Gå til innhold

Ammelys

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trenger tips til gode lamper/lys man kan ha på soverommet når man skal amme om natten? Sist hadde jeg en fra Rosendahl, men den var veldig dårlig. 

Anonymkode: fe3b2...ea6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hat kjøpt en smartpære med tilhørende bryter fra ikea som gjør at min nattbordslampe kan dimmes heeeelt ned (og opp igjen ved behov) 😊 

Anonymkode: 93e28...6e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde Miffy lampe, som man kan stille styrken på, fra veldig lavt til sterkt. 

Anonymkode: 33040...e77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har best erfaring med en dimbar skrivebordslampe som stod på nattbordet. Ikke det peneste, men det fungerte veldig bra. Justerte enkelt opp lysstyrken om jeg trengte det.

Vi har også brukt en barnelampe for soverom (pinnsvin). Det fungerte greit, men jeg synes det lyste mye sterkere enn det jeg stort sett trengte.

Anonymkode: 385ca...440

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en liten bærbar nattlampe fra Liewood. Syns den er super og kan være med inn på badet og stellebordet ved behov også.

Anonymkode: 983cc...e50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes lyset i Moonie bamsen var passe mykt til nattammingen, kjekt at det er gråtesensor også, så kom det liksom av seg selv når mini sa ifra 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Liten bærbar nattlampe fra Liewood. Lett å ta med seg ved skift osv. og begge barna mine har brukt den som nattlampe når de har blitt eldre. Må lades og er ikke dimbar, hvis det er viktig for deg, men jeg syntes det lyset var helt perfekt. Nok til at man ser det man skal se, ikke for sterkt at det forstyrrer søvn skulle man glemme å skru den av. 

Anonymkode: 8e6fb...192

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Helt vanlig dimbar skrivebordslampe fungerer fint her :)

Anonymkode: 79331...74a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Føler jeg er eneste som ammer i mørket :ler:

Anonymkode: c65d1...983

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Føler jeg er eneste som ammer i mørket :ler:

Anonymkode: c65d1...983

Har prøvd det, men jeg har nøyaktig 3 sekunder på å treffe puppen, hvis ikke er det fullstendig krise 🤣

Jeg har sånn nattlanpe med lang "hals" som kan vendes. Har den helt ned i bordet om natten og stiller den inn etter behov. Billig enkel løsning 😅

Anonymkode: b9e66...6a7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Aldri brukt lys ved amming. Plugget bare inn puppen og sov videre.

Anonymkode: d0bef...e9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Vi brukte en vegglampe av den typen som ikke gir direkte lys, og satte inn den svakeste lyspæra. Den sto på hele natten og ga nok lys til å se.

Også greit for mørkredde barn og barn som må på do om natten.

Anonymkode: ff227...fd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...