AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #1 Skrevet 27. februar 2024 Vi har vært sammen i snart 2 år og prater om å flytte sammen. Han har hele veien vært veldig på, kontakter meg hele tiden, skriver fine meldinger, ringer meg med alt som skjer i livet hans. Kjærligheten vi har kan ikke sammenlignes med noe noen av oss har opplevd og tilliten er høy til tross for at jeg har blitt bedratt i alle mine andre forhold. Jeg vil jo vise hele verden at han er min og han sier det samme til meg; eller har sagt det tidligere. Så. Jeg lurte på om vi skulle sette oss i et forhold på Facebook, syns liksom det er på tide og let's face it, sosiale medier ER en stor del av ting nå for tida. Svaret jeg fikk var "jeg vurderer å slette hele Facebook, bruker det lite, bruker mest messenger osv, orker ikke ha det". Det var som å bli slått i magen for dette ga meg en vond og velkjent følelse. Vi er ca 35 år begge to. Han er ikke redd for å vise seg sammen med meg ellers, men syns dette var ekkelt. For han bruker Facebook en del selv om han aldri legger ut noe. Anonymkode: 8700e...b60
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #2 Skrevet 27. februar 2024 Er litt gammeldags å sette opp forhold på FB. Anonymkode: 19fb1...966 9 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #3 Skrevet 27. februar 2024 Dere er 35, ikke 15. ikke la dumme ting som sosiale medier ødelegge fine ting. Vet om flere par som du aldri kan se ut fra sosiale medier er sammen, men de er lykkelige sammen for det. Anonymkode: 719cc...328 10
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #4 Skrevet 27. februar 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Vi har vært sammen i snart 2 år og prater om å flytte sammen. Han har hele veien vært veldig på, kontakter meg hele tiden, skriver fine meldinger, ringer meg med alt som skjer i livet hans. Kjærligheten vi har kan ikke sammenlignes med noe noen av oss har opplevd og tilliten er høy til tross for at jeg har blitt bedratt i alle mine andre forhold. Jeg vil jo vise hele verden at han er min og han sier det samme til meg; eller har sagt det tidligere. Så. Jeg lurte på om vi skulle sette oss i et forhold på Facebook, syns liksom det er på tide og let's face it, sosiale medier ER en stor del av ting nå for tida. Svaret jeg fikk var "jeg vurderer å slette hele Facebook, bruker det lite, bruker mest messenger osv, orker ikke ha det". Det var som å bli slått i magen for dette ga meg en vond og velkjent følelse. Vi er ca 35 år begge to. Han er ikke redd for å vise seg sammen med meg ellers, men syns dette var ekkelt. For han bruker Facebook en del selv om han aldri legger ut noe. Anonymkode: 8700e...b60 Høres ut som eksen min. Han er en eks for en god grunn…. «If you like it; then you better put a ring on it.»😘💯👍 Anonymkode: 7f2fe...60f 3
HeltTexas Skrevet 27. februar 2024 #5 Skrevet 27. februar 2024 Det er veldig få som gidder å sette seg i forhold på FB nå lenger. Jeg ville ikke trodd det har noe med å være flau over deg å gjøre. Jeg er yngre enn dere, men tenker akkurat det samme som ham angående Facebook. Jeg bruker det aldri og har hatt lyst til å slette det i flere år, men folk bruker messenger så mye at jeg ikke har fått det til enda. 4
Mezzosoprena Skrevet 27. februar 2024 #6 Skrevet 27. februar 2024 AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Vi har vært sammen i snart 2 år og prater om å flytte sammen. Han har hele veien vært veldig på, kontakter meg hele tiden, skriver fine meldinger, ringer meg med alt som skjer i livet hans. Kjærligheten vi har kan ikke sammenlignes med noe noen av oss har opplevd og tilliten er høy til tross for at jeg har blitt bedratt i alle mine andre forhold. Jeg vil jo vise hele verden at han er min og han sier det samme til meg; eller har sagt det tidligere. Så. Jeg lurte på om vi skulle sette oss i et forhold på Facebook, syns liksom det er på tide og let's face it, sosiale medier ER en stor del av ting nå for tida. Svaret jeg fikk var "jeg vurderer å slette hele Facebook, bruker det lite, bruker mest messenger osv, orker ikke ha det". Det var som å bli slått i magen for dette ga meg en vond og velkjent følelse. Vi er ca 35 år begge to. Han er ikke redd for å vise seg sammen med meg ellers, men syns dette var ekkelt. For han bruker Facebook en del selv om han aldri legger ut noe. Anonymkode: 8700e...b60 Du er 35 og mener at Facebook er SÅ viktig? Nei, vel? Altså, han sa jo ikke at han ikke ville "vise verden" at dere er sammen, han sa han vurderte å kvitte seg med Facebook, hvordan i all verden kan du ta det personlig? 5
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #7 Skrevet 27. februar 2024 Min kjæreste sa også dette, han er 43 år og jeg er 38. Jeg bruker overhodet ikke facebook, han bruker det timesvis hver dag til å scrolle på folk og videoer, men legger aldri ut noe og har hatt samme profilbildet i 8 år. Jeg sa delvis på tull at det var vel på tide å bli et par på facebook. Reaksjonen hans var at han kom aldri til å legge ut verken status, bilder eller noe som helst på facebook. At han hater oppmerksomhet og fokus på seg selv. I utgangspunktet sa jeg dette på tull, for det var ikke viktig for meg. Men på grunn av reaksjonen hans betydde det plutselig noe allikevel. Ut av det blå en lørdagskveld kom han å holdt godt rundt meg da jeg stod på kjøkkenet, kysset meg ømt og så litt ertende på meg "har ikke du sjekket telefonen i kveld eller?". Da hadde han oppdatert statusen sin til å være i et forhold med meg, og hundrevis hadde likt og kommentert. Facebook betyr absolutt ingenting, men det ble allikevel en kjærlighetshandling og en bekreftelse på at det er oss to. For det veier tyngre nå i voksen alder synes jeg. Man endrer ikke status i hytt og pine når man er 40 +. Anonymkode: 6ca20...a3b 5 6 3
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #8 Skrevet 27. februar 2024 Om alt annet i forholdet bekrefter deg i at han vil ha deg og bare deg, så synes jeg at du skal slutte å tenke noe mer på FB statusen deres. Om det der i mot er flere ting som gir deg en dårlig magefølelse, så fortsett og finn ut av det Anonymkode: 0402a...62f
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #9 Skrevet 27. februar 2024 Holder han deg totalt skjult så ville jeg har reagert, men ikke bare på Facebook. Anonymkode: 65356...799 2
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #10 Skrevet 27. februar 2024 Når jeg spurte min kjæreste om å endre statusen sin fra singel til i et forhold, fikk jeg til svar at det spilte ingen rolle så lenge vi visste selv at vi var et par. Tok han i å flørte med flere på både Facebook og Insta så jeg skjønte at han ikke ville flagge meg. Det toppet seg da han ikke lot meg tagge han i noe som helst heller. Han var veldig aktiv på sosiale medier så ja, det betyr noe. Jeg gav beskjed om at jeg ikke gadd være noe hemmelig kjæreste og spurte hvorfor «venninner» fikk tagge men ikke meg. Var på vei ut av relasjonen når han plutselig la ut bilder av oss flere steder og i tillegg endret status til forlovet med meg når han fridde. Tror faktisk han trengte litt tid for at ikke tidligere dater skulle begynne å lure for det manglet ikke på fine kommentarer på disse «venninnene» sine bilder og poster her og der. Fremdeles synes jeg det var en skikkelig kjip ting å gjøre så jeg skjønner deg godt ts Anonymkode: 74d60...13e 2 3 2
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #11 Skrevet 27. februar 2024 Det er vel viktigere at du har møtt hand familie og venner? Anonymkode: c3001...fad 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #12 Skrevet 27. februar 2024 Mannen min hadde profilbilde med oss to sammen på Facebook, men statusen endret han ikke på før vi hadde vært gift i ti år og jeg påpekte det. Førte til litt moro da han fikk gratulasjoner for å ha giftet seg (ti år forsinket!). Anonymkode: 5fd78...912 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #13 Skrevet 27. februar 2024 Viser han status i det hele tatt? Står det singel eller er det uopplyst? Anonymkode: cda7e...e78 2
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #14 Skrevet 27. februar 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Viser han status i det hele tatt? Står det singel eller er det uopplyst? Anonymkode: cda7e...e78 Det står ingenting. Han har tidligere stått i forhold med eksen. Ts Anonymkode: 8700e...b60
