Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Valentine
Skrevet

:dagens-rose: Dette er en tråd som inneholder gode tips til hva man kan gjøre for sin kjære på denne dagen. Fortell om ting du har opplevd, har hørt om eller selv ville likt å oppleve. :kline:

Tråden skal bare innholde tips, og ikke diskusjoner og kommentarer. Moderator bes om å slette disse innleggene. Diskusjoner rundt konkrete tips bes tas i egne tråder. Håper dermed å få til en god og oversiktlig tråd som inneholder mange tips og ikke er blir for lang og uoversiktlig.

Om du som leser dette innlegget sender linken til denne tråden videre på mail til noen du kjenner, så vil den kanskje nå din kjæres eller noen som liker deg sin innboks... Kanskje du får deg en gledelig overraskelse i år?

NB! Denne tråden skal bare inneholde tips til hvordan å glede HAN. Det er laget en egen tråd for hvordan å glede HENNE.

PS! Oppfordrer til å gjøre ting som ikke innebærer å måtte bruke så masse penger og dermed kommersialisere denne dagen ytterligere.

Videoannonse
Annonse
Gjest Nigo-san
Skrevet

En gang for noen år siden jeg var blakk...:

Han sa han skulle komme innom etter jobb (sent på kvelden). Da han kom fant han en lapp på døra, hvor det sto mange grunner til at jeg var så glad i ham. Deretter kom han inn i den mørklagte stua der jeg hadde laget et hjerte av levende lys (telys), satt fram en miniflaske champis til ham, og masse italiensk iskrem. Jeg var ikke der- da han ringte på hadde jeg sneket meg ut til bilen hans, hehe. Kom inn igjen, og vi hadde superkoselig og heftig kveld- med iskrem...

Og da han skulle dra for kvelden, låste døren og gikk ned til bilen, fant han et japansk kjærlighetsdikt under vindusviskeren...

-det var rimelig vellykket, ja :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...