AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #41 Del Skrevet 28. februar 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: For å være helt ærlig så høres du paranoid ut, jeg tror virkelig du oppfatter situasjonen slik som du gjør. Men du har mest sannsynligvis en helt forvrengt virkelighetsoppfattelse. Selv om man er stygg eller har down så kaster ikke folk egg, ler av folk, dundrer på vinduer og forsøker å kjøre over deg i det daglige. Du høres veldig syk ut, og bør innlegges. Anonymkode: 0bc80...ec8 Jeg har vitner til alt omtrent, så det har skjedd. Men du får bare tro det du vil tro. Anonymkode: 56e74...0d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #42 Del Skrevet 28. februar 2024 3 minutter siden, AnonymBruker said: For å være helt ærlig så høres du paranoid ut, jeg tror virkelig du oppfatter situasjonen slik som du gjør. Men du har mest sannsynligvis en helt forvrengt virkelighetsoppfattelse. Selv om man er stygg eller har down så kaster ikke folk egg, ler av folk, dundrer på vinduer og forsøker å kjøre over deg i det daglige. Du høres veldig syk ut, og bør innlegges. Anonymkode: 0bc80...ec8 Det at du ikke tror at mobbing og trakassering foregår i det daglige sier egentlig mest om deg. Anonymkode: 56e74...0d5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #43 Del Skrevet 28. februar 2024 Mobbing har aldri hatt så høye tall som nå i dag. Anonymkode: 56e74...0d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #44 Del Skrevet 28. februar 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg gir faen i hvor mange innlegg jeg skriver om dette. Jeg har INGEN p prate med om dette og det bryter meg fullstendig ned. Hver gang jeg snakker med noen får jeg beskjed om «men er det ikke bare i hodet ditt da?» NEI, det er ikke det. Jeg har aldri blitt akseptert av noen som helst. Den ene vennina jeg har, har jeg kun fordi hun var grei nok til å drite i hvordan jeg ser ut. Har prøvd å blitt kjemt med omtrent alle jeh har gått på skole med, og på fritidsaktiviteter med, og det har alltid endt med mobbing og baksnakking. Jeg er SÅ LUTLEI. Det blir aldri bedre, til tross for at dere mener at dette ikke er sant så er det det. Tro det dere vil, men mobbing har aldri vært høyere nå. Dagens samfunn handler 90% om hvordan du ser ut, hvertfall blandt unge. Og om man ikke oppfyller de og de kravene, så blir man sett ned på og baksnakka. Slik er det bare. Anonymkode: 56e74...0d5 Men etter mangfoldige innlegg de siste årene om akkurat dette så har du fremdeles ikke tatt noen av rådene du har fått her. Spesielt det å gå til psykolog for å bearbeide hvordan disse hendelesene påvirker deg nekter du å gjøre. Så jeg undrer meg over hva du egentlig får ut av å opprette så mange tråder, få cirka de samme svarene hver gang, ikke gjøre en dritt av det vi foreslår, for så å gjenta det etter noen måneder. Det er åpenbart at svarene du får ikke hjelper deg videre. Er det kun sympati du er ute etter? Og historiene dine er faktisk såpass utrolige for oss andre å lese om at det ikke virker troverdig. Men når vi påpeker for deg hvor vanskelig det er å tro på dette så blir du irritert og insisterer på at det er sant. Jaja..... Sånn kommer vel dette til å fortsette de neste årene også. Vær heller snill med deg selv og oppsøk hjelp. Vi på KG er ikke utdannet til å gi deg den typen hjelp du trenger. Jeg håper inderlig du får hjelp, for det høres ikke greit ut å leve sånn. Anonymkode: d04d9...2ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #45 Del Skrevet 28. februar 2024 3 minutter siden, AnonymBruker said: Men etter mangfoldige innlegg de siste årene om akkurat dette så har du fremdeles ikke tatt noen av rådene du har fått her. Spesielt det å gå til psykolog for å bearbeide hvordan disse hendelesene påvirker deg nekter du å gjøre. Så jeg undrer meg over hva du egentlig får ut av å opprette så mange tråder, få cirka de samme svarene hver gang, ikke gjøre en dritt av det vi foreslår, for så å gjenta det etter noen måneder. Det er åpenbart at svarene du får ikke hjelper deg videre. Er det kun sympati du er ute etter? Og historiene dine er faktisk såpass utrolige for oss andre å lese om at det ikke virker troverdig. Men når vi påpeker for deg hvor vanskelig det er å tro på dette så blir du irritert og insisterer på at det er sant. Jaja..... Sånn kommer vel dette til å fortsette de neste årene også. Vær heller snill med deg selv og oppsøk hjelp. Vi på KG er ikke utdannet til å gi deg den typen hjelp du trenger. Jeg håper inderlig du får hjelp, for det høres ikke greit ut å leve sånn. Anonymkode: d04d9...2ab Jeg går til psykolog, har vært vært innlagt på psykiatrisk i 3 uker nå. De også mener at dette faktisk har skjedd, så det at dere ikke tror meg får dere bare gjøre. Anonymkode: 56e74...0d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #46 Del Skrevet 28. februar 2024 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg går til psykolog, har vært vært innlagt på psykiatrisk i 3 uker nå. De også mener at dette faktisk har skjedd, så det at dere ikke tror meg får dere bare gjøre. Anonymkode: 56e74...0d5 Alle symptomene mine tyder på at jeg har opplevd såpass med traumer at jeg har blitt helt nedbrutt. Går til psykolog og har gjort det i årevis, men det er begrensa med hva man klarer å legge bak seg når det stadig dukker opp igjen. Anonymkode: 56e74...0d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #47 Del Skrevet 28. februar 2024 Nei jeg er ikke ute etter sympati, men som sagt har jeg ungen å snakke med dette om. Ingen vil høre, og da bygger alt seg opp innvendig. Om jeg ikke får ting ut på en eller annen måte ender det alltid ille. Anonymkode: 56e74...0d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #48 Del Skrevet 28. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg går til psykolog, har vært vært innlagt på psykiatrisk i 3 uker nå. De også mener at dette faktisk har skjedd, så det at dere ikke tror meg får dere bare gjøre. Anonymkode: 56e74...0d5 Hvorfor er det så viktig for det at villt fremmede og anonyme brukere på KG tror på deg? Du vet jo selv hva som har skjedd med deg, hvorfor har du et behov for å overbevise oss om det? Gjentatte ganger over flere år? Er dette en tvangshandling som er en del av sykdomsbildet ditt? Anonymkode: d04d9...2ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #49 Del Skrevet 28. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei jeg er ikke ute etter sympati, men som sagt har jeg ungen å snakke med dette om. Ingen vil høre, og da bygger alt seg opp innvendig. Om jeg ikke får ting ut på en eller annen måte ender det alltid ille. Anonymkode: 56e74...0d5 Er du ikke innlagt på en plass hvor jobben deres bokstavlig talt er å lytte til deg? Å hjelpe deg å bearbeide? Hva trenger du oss til? Anonymkode: d04d9...2ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #50 Del Skrevet 28. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så du gikk forbi en mcdonalds i en storby, og det var en gruppe med ukjente mennesker som begynte å banke på vinduet og mobbe deg? Anonymkode: 3080e...2f5 Kan du svare på dette? Anonymkode: 3080e...2f5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 28. februar 2024 #51 Del Skrevet 28. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det at du ikke tror at mobbing og trakassering foregår i det daglige sier egentlig mest om deg. Anonymkode: 56e74...0d5 Klart det foregår men ikke at random voksne gjør alle disse sinnsyke tingene mot totalt fremmede mennesker. Er sykt mange rare looking folk. Har aldri sett at noen så mye som har reagert når de har gått forbi de. Kanskje folk tenker ting inni hodet og gir blikk men det er nå alt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maleficenta Skrevet 28. februar 2024 #52 Del Skrevet 28. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Du får tro det, men om du virkelig ikke tror at folk er i stand til slikt er du jævlig ignorant. Anonymkode: 56e74...0d5 Det er de nok. Men de fleste folk driver ikke på sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2024 #53 Del Skrevet 29. februar 2024 AnonymBruker skrev (På 28.2.2024 den 10.29): Hvor mange innlegg har du skrevet om dette nå? Anonymkode: d04d9...2ab Hva får du ut av å skrive sånne ting egentlig? Føles det godt å tråkke på noen som er langt nede? Du er sikkert en mobber selv regner jeg med og føler deg truffet. Ta deg et kurs i folkeskikk og skjerp deg! Jeg tror på ts, det er mange jævlige folk rundt omkring. Har også opplevd masse krenkelser, ikke like ille men såpass ille at jeg er livredd norske menn. Men her på KG blir man kalt paranoid og alt mulig, selv om andre har sett hva man har blitt utsatt for. Må man legge ved navn og tlf-nr til folk for at dere skal tro på at det er sant? Tror eneste løsningen er å slå tilbake, og anmelde. ALT. Og henge ut folk i sosiale medier, så kanskje de skjerper seg. Anonymkode: 04cf3...597 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2024 #54 Del Skrevet 29. februar 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Er du ikke innlagt på en plass hvor jobben deres bokstavlig talt er å lytte til deg? Å hjelpe deg å bearbeide? Hva trenger du oss til? Anonymkode: d04d9...2ab Kan du ikke la vær å svare om du ikke har noe konstruktivt å bidra med? Er du en mobber selv kanskje, som elsker å slenge dritt til folk? Anonymkode: 04cf3...597 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2024 #55 Del Skrevet 29. februar 2024 Hvis dette faktisk er hverdagen din, så burde du filme når du går ut på gata. Gå med tlf halvveis skjult i en lomme øverst i jakka eller noe. Legg videoene av det du opplever som trakassering og mobbing ut på nett, hvis det er så ille som du beskriver så tror jeg media vil være på ballen veldig raskt. Anonymkode: a9285...200 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2024 #56 Del Skrevet 29. februar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kan du ikke la vær å svare om du ikke har noe konstruktivt å bidra med? Er du en mobber selv kanskje, som elsker å slenge dritt til folk? Anonymkode: 04cf3...597 Det er jo ikke dritt å spørre hva TS ønsker ut av tråden. Det er jo sant at det er veldig lite vi kan gjøre. Det er tydelig at TS sine psykiske problemer spiller en stor rolle for hvordan hun oppfatter verden og truslene mot henne selv. Hjelper det henne om vi bekrefter hennes vrangforestillinger? Jeg tror det er å gjøre henne en bjørnetjeneste. De aller, aller fleste her i verden er greie mennesker, ikke mobbere som henger i vinduene og gjeiper, kaster egg eller prøver å kjøre over tilfeldige andre på gata pga. deres utseende. Er du uenig i det? Jeg har sympati med henne og forstår at det må være svært vanskelig å ha det slik. Siden hun er innlagt vil hun få terapi og (aller viktigst) medisiner, da vil hun snart føle seg litt bedre. Anonymkode: 82e90...987 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2024 #57 Del Skrevet 29. februar 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Det er jo ikke dritt å spørre hva TS ønsker ut av tråden. Det er jo sant at det er veldig lite vi kan gjøre. Det er tydelig at TS sine psykiske problemer spiller en stor rolle for hvordan hun oppfatter verden og truslene mot henne selv. Hjelper det henne om vi bekrefter hennes vrangforestillinger? Jeg tror det er å gjøre henne en bjørnetjeneste. De aller, aller fleste her i verden er greie mennesker, ikke mobbere som henger i vinduene og gjeiper, kaster egg eller prøver å kjøre over tilfeldige andre på gata pga. deres utseende. Er du uenig i det? Jeg har sympati med henne og forstår at det må være svært vanskelig å ha det slik. Siden hun er innlagt vil hun få terapi og (aller viktigst) medisiner, da vil hun snart føle seg litt bedre. Anonymkode: 82e90...987 Men da trenger du ikke kommentere heller. Og du vet jo ikke at det er vrangforestillinger, det er MANGE gærne folk der ute. Tro meg, jeg har møtt mange. At man blir lei seg og frustrert er ikke så rart om man konstant blir krenket, en psykolog får ikke gjort noe med det. Som alle de gangene tilfeldige menn kom bort til meg og sa jeg var stygg og burde ta selvmord, mens jeg var ute med venninner. Hva kan en psykolog gjøre med det? Ingenting faktisk. Nå har jeg ikke opplevd dette på noen år heldigvis, men har fått PTSD og er livredd menn. Kan ikke heller folk ta seg sammen og slutte å mobbe? Anonymkode: 04cf3...597 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2024 #58 Del Skrevet 29. februar 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hvis dette faktisk er hverdagen din, så burde du filme når du går ut på gata. Gå med tlf halvveis skjult i en lomme øverst i jakka eller noe. Legg videoene av det du opplever som trakassering og mobbing ut på nett, hvis det er så ille som du beskriver så tror jeg media vil være på ballen veldig raskt. Anonymkode: a9285...200 Nettopp, heng de ut i sosiale medier. Jeg gjorde det med en fyr som var utrolig slem mot meg over flere år og anmeldte han. Litt dumt å opprette folk til å ta selvmord under fullt navn gitt.. Samle alt av bevis og gå til politiet. Anonymkode: 04cf3...597 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2024 #59 Del Skrevet 29. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Men da trenger du ikke kommentere heller. Og du vet jo ikke at det er vrangforestillinger, det er MANGE gærne folk der ute. Tro meg, jeg har møtt mange. At man blir lei seg og frustrert er ikke så rart om man konstant blir krenket, en psykolog får ikke gjort noe med det. Som alle de gangene tilfeldige menn kom bort til meg og sa jeg var stygg og burde ta selvmord, mens jeg var ute med venninner. Hva kan en psykolog gjøre med det? Ingenting faktisk. Nå har jeg ikke opplevd dette på noen år heldigvis, men har fått PTSD og er livredd menn. Kan ikke heller folk ta seg sammen og slutte å mobbe? Anonymkode: 04cf3...597 Det går fint an å ha noen dårlige opplevelser i løpet av et langt liv, vi har alle opplevd ett eller annet uhyggelig. Mobbere finnes og det er dessverre mange som er ofre for mobbing. Men det er jo ikke det TS beskriver her. Hun beskriver ikke at det er visse personer som har plaget henne over tid. Hun beskriver å være i en konstant trusselsituasjon, hvor hun blir angrepet av nye mennesker hele tiden, og denne situasjonen har til og med bestått etter at hun flyttet til en ny plass! Slik er bare ikke den virkelige verden. Anonymkode: 82e90...987 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nymerïa Skrevet 29. februar 2024 #60 Del Skrevet 29. februar 2024 TS, jeg er godt over 40 og har aldri noensinne opplevd at noen kaster egg på noen eller prøver å kjøre på dem med motorsykkel. Jeg tviler ikke på at du kan ha blitt mobbet i barndommen. Til nød også at noen av mobberne dine er fryktelige mennesker som selv i voksen alder sender deg trakasserende meldinger. Men at ukjente mennesker kaster egg og prøver å kjøre på deg fordi du er stygg blir en helt annen sak. Responsen blir som den blir her inne fordi det du beskriver er noe som ikke skjer i verdenen til de fleste av oss. Ikke bare at det ikke skjer mot oss men at det ikke skjer mot noen. Hva som enn foregår så håper jeg at det blir bedre. Og vit at i de aller fleste deler av samfunnet så oppfører folk seg ok. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå