg nermest ikke kan leve med. Det som er rart er at noen av tingene går over (ikke alle), også ser jeg ikke den feilen lenger selvom jeg leter etter den.. jeg begynner å lure på om jeg innbiller meg noen av disse tingene, eller om det er reelt. Isåfall er jeg jo gal? Jeg blir utslitt av dette og får mørke tanker hver gang jeg finner noe nytt, klarer ikke tenke på noe annet. Blir som en tvangstanke og må skjekke det i speilet hele tiden for å se om det fortsatt er like ille... blir helt sprø... Flere som har det sånn? Hva kan jeg gjøre? Eller må jeg rett og slett bruke alle pengene mine på estetiske behandlinger ? K- 30 Anonymkode: af4cb...eaa 1
BobbySocks Skrevet 27. februar 2024 #2 Skrevet 27. februar 2024 Du må bruke alle pengene dine på psykolog. Det er noe sykelig over det, så jeg tror jeg ville startet med en samtale hos fastlege. 2
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #3 Skrevet 27. februar 2024 BobbySocks skrev (1 minutt siden): Du må bruke alle pengene dine på psykolog. Det er noe sykelig over det, så jeg tror jeg ville startet med en samtale hos fastlege. Men feilene er jo fortsatt der selvom jeg går til psykolog.. Anonymkode: af4cb...eaa
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #4 Skrevet 27. februar 2024 Just now, AnonymBruker said: Men feilene er jo fortsatt der selvom jeg går til psykolog.. Anonymkode: af4cb...eaa Du må i samarbeid med psykolog finne bakgrunnen til at du er som du er. Parallelt må du få verktøy for å kunne fjerne deg fra samme tankemønstre. Når bakgrunnen er funnet, kan du og psykologen finne riktig måte å jobbe videre på. Anonymkode: 948fa...0c0 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #5 Skrevet 27. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Men feilene er jo fortsatt der selvom jeg går til psykolog.. Anonymkode: af4cb...eaa Du høres nesten hjernevasket ut fordi du er 100% på at du ser alle disse feil,så JA psykolog. Bare den siste kommentaren din her "Men feilene er jo fortsatt der selvom jeg går til psykolog.. " VISER du må til Psykolog. Lykke til😊 Anonymkode: 5c5d1...aa6 2
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #6 Skrevet 27. februar 2024 Hva er bbd? Anonymkode: 61719...041
Gjest Hoia Skrevet 27. februar 2024 #7 Skrevet 27. februar 2024 Det ser jo så unaturlig ut det å ikke ha sett ut som en har levd. Brad Pitt, for eksempel, har visstnok tatt en sånn operasjon i ansiktet, han var mye kjekkere før operasjonen. Den stramme masken til Michael Jackson så jo bare ikke ut.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #8 Skrevet 27. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva er bbd? Anonymkode: 61719...041 Body dysmorphia.. Anonymkode: af4cb...eaa
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #9 Skrevet 27. februar 2024 Kanskje du trenger å fylle livet med noe meningsfylt. Å bruke all tid på noe så selvsentrert som eget utseende er en trist tilværelse. Røde kors, dyrebeskyttelsen eller hva som helst vil gjøre det godt. Du trenger å bry deg om noe eller noen andre enn deg selv Anonymkode: 38e8b...84e
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #10 Skrevet 27. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kanskje du trenger å fylle livet med noe meningsfylt. Å bruke all tid på noe så selvsentrert som eget utseende er en trist tilværelse. Røde kors, dyrebeskyttelsen eller hva som helst vil gjøre det godt. Du trenger å bry deg om noe eller noen andre enn deg selv Anonymkode: 38e8b...84e Hm.. jeg tror jeg bruker tiden min på meningsfylte ting. Jeg jobber 100% i helsevesenet, og studerer vedsiden av til noe "høyere" i helsevesenet. Har også kjæreste, venner og husdyr. Trener også når jeg får tid. Har aldri tid til å slappe av nesten, men disse tingene fyller hodet mitt 100% selvom jeg gjør alt annet vedsiden av som en robot. Anonymkode: af4cb...eaa
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #11 Skrevet 27. februar 2024 Nei du har ikke bdd. Det er en alvorlig lidelse som fører til sosial isolasjon, funksjonstap og mye tid går til å sjekke komplekset hver dag. Anonymkode: e0f79...362
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #12 Skrevet 27. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei du har ikke bdd. Det er en alvorlig lidelse som fører til sosial isolasjon, funksjonstap og mye tid går til å sjekke komplekset hver dag. Anonymkode: e0f79...362 Er veldig mye tid som går til å skjekke kompleksene hver dag, hver eneste anledning så googler jeg, eller skjekker i speil. Bruker timesvis på dette til sammen hver dag. Sosial isolasjon til en viss grad, har ikke lyst å møte folk i starten når jeg finner noe nytt og unngår det hvis mulig. Anonymkode: af4cb...eaa
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #13 Skrevet 27. februar 2024 ^ legger til at typen vil at vi skal dra til syden i sommer og det kommer jeg til å finne unnskyldninger for å ikke bli med på fordi jeg kommer aldei til å vise meg uten klær og sminke i lyset. Anonymkode: af4cb...eaa
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #14 Skrevet 27. februar 2024 Invester heller penger i din mentale helse, det tar deg lenger enn operasjoner. Anonymkode: 2eac5...1b4 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #15 Skrevet 27. februar 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg har alltid vært veldig oppmerksom på skjønnhetsfeil ved meg selv, og alltid blitt veldig stresset, lei meg og desperat hver gang jeg har funnet noe nytt å skjemmes over ved utseendeeller kroppen.. men i det siste har det tatt helt overhånd. Siden i sommer så har jeg funnet nye feil kontinuerlig... jeg får helt panikk og obsesser over den tingen helt til noe nytt tar over.. det er ikke sånn at jeg leter etter feil, jeg bare ser det helt plutselig uten å tenke på at jeg skal finne noe feil også får jeg helt sjokk. Det siste nå er at jeg så et glimt av meg selv I et speil igår, og bare WOW jeg har rynkete underleppe... siden så har jeg ikke gjort annet enn å Google behandlingsmetoder, bilder av andre mennesker for å sammenligne og studert mennesker jeg ser rundt om kring. Sånn er det hver gang jeg finner noe nytt. Jeg driver også å finner gamle bilder av meg selv for å se om det har vært sånn hele tiden. Jeg har samlet opp så mye ting med meg selv som jeg føler jeg nermest ikke kan leve med. Det som er rart er at noen av tingene går over (ikke alle), også ser jeg ikke den feilen lenger selvom jeg leter etter den.. jeg begynner å lure på om jeg innbiller meg noen av disse tingene, eller om det er reelt. Isåfall er jeg jo gal? Jeg blir utslitt av dette og får mørke tanker hver gang jeg finner noe nytt, klarer ikke tenke på noe annet. Blir som en tvangstanke og må skjekke det i speilet hele tiden for å se om det fortsatt er like ille... blir helt sprø... Flere som har det sånn? Hva kan jeg gjøre? Eller må jeg rett og slett bruke alle pengene mine på estetiske behandlinger ? K- 30 Anonymkode: af4cb...eaa Tipper du er kjempefin jeg❤️ Anonymkode: 24401...e4a
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #16 Skrevet 27. februar 2024 Er du i forhold? Anonymkode: 6bc09...b9f
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #17 Skrevet 27. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er du i forhold? Anonymkode: 6bc09...b9f Ja Anonymkode: af4cb...eaa
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #18 Skrevet 27. februar 2024 Klart,har dine foreldre de samme problemene så har nok du det også. Fellesnevneren er ekstra antall fingre og tær. Mulig du er svaksynt og har ekstra sett med tenner også... Anonymkode: 2efb9...0af
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #19 Skrevet 27. februar 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Klart,har dine foreldre de samme problemene så har nok du det også. Fellesnevneren er ekstra antall fingre og tær. Mulig du er svaksynt og har ekstra sett med tenner også... Anonymkode: 2efb9...0af Skjønte ikke.. Anonymkode: af4cb...eaa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå