Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Valentine
Skrevet

:dagens-rose: Dette er en tråd som inneholder gode tips til hva man kan gjøre for sin kjære på denne dagen. Fortell om ting du har opplevd, har hørt om eller selv ville likt å oppleve. :kline:

Tråden skal bare innholde tips, og ikke diskusjoner og kommentarer. Moderator bes om å slette disse innleggene. Diskusjoner rundt konkrete tips bes tas i egne tråder. Håper dermed å få til en god og oversiktlig tråd som inneholder mange tips og ikke er blir for lang og uoversiktlig.

Om du som leser dette innlegget sender linken til denne tråden videre på mail til noen du kjenner, så vil den kanskje nå din kjæres eller noen som liker deg sin innboks... Kanskje du får deg en gledelig overraskelse i år?

NB! Denne tråden skal bare inneholde tips til hvordan å glede HENNE. Det er laget en egen tråd for hvordan å glede HAN.

PS! Oppfordrer til å gjøre ting som ikke innebærer å måtte bruke så masse penger og dermed kommersialisere denne dagen ytterligere.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

'Jeg er jente og jeg har lyst til å bli invitert ut på middag og så har jeg lyst på en blomsterbukett. Jeg hadde også blitt fantastisk glad av å få et kort med et kjærlighetdikt han har skrevet selv, men jeg kjenner nok typen min litt for godt til å tro at det noen gang vil skje! Men et kort med en utfyllende kjærlighetsærklæring hadde jeg også blitt sinnsykt glad for! Litt mer enn "Jeg elsker deg, stor klem fra NN"

Skrevet

Jeg er jente, 30, er single og skulle ønske at menn rundt om kring, i bygd og by, var litt oppmerksomme overfor en utvalgt spesiell jente på denne dagen. De som er i forhold kan jeg ikke snakke for, bare de single da...

Single damer landet rundt burde få et kort med anonym avsender til arbeidsplassen eller hjem, med en hyggelig tekst på. Hvis en liker denne jenta spesielt godt (selv om det bare er på avstand..) kan man være så dristig å sende en liten blomsterbukett til arbeidsplassen i hennes navn eller hjem til henne.

Hun vil huske det for alltid.

Gjør du noe slikt, har du virkelig lyst opp dagen for en jente i mange uker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...