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #15 Skrevet 27. februar 2024 Dersom han ikke er aktiv med å legge ut andre ting på FB/SoMe så ville jeg ikke lagt for mye vekt ved det. Min samboer er omtrent aldri på facebook, og jeg har slettet min profil. Han la ut et bilde av oss ved en høytid på en annen app, utenom det har han vel aldri postet noe av meg, men så er han generelt lite aktiv på SoMe, så det er ikke noe som plager meg. Jeg er ca like gammel som deg, ts, og jeg vet at forhold på FB i våre ungdomsår, var det som stadfestet det som "offisielt" men det har forsvunnet mer og mer, og er nok ikke helt normen i 2024 😊 Anonymkode: a4464...366
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #16 Skrevet 27. februar 2024 Om han ikke sletter fb etter en stund, ville jeg nevnt det igjen. Ellers er det ikke så farlig Anonymkode: 72640...079
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #17 Skrevet 27. februar 2024 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Når jeg spurte min kjæreste om å endre statusen sin fra singel til i et forhold, fikk jeg til svar at det spilte ingen rolle så lenge vi visste selv at vi var et par. Tok han i å flørte med flere på både Facebook og Insta så jeg skjønte at han ikke ville flagge meg. Det toppet seg da han ikke lot meg tagge han i noe som helst heller. Han var veldig aktiv på sosiale medier så ja, det betyr noe. Jeg gav beskjed om at jeg ikke gadd være noe hemmelig kjæreste og spurte hvorfor «venninner» fikk tagge men ikke meg. Var på vei ut av relasjonen når han plutselig la ut bilder av oss flere steder og i tillegg endret status til forlovet med meg når han fridde. Tror faktisk han trengte litt tid for at ikke tidligere dater skulle begynne å lure for det manglet ikke på fine kommentarer på disse «venninnene» sine bilder og poster her og der. Fremdeles synes jeg det var en skikkelig kjip ting å gjøre så jeg skjønner deg godt ts Anonymkode: 74d60...13e Forskjellen her, er jo at din kjæreste var aktiv på SoMe, og også nektet deg å tagge han (røde flagg).. TS skriver jo at kjæresten ikke legger ut noe til vanlig, så det er jo ikke et avvik at han ikke vil oppdatere status. Anonymkode: a4464...366 4
Daria Skrevet 27. februar 2024 #18 Skrevet 27. februar 2024 Treffer du vennene hans? Er du med ham på familiebesøk, har han introdusert deg til moren sin som "kjæresten min"? Vet kollegene hans at du eksisterer? Det er disse tingene som betyr noe og som er livet, ikke hva som står på Facebook. 2
Ishavsrøya Skrevet 27. februar 2024 #19 Skrevet 27. februar 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Min kjæreste sa også dette, han er 43 år og jeg er 38. Jeg bruker overhodet ikke facebook, han bruker det timesvis hver dag til å scrolle på folk og videoer, men legger aldri ut noe og har hatt samme profilbildet i 8 år. Jeg sa delvis på tull at det var vel på tide å bli et par på facebook. Reaksjonen hans var at han kom aldri til å legge ut verken status, bilder eller noe som helst på facebook. At han hater oppmerksomhet og fokus på seg selv. I utgangspunktet sa jeg dette på tull, for det var ikke viktig for meg. Men på grunn av reaksjonen hans betydde det plutselig noe allikevel. Ut av det blå en lørdagskveld kom han å holdt godt rundt meg da jeg stod på kjøkkenet, kysset meg ømt og så litt ertende på meg "har ikke du sjekket telefonen i kveld eller?". Da hadde han oppdatert statusen sin til å være i et forhold med meg, og hundrevis hadde likt og kommentert. Facebook betyr absolutt ingenting, men det ble allikevel en kjærlighetshandling og en bekreftelse på at det er oss to. For det veier tyngre nå i voksen alder synes jeg. Man endrer ikke status i hytt og pine når man er 40 +. Anonymkode: 6ca20...a3b Så koselig gjort ❤ 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #20 Skrevet 28. februar 2024 Jeg og samboeren min er godt voksne. Vi har begge Facebook, men bruker det svært sjelden. Legger aldri ut noe selv eller kommenterer andre sine innlegg/bilder. Men siden vi begge fikk en del flørtende oppmerksomhet fra andre i lang tid etter vi møttes, så fant vi sammen ut at vi skulle legge ut på Facebook at vi var i et forhold. Etter det har begge fått mye mindre interesse fra andre, akkurat slik vi ønsket. Anonymkode: 8d116...f92 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå