Gjest Hoia Skrevet 27. februar 2024 #1 Skrevet 27. februar 2024 https://www.dn.no/d2/kommentar/mote/italia/vinter/ragnhild-brochmann-hva-er-det-med-moon-boots-som-er-sa-fristende-akkurat-na/2-1-1597742 Ikke fordi de tilhører noen side, eller på grunn av historikken, men fordi en kommer opp fra gulvet, bakken (salt og faenskap). Får en dem på salg, er de ikke så dyre, og de holder veldig lenge. Men at de ser fine ut, det vil jeg ikke akkurat si. Da jeg var liten var jeg med flere folk hjem, og det var alltid kulest å bli med hjem til de som gikk med utesko inne. Jeg tenkte alltid at det var noe internasjonalt med det, noe italiensk eller noe sofistikert ved det. Jeg kunne helt sikkert vandret rundt med Moon Boots på en hytte, varmt og en unngår alle former for grått støv.
Mardina Skrevet 27. februar 2024 #2 Skrevet 27. februar 2024 Jeg hadde ikke kjøpt Moon boots om jeg så hadde fått penger for det.... De er ultra-stygge og kan umulig være gode for beina. Eneste positive må vel være at de er varme. Men det er det jaggu mange andre vintersko som også er 😄 4 2
Gjest Hoia Skrevet 27. februar 2024 #3 Skrevet 27. februar 2024 Mardina skrev (Akkurat nå): Jeg hadde ikke kjøpt Moon boots om jeg så hadde fått penger for det.... De er ultra-stygge og kan umulig være gode for beina. Eneste positive må vel være at de er varme. Men det er det jaggu mange andre vintersko som også er 😄 De er sykt gode å gå i, en unngår all dritt. Jeg jobbet et sted med mye rare stoffer på gulvet. De burde lage sånne sko til å jobbe med, unngikk alt dritt, inntil jeg fikk streng beskjed om å bruke andre sko som ikke beskyttet i det hele tatt, fra virksomhetens side. Det rant skadelig veske nedover beina mine. Ulempen er prisen, men de holder i tusen år, så lenge ikke noen går løs på dem.
Mardina Skrevet 27. februar 2024 #4 Skrevet 27. februar 2024 Hoia skrev (Akkurat nå): De er sykt gode å gå i, en unngår all dritt. Jeg jobbet et sted med mye rare stoffer på gulvet. De burde lage sånne sko til å jobbe med, unngikk alt dritt, inntil jeg fikk streng beskjed om å bruke andre sko som ikke beskyttet i det hele tatt, fra virksomhetens side. Det rant skadelig veske nedover beina mine. Ulempen er prisen, men de holder i tusen år, så lenge ikke noen går løs på dem. Hadde fortsatt ikke kjøpt dem..... 😄 Hadde jeg fått 1 million, så kunne jeg KANSKJE vurdert det 😄 😄 Men jeg må ha sko som gir god støtte, siden jeg er plattfot. Beina mine hadde blitt ødelagt, etter noen timer i sånne Moon boots 😄 Det er jeg ganske sikker på 😄
Gjest Hoia Skrevet 27. februar 2024 #5 Skrevet 27. februar 2024 Jeg jobbet et sted på nittitallet der det var en fyr som gikk rundt på høye Buffalo-sko, og han fikk ikke korreks. Veldig rart.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #7 Skrevet 27. februar 2024 Elsker mine, beste og varmeste vinterstøvlene ever 😊 Anonymkode: 70206...810 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #8 Skrevet 27. februar 2024 Bruker Moon Boots med glede, de er så deilige når det de snø og veldig kaldt! Jeg har den klassiske varianten, men også en kortere, litt smalere modell med snøring foran. Er som å ha en dyne rundt foten ❤️ Anonymkode: af4bf...51d 2
mingus Skrevet 27. februar 2024 #9 Skrevet 27. februar 2024 Jeg har et rosa par og jeg elsker dem, men de har stått der hele slapsete regnfulle vinteren 😪 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #10 Skrevet 27. februar 2024 Jeg har så tynne ben at de ser gigantiske ut på meg. Kunne heller ikke gå skikkelig i dem, da de "slo" inn i hverandre etter hvert steg, og jeg holdt på å klikke 😆 Anonymkode: a65b5...43d 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #11 Skrevet 27. februar 2024 Moon Boots er søte på barn synes jeg. Datteren min har. Kunne aldri gått med det selv Anonymkode: be9ed...d9f 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #12 Skrevet 28. februar 2024 Jeg hadde også månesko når jeg var liten, de var gode, lett og varm. Men jeg lurer på hvorfor de plutselig heter moon boots? Vi kalte de aldri det når jeg var liten. Jeg er dritlei av at norsk ikke er godt nok lenger. Måtte bare få det ut. Anonymkode: 5b1bc...016 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #13 Skrevet 28. februar 2024 Syns de er grusomt stygge 😅 Anonymkode: d3ae0...2c2 2
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #14 Skrevet 28. februar 2024 Viser seg at Kong Harald har moon boots 😎 Anonymkode: c86ef...680
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #15 Skrevet 28. februar 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg hadde også månesko når jeg var liten, de var gode, lett og varm. Men jeg lurer på hvorfor de plutselig heter moon boots? Vi kalte de aldri det når jeg var liten. Jeg er dritlei av at norsk ikke er godt nok lenger. Måtte bare få det ut. Anonymkode: 5b1bc...016 Merket HETER jo Moon Boot. Anonymkode: af4bf...51d 3
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #16 Skrevet 28. februar 2024 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Merket HETER jo Moon Boot. Anonymkode: af4bf...51d Skotypen heter månesko i Norge, det er ikke bare en produsent som produserer månesko. De har ikke monopol på designen. Ok da, men hvorfor? De er sikkert produsert i Norway. På Ørlandet eller i Kvisvik. Anonymkode: 5b1bc...016
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2024 #17 Skrevet 29. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 27.2.2024 den 17.51): Elsker mine, beste og varmeste vinterstøvlene ever 😊 Anonymkode: 70206...810 Disse her var jo faktisk litt fine! Anonymkode: 8e2ee...d74 1 1
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2024 #18 Skrevet 29. februar 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Disse her var jo faktisk litt fine! Anonymkode: 8e2ee...d74 Tusen takk, de er de fineste av Moon Boots sine modeller synes jeg, elsker mørkeblått og ' pelskanten ' gjør at de ser litt mer eksklusive ut 😊 Anonymkode: 70206...810
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2024 #19 Skrevet 29. februar 2024 Er de vasstette? Om ikkje kan heile vestlabdet gløyme det Eg har gløymt dei for dei er grisestygge! Anonymkode: cfc3a...747
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå