AnonymBruker Skrevet 27. februar #1 Del Skrevet 27. februar Hvilket ville dere valgt? Kan Jonatan fungere som oppkalling på et kjært familiemedlem som heter Johan, eller er det litt for ulikt? Anonymkode: d8190...271 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #2 Del Skrevet 27. februar Jeg ville valgt Johan Anonymkode: 8644d...2ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #3 Del Skrevet 27. februar Kommer an på hvordan Johan uttales.. tror jeg hadde valgt Jonathan her jeg bor Anonymkode: fd197...26c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 27. februar #4 Del Skrevet 27. februar Johan eller Johannes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #5 Del Skrevet 27. februar Har en Johannes selv, men har ofte tenkt at han bare kunne het Johan. Anonymkode: 807bc...c36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #6 Del Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Kommer an på hvordan Johan uttales.. tror jeg hadde valgt Jonathan her jeg bor Anonymkode: fd197...26c JohaN med trykk på N. Jeg synes egentlig Jonatan er litt penere, men vil kalle opp en Johan så er usikker på om Jonatan er likt nok. Anonymkode: d8190...271 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #7 Del Skrevet 27. februar For meg var Johan et gammelmannsnavn, men nå synes jeg Johan er ganske fint. Så jeg stemmer på Johan . (Eller Johannes) Anonymkode: a23eb...93b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #8 Del Skrevet 27. februar Begge deler er fint. Men Jonatan er "inspirert av" ikke oppkalling. Anonymkode: b4a48...af4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #9 Del Skrevet 27. februar Begge er fine, men liker Johan best. Anonymkode: 8b45d...9ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #10 Del Skrevet 27. februar AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvilket ville dere valgt? Kan Jonatan fungere som oppkalling på et kjært familiemedlem som heter Johan, eller er det litt for ulikt? Anonymkode: d8190...271 helst Jonathan med H. Anonymkode: a33ef...47e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar #11 Del Skrevet 27. februar Hva med Jonas? Oppkalling trenger ikke være helt likt. Anonymkode: 1f88f...9d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gine Skrevet 27. februar #12 Del Skrevet 27. februar Johan var fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjoheiii Skrevet 28. februar #13 Del Skrevet 28. februar Jonathan🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinky Skrevet 28. februar #14 Del Skrevet 28. februar Johan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar #15 Del Skrevet 28. februar Johan uten trykk på n Anonymkode: 9f4ec...133 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå