pia1006 Skrevet 9. november 2002 #1 Skrevet 9. november 2002 Håper dere kan svare meg på dette?? Hva betyr Fsh?? fikk brev fra legen der stod det viser vel litt få sædceller pr synsfelt i forhold til det som er normalt slik at FSH verdien og detter er funnet overenstemmende. Men hva betyr dette??betyr det at vi ikke kan får barn?? HJELP!!!!!
Gjest Gjesta Skrevet 9. november 2002 #2 Skrevet 9. november 2002 Håper dere kan svare meg på dette?? Hva betyr Fsh?? fikk brev fra legen der stod det viser vel litt få sædceller pr synsfelt i forhold til det som er normalt slik at FSH verdien og detter er funnet overenstemmende. Men hva betyr dette??betyr det at vi ikke kan får barn?? HJELP!!!!! eneste jeg fant på søk av dette på lommelegen var : hypofysehormoner (FSH/LH) meeennnee..tror du bør ringe legen jeg.Istedenfor for å få tvetydige og usikre svar her, det var forresten et lite vennlig pasientvennlig brev å skrive det der da..?=
Thea Skrevet 9. november 2002 #3 Skrevet 9. november 2002 Ring legen din og spør, så får du et sikkert svar med en gang
Gjest Kinga Skrevet 9. november 2002 #4 Skrevet 9. november 2002 FSH står for follicle-stimulating hormone (Follikel-stimulerende hormon på norsk); et av hormonene som stimulerer vekst av egget i ovariene hos kvinner og produksjonen av sædceller hos menn. Angående analyse av prøvesvaret er behandlende lege den eneste rette til å svare på dette.
pia1006 Skrevet 10. november 2002 Forfatter #5 Skrevet 10. november 2002 ville bare høre med dere siden legen ikke var tilsted på fredag, vi skal prate med han i morgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå