AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #1 Skrevet 27. februar 2024 Vi traff hverandre for 10 år siden 2 mars. Jeg har lyst til å markere det litt, men samboeren bryr seg ikke, eller sier bare neisj med å feire. Hva er egentlig normalt? Anonymkode: 184c2...76a
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #2 Skrevet 27. februar 2024 Jeg bruker hvilken som helst unnskyldning for å feire og det tok litt tid før jeg fikk han engasjert i disse feiringene. Nå finner han egne unnskyldninger for feiringer og kjøper inn bobler og blomster 🤣 Jeg tenker han bør bli med på feiringer fordi du synes det er viktig/gøy. Anonymkode: cb8dc...4c8 1 2
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #3 Skrevet 27. februar 2024 Vi feiret ikke. Jeg husker ikke datoen vi traff hverandre for første gang heller. Anonymkode: e4133...877
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #4 Skrevet 27. februar 2024 8 minutter siden, AnonymBruker said: Vi traff hverandre for 10 år siden 2 mars. Jeg har lyst til å markere det litt, men samboeren bryr seg ikke, eller sier bare neisj med å feire. Hva er egentlig normalt? Anonymkode: 184c2...76a JA OM DU ER 14 ÅR SÅ. Hvem er det som feirer slikt tull da, stakkars samboeren din da, skjønner han godt. Jeg er kvinne og hadde ikke brydd meg mindre om den datoen der, bryllupsdato osv kan jeg forstå men det der hvor man traff hverandre for første kanskje er bare barnslig og fjollete og blir sikkert bare feiret av sånne barbie damer Anonymkode: 6bfb0...604
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #5 Skrevet 27. februar 2024 Tror er et flertall er på "neisj". Men hva har det å si hva andre gjør. Jeg aner ikke datoen for når vi først møttes, men om min kjære hadde invitert meg ut på middag så hadde jeg sagt ja (som jeg alltid gjør), og hadde han sagt skål for at det i dag er 10 år siden første date så hadde jeg syntes det var kjempesøtt jeg altså Men det er jo en forskjell på det, og å prøve å etablere en eller annen tradisjon for å blåse masse penger på gaver og sånt. Jeg vet ikke hva du "krever" her. Men synes han kan strekke seg for deg, i det minste plotte det inn i kalenderen og kjøpe et kort og si gratulerer liksom. Anonymkode: 70d3b...531 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #6 Skrevet 27. februar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): JA OM DU ER 14 ÅR SÅ. Hvem er det som feirer slikt tull da, stakkars samboeren din da, skjønner han godt. Jeg er kvinne og hadde ikke brydd meg mindre om den datoen der, bryllupsdato osv kan jeg forstå men det der hvor man traff hverandre for første kanskje er bare barnslig og fjollete og blir sikkert bare feiret av sånne barbie damer Anonymkode: 6bfb0...604 Hvilke 14 åringer traff hverandre for 10 eller 20 år siden? De litt kloke som ønsker å bevare forhold skjønner at det er behov å beholde romantikken Anonymkode: 184c2...76a 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #7 Skrevet 27. februar 2024 For oss er det samme dato som vi ble sammen. Så det markerer vi Anonymkode: f5462...3eb
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #8 Skrevet 27. februar 2024 Det gjør vi. Men bare oss i mellom selvsagt, inviterer ikke til selskap akkurat 🤣 Anonymkode: bfcc8...223 1
Hedda-78 Skrevet 27. februar 2024 #9 Skrevet 27. februar 2024 Feirer bare bryllupsdag. Husker ikke hvilken dag vi møttes første gang, det var vel nesten 10 år før vi ble sammen.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #10 Skrevet 27. februar 2024 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Hvilke 14 åringer traff hverandre for 10 eller 20 år siden? De litt kloke som ønsker å bevare forhold skjønner at det er behov å beholde romantikken Anonymkode: 184c2...76a Det er hverdagen som er viktig hos oss, vi bryr oss ikke om 5, 10 eller 20 år. Vi er mer opptatt av å kose oss enten det er tirsdag eller lørdag. Anonymkode: 9b323...088
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #11 Skrevet 27. februar 2024 Jeg feirer, men helt greit at han ikke gjør det☺️ jeg gjør det for min egendel. Lager ekstra god middag, kjøper inn en god øl og sjokolade til han og forteller at jeg setter pris på tiden vi har hatt sammen. Dette er viktig for meg, men ikke for han. Men han spiser med meg, setter pris på oppmerksomheten og vi har en fin kveld☺️ forventer ikke noe annet en at han takker for maten , og tilbringer kvelden med meg 🥰 Anonymkode: 9174a...b66 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #12 Skrevet 27. februar 2024 Som par er det viktig å ha sine dager som er litt spesielle. Det trenger ikke å være en merkedag for dere en gang. Men det å gjøre noe spesielt ut av en dag innimellom betyr mye forholdet. Vi har årsdagen for da vi traff hverandre, og bryllupsdagen vår. Innimellom markerer vi, andre ganger ikke. Om det er jobbreiser, stress, og annet, så blir det bare slik det året. Det viktigste for oss er dagene gjennom året der vi setter av tid til å gjøre noe spesielt. Og bruker tid sammen som par. Anonymkode: e1345...e40 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #13 Skrevet 27. februar 2024 Jeg mener hvilke dager man feirer er noe man som par blir enig om. Vi feirer ingen "merkedager". Jeg er ganske sikker på at han ikke engang husker datoen vi møttes, vet ikke om han husker måneden engang! Jeg husker det kun fordi det var dagen før bursdag til en venninne. Anonymkode: 8bb8a...2bb
I Grosny Skrevet 27. februar 2024 #14 Skrevet 27. februar 2024 (endret) AnonymBruker skrev (4 timer siden): JA OM DU ER 14 ÅR SÅ. Hvem er det som feirer slikt tull da, stakkars samboeren din da, skjønner han godt. Jeg er kvinne og hadde ikke brydd meg mindre om den datoen der, bryllupsdato osv kan jeg forstå men det der hvor man traff hverandre for første kanskje er bare barnslig og fjollete og blir sikkert bare feiret av sånne barbie damer Anonymkode: 6bfb0...604 Det kan sammenlignes med bryllupsdag for de som ikke velger å gifte seg . Vi er over 14, men feiret med glede 15 års-dagen for da jeg og min kjære møttes. Men så er vi ganske Barbie, vi da Hello Barbie, lets go party!🍾🍸 Endret 27. februar 2024 av I Grosny
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #15 Skrevet 27. februar 2024 Av og til kommer det opp minne på snapchat. Da sier vi f.eks; "nå er det 5 år siden vi traff hverandre" Så mimrer vi gjerne, og tenker på hvor heldige vi er som har hverandre. Men ikke noe feiring utover det. Er nok med bursdag, jul og farsdag/morsdag 😀 Anonymkode: c9595...82c
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #16 Skrevet 28. februar 2024 Den datoen husker ingen av oss, men hender vi tar en liten feiring på bryllupsdagen. Anonymkode: 3ac0e...41a
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #17 Skrevet 28. februar 2024 Spiller det noen rolle hva andre gjør? Jeg skjønner ikke hvorfor er enkelte er så opptatt å fremheve hvor unødvendig det er med merkedager. Personlig synes jeg det er et glimrende påskudd for å gjøre noe ekstra. Bryllupsdag, dagen vi ble kjærester, dagen vi flyttet sammen, dagen vi flyttet til landet vi bor i, valentines etc, vi kan godt finne på å gjøre noe ut av alt dette. Om ikke annet gir jeg henne blomster eller noe. Hverdagen er viktigst, men merkedagene som krydder hadde livet vært kjedeligere. AnonymBruker skrev (13 timer siden): JA OM DU ER 14 ÅR SÅ. Hvem er det som feirer slikt tull da, stakkars samboeren din da, skjønner han godt. Jeg er kvinne og hadde ikke brydd meg mindre om den datoen der, bryllupsdato osv kan jeg forstå men det der hvor man traff hverandre for første kanskje er bare barnslig og fjollete og blir sikkert bare feiret av sånne barbie damer Anonymkode: 6bfb0...604 Har du det bedre med deg selv nå? Anonymkode: 30ae7...b44
911 Skrevet 28. februar 2024 #18 Skrevet 28. februar 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Som par er det viktig å ha sine dager som er litt spesielle. Det trenger ikke å være en merkedag for dere en gang. Men det å gjøre noe spesielt ut av en dag innimellom betyr mye forholdet. Vi har årsdagen for da vi traff hverandre, og bryllupsdagen vår. Innimellom markerer vi, andre ganger ikke. Om det er jobbreiser, stress, og annet, så blir det bare slik det året. Det viktigste for oss er dagene gjennom året der vi setter av tid til å gjøre noe spesielt. Og bruker tid sammen som par. Anonymkode: e1345...e40 Vi har vært sammen i over 30 år og markerer kjærestedagen (da vi møttes første gang) og bryllupsdagen på en eller annen måte. Noen ganger blir det bare et kyss og gratulerer med dagen, andre ganger tar vi en middag ute. Litt godt å vise at vi setter pris på hverandre ellers også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå