Fant80 Skrevet 28. februar 2024 #21 Skrevet 28. februar 2024 8 minutter siden, AnonymBruker said: Det trenger det ikke bety. Jeg har variabel inntekt og derfor lav kredittscore, selv om inntekten alltid er høy og jeg har nærmere en million på konto og i diverse investeringer. Anonymkode: 12e7c...d47 Føler du kverulerer bare for å kverulere,men ok jeg biter på. Er det ikke noe saksbehandler som går igjennom disse søknadene for kredittkort? Isåfall tar man da ikke i betraktning flere inntektsår,og faktisk inntekt,en å fokusere på at den er så stabil som mulig? Jeg kjenner ikke prosessene,men tenker du ikke hadde blitt nektet noe kredittkort fra Morrow bank med det du beskriver her.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #22 Skrevet 28. februar 2024 Fant80 skrev (Akkurat nå): Føler du kverulerer bare for å kverulere,men ok jeg biter på. Er det ikke noe saksbehandler som går igjennom disse søknadene for kredittkort? Isåfall tar man da ikke i betraktning flere inntektsår,og faktisk inntekt,en å fokusere på at den er så stabil som mulig? Jeg kjenner ikke prosessene,men tenker du ikke hadde blitt nektet noe kredittkort fra Morrow bank med det du beskriver her. Man kan legge ved ekstra dokumentasjon og få manuell vurdering ja, men jeg antar TS ikke har gjort det enda, og det jeg sier er at et standard avslag ikke trenger si noe som helst om en person vil ha problemer med å betale kredittkortet på forfall. Anonymkode: 12e7c...d47
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #23 Skrevet 28. februar 2024 Fant80 skrev (1 minutt siden): Føler du kverulerer bare for å kverulere,men ok jeg biter på. Er det ikke noe saksbehandler som går igjennom disse søknadene for kredittkort? Isåfall tar man da ikke i betraktning flere inntektsår,og faktisk inntekt,en å fokusere på at den er så stabil som mulig? Jeg kjenner ikke prosessene,men tenker du ikke hadde blitt nektet noe kredittkort fra Morrow bank med det du beskriver her. Blander du meg(ts) med …d47? jeg har fremdeles bare 450k i årsinntekt. Og vet ikke hva min evt kverulering består av😄Bare skriver spørsmål og svarer realistisk🤨 Anonymkode: 984bd...d23
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå