AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #1 Skrevet 27. februar 2024 Kort fortalt. Datet hverandre i nesten 3 uker og møttes 5 ganger. Nå derimot har vi ikke møttes på 1 uke og har bare snakket sammen en gang i går kveld (på mitt initiativ). Han sa han var opptatt med jobb og sånt, men jeg stoler ikke helt på det han sier. Fordi de gangene vi har vært sammen ofte i ukedagene har vi drukket og han har ikke jobbet de dagene heller. Og jeg husker at etter vi hadde møttes 4 ganger så spurte han om vi holdt på med hverandre, og jeg sa at vi kunne det hvis han ville. Jeg synes jo det er veldig rart å gå nesten en uke uten å snakkes og over en uke uten å møtes hvis man holder på. Får ikke noe innblikk i hverdagen hans heller. Skal jeg spørre han? Hvordan skal jeg ordlegge meg? Redd jeg jager han vekk om jeg spør og at jeg er for needy… Argh, dette med dating er ikke enkelt… Anonymkode: cd39c...b8a 2
ennivk Skrevet 27. februar 2024 #2 Skrevet 27. februar 2024 Ja, du skal spørre og uttrykke hva du ønsker. Eksempel: "Jeg merker at vi ikke har like mye kommunikasjon som i starten, at du ikke tar like mye kontakt som tidligere. Det gjør meg litt usikker og utrygg. Jeg liker deg godt og liker at vi har litt kontakt hver dag." Hvis du jager ham bort, så er han ikke den rette for deg. 6 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #3 Skrevet 27. februar 2024 ennivk skrev (8 minutter siden): Ja, du skal spørre og uttrykke hva du ønsker. Eksempel: "Jeg merker at vi ikke har like mye kommunikasjon som i starten, at du ikke tar like mye kontakt som tidligere. Det gjør meg litt usikker og utrygg. Jeg liker deg godt og liker at vi har litt kontakt hver dag." Hvis du jager ham bort, så er han ikke den rette for deg. Uff, kjenner det knyter seg i magen allerede. Vet ikke om jeg tør…. Får se hva jeg gjør uansett, men men snart må noe skje tenker jeg - ts Anonymkode: cd39c...b8a 3
Gjest Hoia Skrevet 27. februar 2024 #4 Skrevet 27. februar 2024 Nei, du skal la det gå, tre ukers dating er ikke lang tid, se om han tar kontakt innen to-tre uker, så kan du spørre om han vil møtes, da vil du skjønne om han er interessert eller ikke. Sier han nei da, ev. ikke svarer, så dropp det. Og ikke tenk noe over det før du tar kontakt igjen.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #5 Skrevet 27. februar 2024 Vet du hva han jobber med da? Anonymkode: 905f6...87c
Gjest Hoia Skrevet 27. februar 2024 #6 Skrevet 27. februar 2024 Fem dater er ingen relasjon. Så kutt ut tenkingen, de det an.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #7 Skrevet 27. februar 2024 Hoia skrev (Akkurat nå): Nei, du skal la det gå, tre ukers dating er ikke lang tid, se om han tar kontakt innen to-tre uker, så kan du spørre om han vil møtes, da vil du skjønne om han er interessert eller ikke. Sier han nei da, ev. ikke svarer, så dropp det. Og ikke tenk noe over det før du tar kontakt igjen. Så lenge er faktisk uaktuelt å vente. Det er jo ren tortur å gå rundt å lure på dette hele tiden når man er så interessert og ikke aner hva den andre vil.. Da kunne jeg jo heller ha datet noen andre. Vil ikke kaste bort tid - ts Anonymkode: cd39c...b8a 4 2
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #8 Skrevet 27. februar 2024 Hoia skrev (Akkurat nå): Fem dater er ingen relasjon. Så kutt ut tenkingen, de det an. Vi har ikke møtt noen andre i mens og begge var interessert i et forhold. Hva mener du da? Anonymkode: cd39c...b8a
Gjest Luksusbia Skrevet 27. februar 2024 #9 Skrevet 27. februar 2024 Kutt ut overtenning, og ta kontakt etter påske hvis han ikke gjør det. Dere er ikke sammen. Kos deg alene eller med venninner nå
Gjest Hoia Skrevet 27. februar 2024 #10 Skrevet 27. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi har ikke møtt noen andre i mens og begge var interessert i et forhold. Hva mener du da? Anonymkode: cd39c...b8a Det er fortsatt ingen relasjon. Du bør roe det ned for egen skyld
TomSawyer Skrevet 27. februar 2024 #11 Skrevet 27. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kort fortalt. Datet hverandre i nesten 3 uker og møttes 5 ganger. Nå derimot har vi ikke møttes på 1 uke og har bare snakket sammen en gang i går kveld (på mitt initiativ). Han sa han var opptatt med jobb og sånt, men jeg stoler ikke helt på det han sier. Fordi de gangene vi har vært sammen ofte i ukedagene har vi drukket og han har ikke jobbet de dagene heller. Og jeg husker at etter vi hadde møttes 4 ganger så spurte han om vi holdt på med hverandre, og jeg sa at vi kunne det hvis han ville. Jeg synes jo det er veldig rart å gå nesten en uke uten å snakkes og over en uke uten å møtes hvis man holder på. Får ikke noe innblikk i hverdagen hans heller. Skal jeg spørre han? Hvordan skal jeg ordlegge meg? Redd jeg jager han vekk om jeg spør og at jeg er for needy… Argh, dette med dating er ikke enkelt… Anonymkode: cd39c...b8a 1 uke uten kontakt? Eller 2? Spiller liten rolle egentlig for hadde han vært interessert hadde hverken 1 eller 2 uker gått.. 6
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #12 Skrevet 27. februar 2024 Hoia skrev (2 minutter siden): Det er fortsatt ingen relasjon. Du bør roe det ned for egen skyld Så å holde på med hverandre og ikke snakke på en uke er normalt? Jeg vil bare ha en avklaring på om han fortsatt er interessert. Jeg orker ikke å gå rundt å lure på dette hele tiden, det blir jeg gal av. Bedre å avslutte det så kan man date andre i stedet. - Ts Anonymkode: cd39c...b8a 2 2
Gjest Hoia Skrevet 27. februar 2024 #13 Skrevet 27. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Så å holde på med hverandre og ikke snakke på en uke er normalt? Jeg vil bare ha en avklaring på om han fortsatt er interessert. Jeg orker ikke å gå rundt å lure på dette hele tiden, det blir jeg gal av. Bedre å avslutte det så kan man date andre i stedet. - Ts Anonymkode: cd39c...b8a Kanskje han allerede holder på å avslutte det? Eller tror at du gjør det? Er han interessert, så er han det også om fem uker. Gå på en ny date med en annen, for å få bort fokuset på den, kanskje du har bare hengt deg opp i vedkommende?
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #14 Skrevet 27. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Så å holde på med hverandre og ikke snakke på en uke er normalt? Jeg vil bare ha en avklaring på om han fortsatt er interessert. Jeg orker ikke å gå rundt å lure på dette hele tiden, det blir jeg gal av. Bedre å avslutte det så kan man date andre i stedet. - Ts Anonymkode: cd39c...b8a Det høres ikke så bra ut at han ikke tar kontakt på en uke. Er han interessert, så tar han kontakt hver dag. Ville bare fått det avklart var jeg deg og så bare komt deg videre. Lykke til 💖 Anonymkode: 8a0cb...3ed 2
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #15 Skrevet 27. februar 2024 Hoia skrev (Akkurat nå): Kanskje han allerede holder på å avslutte det? Eller tror at du gjør det? Er han interessert, så er han det også om fem uker. Gå på en ny date med en annen, for å få bort fokuset på den, kanskje du har bare hengt deg opp i vedkommende? Grunnen til at jeg heller ikke skrev til han var fordi jeg følte at jeg de siste gangene var mest på og tok mer initiativ, derfor slutta jeg. Jeg mente at ballen lå hos han nå. Men så skrev jeg til han igjen i går bare for å høre om han hadde det bra og sånt, nesten en hel uke uten kontakt. Han sa han hadde vært mye opptatt da. Vet ikke hva mer jeg skal skrive… Derfor jeg spør her. Skal jeg møte han igjen? - ts Anonymkode: cd39c...b8a
TomSawyer Skrevet 27. februar 2024 #16 Skrevet 27. februar 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Grunnen til at jeg heller ikke skrev til han var fordi jeg følte at jeg de siste gangene var mest på og tok mer initiativ, derfor slutta jeg. Jeg mente at ballen lå hos han nå. Men så skrev jeg til han igjen i går bare for å høre om han hadde det bra og sånt, nesten en hel uke uten kontakt. Han sa han hadde vært mye opptatt da. Vet ikke hva mer jeg skal skrive… Derfor jeg spør her. Skal jeg møte han igjen? - ts Anonymkode: cd39c...b8a Hvis mannen gir deg så mye smerte at du må starte en tråd om det her..og det i innledende fase av et evt. forhold er det opplagte svaret nei. Jeg ville sendt en mld til ham akkurat nå og spurt hva han ser for seg mellom dere og når? Ikke la menn holde deg på gress og fucke med følelsene dine. 4
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #17 Skrevet 27. februar 2024 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Grunnen til at jeg heller ikke skrev til han var fordi jeg følte at jeg de siste gangene var mest på og tok mer initiativ, derfor slutta jeg. Jeg mente at ballen lå hos han nå. Men så skrev jeg til han igjen i går bare for å høre om han hadde det bra og sånt, nesten en hel uke uten kontakt. Han sa han hadde vært mye opptatt da. Vet ikke hva mer jeg skal skrive… Derfor jeg spør her. Skal jeg møte han igjen? - ts Anonymkode: cd39c...b8a Jeg hadde enten spurt rett ut, eller begynt å se meg om etter noe annet. Hvis en mann er veldig interessert så går det ikke en uke uten noen form for kontakt, ihvertfall ikke når dere har møttes så tett hittil. Anonymkode: 0aaa4...c5e 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #18 Skrevet 27. februar 2024 Hva har dere gjort på de datene deres? Bare drukket? Hvordan kan du være interessert i en mann du ikke vet noe om, og som ikke gidder prate med deg på en hel uke? Han er jo helt tydelig IKKE interessert i deg. Anonymkode: ca1b9...633 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #19 Skrevet 27. februar 2024 Noen ganger ved innledningen av en relasjon kan man ha behov for å trekke seg litt tilbake og fordøye ting litt, men den «opptatt»-unnskyldningen er dessverre litt skummel… Anonymkode: 866d2...2b7 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #20 Skrevet 27. februar 2024 Nah, move on girl. Han er ikke interessert og dette er måten mange gjør det på, sakte "fading" også forsvinne. Dessverre! Det er vondt, så klem til deg ❤️ Anonymkode: 00811...828 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå