Gå til innhold

17 og 36 år gammel rar kjæreste

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

jeg er 17 år og er i et forhold med en 36 år gammel mann. vi har vært sammen i rundt et halvt år. det skal sies at i en god periode før vi ble sammen løy jeg om at jeg var 19, men når vi ble mer glad i hverandre sa jeg til slutt sannheten. han synes jo det var ganske sykt, men vi prøvde likevel. vi har det egentlig ganske bra sammen. vi har som oftest sex under kategorien bdsm, så veldig voldsom sex. kinkene mine har jeg vært ganske så skråsikre på lenge før jeg møtte han og jeg har mye seksuell utfoldelse innenfor kategorien bdsm fra før av, så akkurat kinkene han og jeg har stusser jeg ikke på. det jeg synes er litt rart er at nå som vi har vært sammen en stund og jeg nesten så og si bor hjemme hos han, så legger jeg merke til at han ofte tyr til å disiplinere meg i en ikke seksuell situasjon. jeg skjønner at han slår meg, kveler meg, binder meg fast osv når vi har sex, men jeg synes det er rart at han midt i hverdagslige situasjoner velger a disiplinerer meg med fysisk vold. hvis jeg for eksempel er litt spydig i kommentarene mine, glemmer å sette inn oppvasken, glemmer å skru a lyset på badet eller får en orgasme uten å spørre om lov først kan han ende opp med å gi meg ris på rompa, sette meg i skammekroken eller spontan "voldta" meg. er dette veldig rart? er dette et forsøk på å prøve å være kinky med meg eller prøver han aktivt å oppdra meg? er han syk som gjør dette mot meg og burde jeg frykte han? og er jeg syk som liker at han gjør det?

Anonymkode: c2052...0ef

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Menn som renner på å dominere utenom sex vil vel også like det under sex. Hadde en venninne som slet psykisk. Hun sa hun pleide å oppsøke menn på nakenprat som likte bdsm fordi de var lettere å få til å kjøpe sex=nedverdigende kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde definitivt komme deg unna ham!

Han kunne vært din far. Han tenner på å underkue deg, trykke deg ned.

Snakker da ikke om bdsm, men om det han gjør ellers i ikke-seksuelle situasjoner.

Du bør droppe ham før du lar ham ødelegge deg. For du kommer til å bli ødelagt psykisk av denne mannen om du ikke kommer deg unna!

Og når du er ute av forholdet bør du søke hjelp for å finne ut hvorfor du tiltrekkes av en mann som er voldelig mot deg.

Hvor er foreldrene dine oppi dette, når du ikke er myndig og bor sammen med en mann som er så mye eldre enn deg at han kunne vært din far?

Anonymkode: 5c6c1...0b4

• Liker 11
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må serriøst komme deg unna denne mannen. Du er jo et offer for partner vold. Når han er borte- dra hjem, fortell alle om det, oppsøk politiet. Ikke fortell han noen ting, han er farlig. 

Anonymkode: 54170...9a2

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Du burde definitivt komme deg unna ham!

Han kunne vært din far. Han tenner på å underkue deg, trykke deg ned.

Snakker da ikke om bdsm, men om det han gjør ellers i ikke-seksuelle situasjoner.

Du bør droppe ham før du lar ham ødelegge deg. For du kommer til å bli ødelagt psykisk av denne mannen om du ikke kommer deg unna!

Og når du er ute av forholdet bør du søke hjelp for å finne ut hvorfor du tiltrekkes av en mann som er voldelig mot deg.

Hvor er foreldrene dine oppi dette, når du ikke er myndig og bor sammen med en mann som er så mye eldre enn deg at han kunne vært din far?

Takk for svar. Faren min er død. Noe som ikke gjør situasjonen noe særlig mye bedre heller. Moren min er dypt inni en alkoholisme. Tipper kanskje det også kan ha litt med saken å gjøre. At jeg har omsorgssvikt 

Endret av inkognito0
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var i et lignende forhold da jeg var på din alder. Det endte ikke bra. Anbefaler deg å komme deg bort så fort som mulig. Det blir bare verre og verre med tiden. 

Anonymkode: 78883...19f

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke frisk, TS. Kom deg vekk og få psykisk helsehjelp.

Anonymkode: 0a490...e9c

• Liker 1
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

inkognito0 skrev (2 minutter siden):

Takk for svar. Faren min er død. Noe som ikke gjør situasjonen noe særlig mye bedre heller. Moren min er dypt inni en alkoholisme. Tipper kanskje det også kan ha litt med saken å gjøre. At jeg har omsorgssvikt 

Da tenker jeg du bør kontakte barnevernet i kommunen du bor i, de kan hjelpe deg med å få en plass å bo og hjelpe deg slik at du greier deg. Jeg vet om en gutt som har fått fosterhjem i samme alder, han trengte rett og slett ro og trygghet for å komme seg gjennom videregående (lignende bakgrunn med foreldrene som du har).

Du må søke hjelp, ts, for det forholdet du er i nå vil ødelegge deg. Du trenger hjelp ❤️

Ring barnevernet der du bor - ikke utsett det, bare ring HER OG NÅ!

❤️ 

• Liker 7
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

inkognito0 skrev (9 minutter siden):

Du har nok på godt engelsk daddy issues. Dette er ikke din feil, men du har blitt sviktet av dine omsorgspersoner, og er et veldig lett offer. Dette så «typen din», så han utnytter muligheten. Det er ingen oppegående 36 år gamle menn som er sammen med jenter født 2006-2007. Gjør deg selv en stor tjeneste og slå opp med denne mannen. Han er ikke bra for deg❤️

Anonymkode: 318bd...29b

• Liker 10
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du har nok på godt engelsk daddy issues. Dette er ikke din feil, men du har blitt sviktet av dine omsorgspersoner, og er et veldig lett offer. Dette så «typen din», så han utnytter muligheten. Det er ingen oppegående 36 år gamle menn som er sammen med jenter født 2006-2007. Gjør deg selv en stor tjeneste og slå opp med denne mannen. Han er ikke bra for deg❤️

Anonymkode: 318bd...29b

Men om han tyr til overgrep og vold er deg å slå opp riktig vei å gå? Ts du har ikke lov å ikke ta ut av oppvaskmaskinen, det å slå opp kan gjøre han farlig. Tror det lureste er å rømme når han er ute.

Anonymkode: 54170...9a2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker said:

jeg er 17 år og er i et forhold med en 36 år gammel mann. vi har vært sammen i rundt et halvt år. det skal sies at i en god periode før vi ble sammen løy jeg om at jeg var 19, men når vi ble mer glad i hverandre sa jeg til slutt sannheten. han synes jo det var ganske sykt, men vi prøvde likevel. vi har det egentlig ganske bra sammen. vi har som oftest sex under kategorien bdsm, så veldig voldsom sex. kinkene mine har jeg vært ganske så skråsikre på lenge før jeg møtte han og jeg har mye seksuell utfoldelse innenfor kategorien bdsm fra før av, så akkurat kinkene han og jeg har stusser jeg ikke på. det jeg synes er litt rart er at nå som vi har vært sammen en stund og jeg nesten så og si bor hjemme hos han, så legger jeg merke til at han ofte tyr til å disiplinere meg i en ikke seksuell situasjon. jeg skjønner at han slår meg, kveler meg, binder meg fast osv når vi har sex, men jeg synes det er rart at han midt i hverdagslige situasjoner velger a disiplinerer meg med fysisk vold. hvis jeg for eksempel er litt spydig i kommentarene mine, glemmer å sette inn oppvasken, glemmer å skru a lyset på badet eller får en orgasme uten å spørre om lov først kan han ende opp med å gi meg ris på rompa, sette meg i skammekroken eller spontan "voldta" meg. er dette veldig rart? er dette et forsøk på å prøve å være kinky med meg eller prøver han aktivt å oppdra meg? er han syk som gjør dette mot meg og burde jeg frykte han? og er jeg syk som liker at han gjør det?

JEG SPYR, RETT OG SLETT SPYR. HVA ER DET SOM FEILER HAN SOM KAN VÆRE SAMMEN MED ET 17 ÅR GAMMELT BARN 🤢

Anonymkode: 3834f...b06

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Skal dere leve sånn så må dere ha en prat om det på forhånd. Sette grenser og regler for hva begge syns er greit og ikke. 

Ta praten med han og om han tråkker over grenser etter det så forlater su han. 

Anonymkode: 61732...37c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
inkognito0 skrev (45 minutter siden):

Nesten som meg selv dette her, foreldrene mine levde, men hadde nok med sitt.

Mine to yngste søsken flyttet i fosterhjem og jeg flyttet hjemmefra, 16 år gsmmel. Jeg sto fremdeles på faren min sin adresse. Oppvokst med grov omsorgssvikt. Ingen så ut til å bry seg om hvor jeg var, det tok faktisk nesten 1 år før pappa spurte om jeg hadde flytta ut. Jeg avarte ja, har du ikke sett at tingene mine har vært borte en stund? Nei han hadde ikke det. 

Sett tilbake som voksen så kunne jeg ønske jeg hadde gjort meg synlig for barnevernet så jeg også fikk hjelp. Kunne ønske noen sa at jeg kunne ha bortebo støtte så jeg slapp å slutte på skolen. Kunne ønske noen sa at foreldrene mine skulle stå ansvarlig for meg økonomisk så lenge jeg gikk på vgs så jeg slapp å gå med samme joggesko uansett vær i 2 år i strekk 

Kunne ønske jeg kunne fått et fosterhjem, om det så bare var for 1-2 år. Jeg har tatt så mange dumme valg fordi jeg måtte det fordi jeg sto alene i livet. Om jeg hadde hatt noen i ryggen de årene der så hadde jeg kanskje hatt utdanning og bedre valg i menn. 

Ikke gjør som meg, ikke godta at du står alene. 

Anonymkode: 61732...37c

• Hjerte 9
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig har jeg ikke noe imot aldersforskjell i forhold, men når du bare er 17 år så er jeg betenkt i dette tilfellet.

Når det gjelder bdsm så er det fullt og helt avhengig av tillitt. Dere må kommunisere. Jeg som dominant har vært i et forhold hvor begge ønsket at vi skulle fortsette leken utenfor sengen. Det var imidlertid noe vi snakket om og hadde avklart fullstendig. Å plutselig skulle begynne med dette uten partners godkjenning er etter min mening nærmest et overgrep eller i hvert fall i beste fall en misforståelse. Ta den praten. Fortell ham at du ønsker å roe den delen av forholdet ned utenfor det rent seksuelle. Og mens vi er inne på bdsm, ha et stopp-ord dere kan bruke. Og sørg for at han respekterer det.

Og igjen; vurder ordentlig om du faktisk skal være sammen med en som er så mye eldre. Tenk godt gjennom hvorfor du er det og også hvorfor han vil være sammen med deg. 

Anonymkode: 5dddb...ca7

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...