Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Da jeg var gravid fant jeg ut at kjæresten min hadde vært utro under hele graviditeten med ei dame. Jeg aner ikke hvor langt de gikk, men jeg har sett meldingene dems og for meg er dette skikkelig utroskap. Snakket med henne i tlf i flere timer der hun fortalte alt han hadde sagt, men prøvde selv å fremstå veldig uskyldig i hele greien, mest sannsynlig fordi hun var i et forhold selv. Jeg har fått screenshot der de avtalte å møtes, men begge nekter for at de har gjort det.

Jeg var gravid, knust og hormonell og klarte ikke å gjøre noe annet med denne infoen enn å isolere meg. Barnet ble født like etterpå og jeg gikk inn i en fødselsdepresjon pga at forholdet mitt hadde gått i grus. Vi holdt likevel sammen i 6 mnd. Barnefar er nå flyttet og jeg fant ut at mannen til denne dama fortjener også å vite. Jeg er enda ganske ødelagt og derfor lagde jeg en falsk konto på instagram. Jeg vil ikke skrive til han med mitt navn da jeg ikke blir å takle å snakke med den dama pånytt. Alt jeg vil er bare at han skal vite og at jeg endelig skal klare å legge dette bak meg. 
det jeg har skrevet til han er at om han er sammen med *** bør han snakke med henne om hva hun har gjort bak ryggen hans. Han har svart «hva har hun gjort? Hvem er du?»

Jeg er litt redd for at min identitet skal avsløres. Kan hun eller han anmelde for å finne ut hvem jeg er? 
Og hva tenker dere om alt det her? Noe jeg bør gjøre/ikke gjøre? Trenger synspunkt på alt.

Anonymkode: 07d9a...d97

• Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har vel ingenting å tape?

Hva mener du at du skal anmeldes for eventuelt? På hvilket grunnlag? Tror du virkelig politiet gjør noe her???

1.det er ikke ulovlig å være utro.

2.det er ikke ulovlig å sladre.

Anonymkode: edf23...8a7

• Liker 8
Skrevet

Gi han informasjon. Ikke bare hint. Kun hinting vil ikke gi han nok å gå ut ifra. Det skaper bare uro og er slemt. Si at hun hadde en greie med «navn» som førte til at det ble slutt mellom «navn» og den «navn» skulle ha barn med. 

Si deretter at han får gjøre det han vil med informasjonen, og at siden du nå har gitt beskjed skal du ikke blande deg mer.

Etter det lar du dem være i fred.

Anonymkode: b11dc...427

• Liker 15
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

lar du dem være i fred

Det er det du skal gjøre, glem det og gå videre.

Anonymkode: 19fba...d4e

• Liker 1
Skrevet

Problemet med at du gjør dette anonymt, er at det blir lett for henne å juge seg ut av det med at det er en eller annen som skal ødelegge. Det beste er om du kan innrømme hvem du er og ha en ærlig, åpen samtale. Om ikke, så ihvertfall gi mer konkret info og helst beviser. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Gi ham nok detaljer til at han skjønner at det er sant. 

Anonymkode: 47fd9...c68

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Pass dine egne saker du.

Anonymkode: d8cd4...4b7

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Pass dine egne saker du.

??? 

Selvsagt bør mannen få vite at han er sammen med ei som lurer ham, er utro, lyver, sniker. Hvem vil vel være sammen med noen som er slik?

Eller kommer kommentaren din fra det ståstedet at du er en utro j**** selv? Kanskje det er du som bør begynne å passe dine egne saker? 

Anonymkode: f1a7a...c68

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Pass dine egne saker du.

Dette er hennes sak. Hun har antageligvis blandet kroppsvæsker med denne mannen via de to utro ektefellene. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg ville visst det selv, og de skjønner jo hvem som har sladret. Det er bedre å gi god nok informasjon slik at han skjønner at det er sant, og ikke bare noen som er sjalu og forsmådd.

Som noen over sier, det er ikke ulovlig å være utro men heller ikke ulovlig å informere. 

Anonymkode: f9538...7ce

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Jeg er litt redd for at min identitet skal avsløres. Kan hun eller han anmelde for å finne ut hvem jeg er? 
Og hva tenker dere om alt det her? Noe jeg bør gjøre/ikke gjøre? Trenger synspunkt på alt.

Identiteten din er lett å finne. Du er fra Tromsø.

Anonymkode: c8cc9...671

Skrevet

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Pass dine egne saker du.

Lukk smekken så har du kanskje mindre andre må holde hemmelig for deg.

Anonymkode: df2e2...586

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Identiteten din er lett å finne. Du er fra Tromsø.

Anonymkode: c8cc9...671

Er ikke det nei

Skrevet

Hvorfor skal du si noe? Gå videre med eget liv 

Anonymkode: a68e8...453

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei. Du forteller bare sannheten. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Fordi han fortjener å vite like mye som jeg gjorde

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Gjest Blåmonster
Skrevet

Informere man vil så klart vite slik. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Jeg har hatt dårlig samvittighet i laaang tid for å ikke ha sagt noe.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg har hatt dårlig samvittighet i laaang tid for å ikke ha sagt noe.

Jeg syns du er feig som vil fortelle anonymt.

Anonymkode: ba7ee...73d

• Nyttig 1
Skrevet

Om du forteller ham eller ikke har jeg ikke tenkt å legge meg oppi, men jeg synes ikke du er noe bedre enn henne dersom du gjør dette anonymt. Det blir en enorm psykisk påkjenning for ham å ikke vite hvem avsender er. Han blir sittende i en fryktelig vnskelig situasjon der han ikke vet om han kan stole på avsender. Er  avsender seriøs? Nabogutten på 12 år? Det er direkte slemt i mine øyne. Da er det bedre å stå frem og fortelle ordentlig.

Anonymkode: a66c4...03c

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...