AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #1 Skrevet 27. februar 2024 Jeg har gått i terapi lenge grunnet vond barndom. Jeg er ikke en person som gråter mye, kan gå uker mellom hver gang det kommer ei tåre... Sist terapitime gikk vi inn i et traume som skaket meg opp fryktelig. Jeg fikk panikkanfall, men vi klarte å avslutte på en fin måte. Men etter dette har jeg bare gråtet ved hver minste ting og hvert minste minne i flere dager... Gråter hele tiden virker det som. Hva kan grunnen til det være? Anonymkode: ba726...f3f
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #2 Skrevet 27. februar 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg har gått i terapi lenge grunnet vond barndom. Jeg er ikke en person som gråter mye, kan gå uker mellom hver gang det kommer ei tåre... Sist terapitime gikk vi inn i et traume som skaket meg opp fryktelig. Jeg fikk panikkanfall, men vi klarte å avslutte på en fin måte. Men etter dette har jeg bare gråtet ved hver minste ting og hvert minste minne i flere dager... Gråter hele tiden virker det som. Hva kan grunnen til det være? Anonymkode: ba726...f3f Det er en reaksjon på terapitimen, selvfølgelig. Anonymkode: c6cc1...252
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #3 Skrevet 27. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er en reaksjon på terapitimen, selvfølgelig. Anonymkode: c6cc1...252 Ja, såpass forstår jeg. Men hva har skjedd, det er det jeg lurer på. Er det et positivt tegn, eller negativt... Jeg har gått lenge i terapi, men aldri opplevd denne typen reaksjon etterpå. Anonymkode: ba726...f3f
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #4 Skrevet 27. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er en reaksjon på terapitimen, selvfølgelig. Anonymkode: c6cc1...252 Dette. Og en positiv reaksjon, gråt er fin måte å få ut innestengte følelser på, og få løsnet opp i gamle traumer. Ikke hold igjen gråten, og bare la alt av følelser slippe til. Det er den beste måten å heale seg selv på❤️ Anonymkode: 86490...55e
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #5 Skrevet 27. februar 2024 Kroppen som bearbeider. Det er positivt. Anonymkode: e77ca...810
Gjest Luksusbia Skrevet 27. februar 2024 #6 Skrevet 27. februar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, såpass forstår jeg. Men hva har skjedd, det er det jeg lurer på. Er det et positivt tegn, eller negativt... Jeg har gått lenge i terapi, men aldri opplevd denne typen reaksjon etterpå. Anonymkode: ba726...f3f Du gråter ut etter du har snAkket om det. Jeg måtte avslutte terapi helt for å bli frisk. Midt opp det må kroppen rense seg. For å gå videre må du legge traumene bak deg og fokusere på fremtiden. Enklere sagt enn gjort, men sånn var det for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå