Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Ris på rumpa

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mh, jeg tenner skikkelig på hele settingen - å bli tatt "hånd om" av en bestemt mann, som gir meg en ordentlig runde ris på rumpa, og kos, trøst og sex etterpå 🥰

Men ikke lett å finne likesinnede lekekamerater.... 

Anonymkode: 5fa34...147

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.2.2024 den 5.39):

Flere som liker det?

Elsker mår mannen min knepper opp buksa mi, drar den og trusa ned på knærne og så må jeg legge meg over fanget hans. Til nå har han brukt flat hånd og det er deilig med røde håndmerker på rumpa, men vi vurderer også pisk. Noen anbefalinger?

Anonymkode: 0d2d5...624

Spanking under sex?

Elsker det, tenner meg ekstremt..😁

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Tråden er ryddet for kontaktannonse. Elaine Marley, mod.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Mh, jeg tenner skikkelig på hele settingen - å bli tatt "hånd om" av en bestemt mann, som gir meg en ordentlig runde ris på rumpa, og kos, trøst og sex etterpå 🥰

Men ikke lett å finne likesinnede lekekamerater.... 

Anonymkode: 5fa34...147

Innlegget ble slettet da jeg nevnte en by, så da får det være hemmelig hvor jeg er.. 

Anonymkode: 9510f...fb6

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 27.2.2024 den 5.39):

Flere som liker det?

Elsker mår mannen min knepper opp buksa mi, drar den og trusa ned på knærne og så må jeg legge meg over fanget hans. Til nå har han brukt flat hånd og det er deilig med røde håndmerker på rumpa, men vi vurderer også pisk. Noen anbefalinger?

Anonymkode: 0d2d5...624

Å æ digge det. Å bli pisket på rompa med en pisk eller flogger e d beste forspillet nånn kan gi mæ 🤩😎 da e æ i himmelen 🤩

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Innlegget ble slettet da jeg nevnte en by, så da får det være hemmelig hvor jeg er.. 

Anonymkode: 9510f...fb6

Det skal ikke være lett 😂

Skrevet

Jeg, mann, nyter hard spanking her og der. Greia er smertekontroll, og ikke å bli ydmyket eller kontrollert. 

Skrevet
Gammelsmurfen skrev (15 minutter siden):

Jeg, mann, nyter hard spanking her og der. Greia er smertekontroll, og ikke å bli ydmyket eller kontrollert. 

Hårfin balanse det da

Skrevet

Noen som er blitt pisket med brennesle? Jeg ble så nysgjærrig en gang, at jeg pisket pikken med en bunt av det. Fy fasan for en steinhard ereksjon jeg fikk.. en sånn hardkar som kan brukes til å banke inn spiker med😅

Fungerer sikkert også å klappe klitten med en bunt brennesle...?

Skrevet (endret)
Bamseklemmer skrev (6 timer siden):

Noen som er blitt pisket med brennesle? Jeg ble så nysgjærrig en gang, at jeg pisket pikken med en bunt av det. Fy fasan for en steinhard ereksjon jeg fikk.. en sånn hardkar som kan brukes til å banke inn spiker med😅

Fungerer sikkert også å klappe klitten med en bunt brennesle...?

Har brukt brennesle ja, det gir en god effekt! 
Hun smurte ballene mine med brennesle, det svei godt men stivt ble det!!

jeg har også brukt det på kvinner, både foran og bak..  med god effekt.. 

Ikle lenge igjen til våren nå😊

Endret av Mustang
  • Hjerte 1
Skrevet
Mustang skrev (1 time siden):

Hærlig.. ja.. venter bare på at det skal bli grønt i bakken nå😅 

Btw.. litt off-topic.. men tannkrem, bluegel, nykvernet pepper, hot&sweet fungere også godt på klitten.. De fleste er litt skeptisk i begynnelsen, så skifter de mening ganske så fort.. de blir iallefall temmelig våt og vill😉

Skrevet
Bamseklemmer skrev (20 minutter siden):

Btw.. litt off-topic.. men tannkrem, bluegel, nykvernet pepper, hot&sweet fungere også godt på klitten.. De fleste er litt skeptisk i begynnelsen, så skifter de mening ganske så fort.. de blir iallefall temmelig våt og vill😉

Hva med snø, når det er tilgjengelig?

• Hjerte 1
Skrevet
Kryneren skrev (2 minutter siden):

Hva med snø, når det er tilgjengelig?

Nnnjaææi.. snø er er en dårlig kombinasjon til ereksjonen til klitten. Men det finnes jo dem som elsker å leke med isbiter.. men en isbit blir jo fort til damp på ei glovarm høne🤭

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen med link til bra utstyr? 

Har oppdaget med kjæresten at jeg tenner på at han holder meg fast under misjonær og at han tar litt regien, som å daske meg på rompa før doggy ❤️

Anonymkode: 3de55...74c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Noen med link til bra utstyr? 

Har oppdaget med kjæresten at jeg tenner på at han holder meg fast under misjonær og at han tar litt regien, som å daske meg på rompa før doggy ❤️

Anonymkode: 3de55...74c

Spennende. Det har jeg funnet ut at min kjæreste liker også, men hun har litt vanskeligheter med å uttrykke hva hun liker og jeg må liksom dra det ut av henne. 

Jeg har tenkt jeg kanskje kan teste ut litt forsiktig på henne og måle responsen, for den er ganske tydelig på en god måte. Er kanskje ikke alle som er komfortable om å snakke høyt om hva de ønsker i sengen. 

Anonymkode: 33600...f9d

Annonse
Skrevet
Bamseklemmer skrev (7 timer siden):

Ville blir de ihvertfall

Skratter

M@ster

• Hjerte 1
Skrevet
Stratos85 skrev (23 timer siden):

Å æ digge det. Å bli pisket på rompa med en pisk eller flogger e d beste forspillet nånn kan gi mæ 🤩😎 da e æ i himmelen 🤩

Regner med du virkelig nyter å være i himmeln

M@ster

Skrevet
Mustang skrev (9 timer siden):

Det gir en utmerket effekt på damer både foran og bak ...og rundt om..........

M@ster

AnonymBruker
Skrevet
Master1 skrev (7 minutter siden):

Ville blir de ihvertfall

Skratter

M@ster

Elsker å få ris. Hele prosessen fra å innrømme hvorfor jeg trenger det til etterpå er tennennde. Kvinne 30

Anonymkode: a1c91...b96

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Elsker å få ris. Hele prosessen fra å innrømme hvorfor jeg trenger det til etterpå er tennennde. Kvinne 30

Anonymkode: a1c91...b96

Herlig å få en kvinne til å innrømme at hun virkelig fortjener ris på rompestompen sin da...

Få henne til å  innrøemme at hun virkelig nyter det ....ja litt skamfull er hun nok ofte...

Men 

hvorfor ..... er digg å få lirket ut av henne da...

M@ster

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...