AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #1 Skrevet 27. februar 2024 Hei Jeg har en jente på 19 år som har hatt en trøblete ungdom når det gjelder psykisk helse. Bipolar har vært mistenkt, men psykoligen nå mener at det ikke er noe tegn på det. Men jeg undres. For av og til er det som all depresjon er som blåst vekk. Da kan skravla gå, og hun synes så godt om seg selv, hun kan skryte av seg selv, og være liksom annerledes. Så er det borte i løpet av en dag gjerne. I går kom vi hjem og da strålte hun og var liksom så godt humør. I natt hadde hun ikke sovet, og sier at hun er stressa, men ikke på en god måte. Hun ser helt ok ut, men alt går litt fort. Hun svevde liksom forbi meg i en fart som ikke likner noe etter at man ikke har sovet en helt natt. Jeg spurte henne om hun følte på noe depresjon i dag. "Nei, ikke i det hele tatt". Men psykologen får liksom ikke dette med seg! Det er så korte perioder, men når de er her så er hun så atypisk det litt tunge. Faren er bipolar, og det er jo derfor jeg undrer på om det kan være noe - om ikke typisk bipolar- men så noe i samme gate. Anonymkode: 1d0d1...206
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå