Gå til innhold

Hvor mye går du i minus på Norsk Tipping i året?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har gått 7000 kr i minus siste året. Årsaken til at jeg tipper er at jeg ikke har råd til større bolig uten lottogevinst og hadde likt å ikke være avhengig av jobben min. Men det skjer nok aldri. 

Anonymkode: faccf...0eb

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ca 5000 i året. Har maxbeløpspillegrense for 500 kr per mnd som jeg tipper for, holder meg til den grensa. Men jeg synes det er veldig gøy å tippe - litt på oddsen, noe flax, og så den jevnlige lottokupongen hver uke. Den spenningen alene er verdt LITT av dette tapet. Så håper jeg selvsagt at jeg kan vinne noen hundre tusen en gang, og da vil det i alle fall være verdt det :)

Anonymkode: 0a76c...4b1

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fast Lotto og Vikinglotto kupong. Det er vel noen tusener, skatt for å være fattig tenker jeg😂

Anonymkode: 6cb96...600

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går verken i minus eller pluss. Er mange år siden jeg sluttet å tippe (tror det var rundt den tida de innførte spillerkort, har i hvert fall aldri skaffet meg det).

Anonymkode: 60763...c5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg går alltid i pluss fordi jeg setter av 100 kr i uka på sparing i stedet for å tippe. Jeg setter det på sparekonto med 4,75 % rente og hver gang det går over 1000 kr investerer jeg i noe annet.

Anonymkode: 48549...ead

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Taper 4800,- minus det jeg vinner. Jeg vinner kanskje rundt 1000 kr i året. I år har jeg vært «heldig» og vunnet rundt 1000 allerede. Spiller ikke for mer enn jeg har råd til å tape.

Spiller også for å få råd til drømmeboligen, hvilket er enebolig til mellom7 og 8 mill. Det hadde vært noe…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk alltid i tap så jeg har sluttet. Ble fort en tusenlapp i måneden og vant kanskje en femtilapp noen ganger i året …

Anonymkode: fc004...c54

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har faste tall på vikinglotto, eurojackpot tir/fre og lørdagslotto. Blir ca 7-8000 kr i minus hvert år.

Anonymkode: 4305d...049

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller aldri. Er bare lureri og er lei av å se at alle andre vinner, så meldt meg helt ut av det.

Anonymkode: 271e7...a64

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjennomsnittlig 2,5k i tap i året. Ikke bra, men noe jeg kan leve med. 

Anonymkode: 8b9ac...7fe

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har to faste rekker på lottoen, til 10 kr uka. Har ikke vunnet stort siste året, så 520 kr siste året.

Anonymkode: d5c7f...f51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Luksusbia

Setter 500kr i fond i mnd i stedet, sparer til ek til bolig. Spilte Lotto to mnd i 2014. Kostet meg 500 og tjente 50kr på ti uker. Vil heller spare enn å nesten garantert tape.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-2500 kroner. 

Jeg spiller stort sett for 40kr uka.  Vet at jeg går i minus så lenge jeg ikke vinner en betydelig sum, men det er ok. Betaler for et anbud i drømmen, si 😅 

Anonymkode: 6a6f8...45d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg har gått 7000 kr i minus siste året. Årsaken til at jeg tipper er at jeg ikke har råd til større bolig uten lottogevinst og hadde likt å ikke være avhengig av jobben min. Men det skjer nok aldri. 

Anonymkode: faccf...0eb

Tipping har jo forventet negativ avkastning. Invester pengene heller, hvis du vil ha større bolig! 

Finn en investeringskalkulator og se hva det vokser til over tid. 

Her er et spill som er like gøy som lotto: be en kompis tenke på et tall. Og så kan du gjette tallet 😁

Finn et skikkelig brettspill eller dataspill. Lotto er jo designet for å være dritkjedelig, sånn at folk ikke skal bli hekta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

0 kroner da jeg ikke betaler for noe som helst hos Norsk tipping.

Anonymkode: 9cb19...9e1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting, men går vel kanskje med en hundrings til pantelotteriet.

Anonymkode: b91d2...586

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har max 100 kr/mnd og spiller ikke for max eller hver måned så ikke veldig mye. For meg er det litt som at andre kjøper kaffe på cafe. Sløs uansett.

Anonymkode: 27191...802

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ikke mange kronene i tap. Jeg spiller for den minste summen som er mulig, jeg spiller kanskje 2-3 ganger i året. Jeg har rett nok vunnet igjen litt av summen da.

Anonymkode: 27573...118

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...