AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #1 Skrevet 27. februar 2024 Har chattet med en fyr en ukes tid og han er perfekt! Vi er begge i slutten av 30-åra. Vi er veldig like, han er veldig hyggelig og oppmerksom, ikke redd for å vise interesse og virker ærlig og egentlig helt perfekt. Han hadde kun et bilde på Facebook dating profilen sin og det bildet var veldig lite med flere kammerater på så ikke så lett å se trekkene hans. Jeg fant Facebook profilen hans og der hadde han flere bilder og jeg føler meg ikke tiltrukket av ham utseendemessig, i det heletatt. Og det er jo ganske kjedelig når han ellers er perfekt. Men er det mulig å se helt bort fra utseende? Hadde du klart det? Jeg tenker det er umulig å bli tiltrukket av en man ikke finner kjekk. Anonymkode: 56862...ef8 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #2 Skrevet 27. februar 2024 Du kunne jo treffe han før du trekker slike slutninger. Men om du er så overfladisk er han kanskje tjent med at du lar være.... Anonymkode: fa276...e76 7 9
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #3 Skrevet 27. februar 2024 Det er kanskje lettere å kjenne ordentlig på ved å møte han. Min mann er ikke som de jeg vanligvis gikk ut med, og det var litt sånn mot-meg selv at jeg møtte han. Jeg ble tiltrukket av en viss type, og det var dessverre ikke alltid rett og bra type. Så snakket jeg med denne skikkelige fyren. Fordi jeg likte han, og kunne se på måten han skrev, reagerte og fortalte om livet sitt at dette faktisk var en skikkelig bra fyr, som jeg i tillegg var på bølgelengde med, så tenkte jeg; Dette skal jeg faktisk prøve. Da jeg møtte han så jeg denne høye hyggelige fyren med briller og et intellligent blikk. Han så mye bedre ut i virkeligheten enn på bilder. Bilder fanger ikke smilet, glimtet, kommentarer, blikket og trekk ..Han lurte på i sitt stille sinn hvorfor JEG gikk på date med han. Men helt ærlig, han var 100 ganger bedre enn mange jeg hadde gått ut med. Hel ved. Jeg tente som faan.... Vi er gift nå. Beste daten, og beste valget jeg har tatt i mitt liv. Anonymkode: 32bfe...599 2 8
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #4 Skrevet 27. februar 2024 Jeg takket ja til date med en som ikke hadde veldig fine bilder, vi har vært sammen ett halvt år nå, og helt fra han kom inn på puben den første gangen har jeg blitt varm inni meg hver gang jeg ser på han, og jeg kjenner det kribler hver gang han smiler til meg. Men jeg dømmer ikke kun ut i fra bilder menn har på profilene sine. Anonymkode: 8ae4e...7bb 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #5 Skrevet 27. februar 2024 Min mann er 100% ikke min type. Guuuuud det endret seg da vi ble kjent! Falt pladask for personligheten hans og utseende kom etterhvert. Nå er han den vakreste mannen i verden for meg. Gå på et par dates og gi det en sjanse. Trust me! Anonymkode: 3714c...22d 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #6 Skrevet 27. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har chattet med en fyr en ukes tid og han er perfekt! Vi er begge i slutten av 30-åra. Vi er veldig like, han er veldig hyggelig og oppmerksom, ikke redd for å vise interesse og virker ærlig og egentlig helt perfekt. Han hadde kun et bilde på Facebook dating profilen sin og det bildet var veldig lite med flere kammerater på så ikke så lett å se trekkene hans. Jeg fant Facebook profilen hans og der hadde han flere bilder og jeg føler meg ikke tiltrukket av ham utseendemessig, i det heletatt. Og det er jo ganske kjedelig når han ellers er perfekt. Men er det mulig å se helt bort fra utseende? Hadde du klart det? Jeg tenker det er umulig å bli tiltrukket av en man ikke finner kjekk. Anonymkode: 56862...ef8 Hadde jeg sett facerbook profilen til kjæreste min før jeg valgte han, ville jeg desverre aldri sagt ja til å møte han. Det viser hvor idiotisk dumt det er å tenke sånn. Han er verdens flotteste og hvordan vi er sammen er så mye viktigere enn hvordan han represtenterte seg online. Anonymkode: 07a8a...451 6
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #7 Skrevet 27. februar 2024 Fikk høre noen historier senest i går om hva kvinner i familien tenkte da de først så han som skulle bli deres kjære, å det var ikke så positivt 😅 Kan jo hende du er heldig å liker han om du møter han? Det er ingen garanti for det da. Anonymkode: d1b1c...335 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #8 Skrevet 27. februar 2024 3 hours ago, AnonymBruker said: Jeg tenker det er umulig å bli tiltrukket av en man ikke finner kjekk. Og jeg tenker at den konklusjonen burde du ikke ta FØR du faktisk har prøvd. Anonymkode: 08e56...c82 3
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #9 Skrevet 27. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Fikk høre noen historier senest i går om hva kvinner i familien tenkte da de først så han som skulle bli deres kjære, å det var ikke så positivt 😅 Kan jo hende du er heldig å liker han om du møter han? Det er ingen garanti for det da. Anonymkode: d1b1c...335 Når jeg tenker meg om var også førsteinntrykket av min første forelskelse negativt, syns han var så teit, men noen timer senere så var jeg padeflat betatt. Ble kjærlighetssorg. Anonymkode: d1b1c...335
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #10 Skrevet 27. februar 2024 Gå å møt fyren, kan hende at det er null tiltrekning, kan hende at han er supersjarmerende, kan også hende at du liker ham, men at han ikke er tiltrukket av deg. Men dette vet du ikke før du faktisk har møtt ham. Anonymkode: 411ba...3f7 2 2
exictence Skrevet 27. februar 2024 #11 Skrevet 27. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Min mann er 100% ikke min type. Guuuuud det endret seg da vi ble kjent! Falt pladask for personligheten hans og utseende kom etterhvert. Nå er han den vakreste mannen i verden for meg. Gå på et par dates og gi det en sjanse. Trust me! Anonymkode: 3714c...22d Nettopp ❤️ Ts, du har jo ikke truffet ham en gang. Treff ham og se om dere fortsatt har det hyggelig og fint. Så gir du det evt flere sjanser og så ser dere 2 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #12 Skrevet 27. februar 2024 4 hours ago, AnonymBruker said: Har chattet med en fyr en ukes tid og han er perfekt! Vi er begge i slutten av 30-åra. Vi er veldig like, han er veldig hyggelig og oppmerksom, ikke redd for å vise interesse og virker ærlig og egentlig helt perfekt. Han hadde kun et bilde på Facebook dating profilen sin og det bildet var veldig lite med flere kammerater på så ikke så lett å se trekkene hans. Jeg fant Facebook profilen hans og der hadde han flere bilder og jeg føler meg ikke tiltrukket av ham utseendemessig, i det heletatt. Og det er jo ganske kjedelig når han ellers er perfekt. Men er det mulig å se helt bort fra utseende? Hadde du klart det? Jeg tenker det er umulig å bli tiltrukket av en man ikke finner kjekk. Anonymkode: 56862...ef8 Få deg et liv, vær så snill. Skulle gjerne sett andre bedømme deg fra et bilde. Skjerp deg, du er sikkert ikke noe catch du heller, stakkars mann, håper han finner seg et skikkelig kvinnfolk. Så kommer du på KG med dette tullet ditt, nei huff er det rart det er mye depressive mennesker her i landet når de tenker som deg er det kanskje ikke så rart. 🤢 Anonymkode: baa59...076 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #13 Skrevet 27. februar 2024 Selvsagt hadde jeg gitt fyren en sjanse, du har aldri opplevd at en person blir mer tiltrekkende når man blir kjent med de eller? Anonymkode: 28763...a75 5
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #14 Skrevet 27. februar 2024 Jeg syns helt ærlig ikke at kjæresten min var kjekk på bildene på appen. Men jeg hadde lovet meg selv å gi normale menn en sjanse, så han havnet såvidt i «ja-bunka». På chat fant vi tonen umiddelbart. Av ulike grunner tok det lang tid før vi møttes. Men å skrive med han, var som å skrive i ei dagbok som svarte tilbake. Vi speilet hverandre og fikk en enorm kontakt. Da vi endelig skulle møtes, var jeg veldig spent og nervøs, for jeg trodde egentlig ikke at jeg ville bli tiltrukket av han. Men han var ekstremt mye kjekkere i virkeligheten! Smilet, utstrålingen, stemmen, lukta, sjarmen…alt stemte. Nå er vi svært lykkelige sammen på fjerde året ❤️ Anonymkode: a01cf...cfc 5 1
Satansopp Skrevet 27. februar 2024 #15 Skrevet 27. februar 2024 Jeg er selv ufotogen og tenker at folk helst ikke bør dømme meg etter hvordan jeg ser ut på bilder😄 Du MÅ møte ham før du gjør deg opp en mening! Kanskje han har en sjarm og utstråling som ikke lar seg fange av kamera! Og sammen med den fine personligheten kan det bli perfekt likevel😊 1
Missy77 Skrevet 27. februar 2024 #16 Skrevet 27. februar 2024 Du har aldri møtt han i virkeligheten? Det er dette som er det negative med nettdating. Er sikker på at mange sveiper nei på noen som potensielt kan være «the one». Ofte blir jo folk pene/vakre når man blir kjent med dem og man elsker personligheten deres. Du har i hvert fall ingenting å tape på å møte han. 2
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #17 Skrevet 27. februar 2024 Jeg har opplevd å få følelser for menn jeg ved første øyekast har tenkt at var direkte uattraktive. Men så har de hatt en flott personlighet og et glimt i øyet som likevel har gjort meg interessert. Den eneste gangen det dessverre ikke gikk var med en kollega som jeg hadde en FANTASTISK kjemi med. Han var egentlig veldig kjekk, men også svært overvektig og det klarte jeg dessverre ikke å komme over.. Det har kanskje litt med livsstil å gjøre også, at det i seg selv ikke er attraktivt.. Men det værste var nok dessverre at jeg ikke klarte å se for meg å ligge med han eller å se han naken. Jeg skammer meg litt over at jeg ikke klarte å komme meg forbi det. Anonymkode: 16712...076
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #18 Skrevet 27. februar 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har chattet med en fyr en ukes tid og han er perfekt! Vi er begge i slutten av 30-åra. Vi er veldig like, han er veldig hyggelig og oppmerksom, ikke redd for å vise interesse og virker ærlig og egentlig helt perfekt. Han hadde kun et bilde på Facebook dating profilen sin og det bildet var veldig lite med flere kammerater på så ikke så lett å se trekkene hans. Jeg fant Facebook profilen hans og der hadde han flere bilder og jeg føler meg ikke tiltrukket av ham utseendemessig, i det heletatt. Og det er jo ganske kjedelig når han ellers er perfekt. Men er det mulig å se helt bort fra utseende? Hadde du klart det? Jeg tenker det er umulig å bli tiltrukket av en man ikke finner kjekk. Anonymkode: 56862...ef8 NB, alle kan formulere seg perfekt på chat, men når du treffer personen så merker du kjemien. Du har ikke peiling på om han er perfekt for deg eller ikke. Ikke ennå. Dra på date, og se an kjemien. Det er først DA du merker om du er tiltrukket eller ikke. Men om du virkelig ser at du ikke er tiltrukket allerede nå så hadde jeg gått for en annen, for å være ærlig. Men sånn tenker jeg da. Anonymkode: 5067d...476 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #19 Skrevet 27. februar 2024 du må møte ham personlig for å dømme utseende, det er jeg sikker på. Bildene på Facebook, og spesielt siden det er sikkert bilder han har tatt og valgt selv, de kan være så misvisende - og ikke nødvendigvis i positiv retning. en annen ting er jo at menn i 30-årene, har sinnssykt evne til å trene seg opp, få bedre kropp på svært kort tid. Han som nå er min eks, trente seg opp på under en måned for å møte meg i virkeligheten, trente seg opp til sixpack. Noe som hadde ingen betydling for meg, helt ærlig, men fra litt luben type på bildene, møtte jeg istedenfor topptrent, nybarbert, nyklippa type. 😅 han gjorde en effort, kan man si, omvendt catfish. Anonymkode: df1a5...62f 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #20 Skrevet 27. februar 2024 Sjarm har veldig mye å si, så gi det en sjanse! Anonymkode: f9c90...f3b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå