Kryneren Skrevet 3. mars 2024 #21 Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Du er ikke alene om det😊 Jeg har brukt riset foran på kvinner til orgasme, dog litt mer forsiktig enn på rumpa! Anonymkode: 9510f...fb6 Ja vil jo tro det er mer ømt foran...
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #22 Skrevet 3. mars 2024 Dette er vold. Trist at mennesker føler de må ty til vold for noe som burde vært det vakreste som skjer mellom 2 mennesker. Anonymkode: 24438...ee3
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #23 Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dette er vold. Trist at mennesker føler de må ty til vold for noe som burde vært det vakreste som skjer mellom 2 mennesker. Anonymkode: 24438...ee3 Trist du og. Anonymkode: be90b...b4f 1 1
Kryneren Skrevet 3. mars 2024 #24 Skrevet 3. mars 2024 (endret) AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Dette er vold. Trist at mennesker føler de må ty til vold for noe som burde vært det vakreste som skjer mellom 2 mennesker. Anonymkode: 24438...ee3 Er vel heller en form for bdsm. Det jeg har lest om det, er at trygge rammer er viktig. Ikke det samme som å overfalle noen og slå løs. Men altså- jeg praktiserer det ikke. Bare leser om det. Endret 3. mars 2024 av Kryneren
Bamseklemmer Skrevet 3. mars 2024 #25 Skrevet 3. mars 2024 Geojak skrev (59 minutter siden): Blir litt sjalu.. vokste opp i byen, jenta som leide hybel rett ved siden av oss var vel rundt 25 når jeg var 15. Drømte og fantaserte at hun ville «leke» med meg, lære meg opp.. men.. det skjedde aldri. Dog oppdaget hun jeg lå i skjul og kikket på henne da hun lå og solte seg toppløs i hagen.. Hun rapporterte rett til min mor.. så ble ingen hyggelig opplevelse det heller. Stå skolrett og forklare for mor hvorfor jeg snek i buskene og kikket på nabojenta som var 10 år eldre… Litt sent å bli sjalu nå da Geojak😉Litt usikker på hvem sin feil dette var.. var hun som solte seg toppløs.. din mor som fikk deg ydmyk.. eller du som av naturlige virile årsaker, ble fristet til å se på. I puberten blir iallefall gutter nysgjærrig på kvinner, så det er klink umulig å ikke reagere på naken kropp. Jeg husker så godt den tiden, for det var ei hærlig tid.. Min første fetish var lukt.. jeg la med ned og sniffet der min tante hadde sittet, når hun har vært på besøk.. Den hærlige fittelukta av den myke stoffputa, brente seg fast i minnet mitt.. jeg sprang rett opp på gutterommet og onanerte. Og siden ble hun min store kjærlighet i hodet mitt.. Jeg var da bare 13 år.. og forsto vel ikke da på den tiden at dette var tabu, og noen man ikke skulle gjøre.. Så den tittingen din er så uskyldig gjordt.. Men på den tiden hadde jo ingen fedre seksuell forståelse, derfor ble det skamkroken på mange gutter😉 1
Bamseklemmer Skrevet 3. mars 2024 #26 Skrevet 3. mars 2024 Kryneren skrev (34 minutter siden): Jeg kan følge det så langt som til vannsprut og litt dasking. Men mer smerte er litt fremmed for meg. Men altså flørtende lkeslossing med en noe eldte nabojente skjønner jeg godt var pirrende😃 Lekeslossing med ereksjon er gøy rett og slett, for vi blir aldri for hardhendt, for vi sloss på en deilig måte.. for det er en skjulte uskyldige gnikking som får den andre sinnsyk kåt.. og når det skjer, havner kvinnene lettere på rygg😜 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #27 Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 27.2.2024 den 5.52): Jeg foretrekker ris i skål, synes ikke det er så fristende å spise mat som har ligget på rompa eller kjønnsorganene til andre mennesker. Anonymkode: b347a...2d6 Klein humor. Jeg elsker spanking, som vi kaller det😊 Anonymkode: 2680d...1b0 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #28 Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Dette er vold. Trist at mennesker føler de må ty til vold for noe som burde vært det vakreste som skjer mellom 2 mennesker. Anonymkode: 24438...ee3 Er vel du som er trist…. stakkars Vold? 😅 Anonymkode: 9510f...fb6 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #29 Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er vel du som er trist…. stakkars Vold? 😅 Anonymkode: 9510f...fb6 Det er nok ingen av de kvinnene jeg har gitt ris som har ropt om vold.. du har fått med deg at det er ønsket av begge parter? Eller har du det litt trangt mellom ørene? Anonymkode: 9510f...fb6 4
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #30 Skrevet 3. mars 2024 Geojak skrev (1 time siden): Blir litt sjalu.. vokste opp i byen, jenta som leide hybel rett ved siden av oss var vel rundt 25 når jeg var 15. Drømte og fantaserte at hun ville «leke» med meg, lære meg opp.. men.. det skjedde aldri. Dog oppdaget hun jeg lå i skjul og kikket på henne da hun lå og solte seg toppløs i hagen.. Hun rapporterte rett til min mor.. så ble ingen hyggelig opplevelse det heller. Stå skolrett og forklare for mor hvorfor jeg snek i buskene og kikket på nabojenta som var 10 år eldre… Det er vel strengt tatt ulovlig både i by og på bygd. Altså ikke og kikke, men og lære opp en 15 - åring Anonymkode: bbe01...fb7
Kryneren Skrevet 3. mars 2024 #31 Skrevet 3. mars 2024 (endret) Bamseklemmer skrev (10 minutter siden): Lekeslossing med ereksjon er gøy rett og slett, for vi blir aldri for hardhendt, for vi sloss på en deilig måte.. for det er en skjulte uskyldige gnikking som får den andre sinnsyk kåt.. og når det skjer, havner kvinnene lettere på rygg😜 Man føler vel forr hvor grensen går. Og ikke minst snakket om det? Endret 3. mars 2024 av Kryneren 1
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #32 Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Klein humor. Jeg elsker spanking, som vi kaller det😊 Anonymkode: 2680d...1b0 Alltid noen klovner som må kleine det til.. bare å overse, de aner ingen ting Anonymkode: 9510f...fb6
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #33 Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Kan du da kallers Riseren? Anonymkode: be90b...b4f Skal ikke se bort fra det😊 Anonymkode: 9510f...fb6
Bamseklemmer Skrevet 3. mars 2024 #34 Skrevet 3. mars 2024 (endret) AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Dette er vold. Trist at mennesker føler de må ty til vold for noe som burde vært det vakreste som skjer mellom 2 mennesker. Anonymkode: 24438...ee3 Det er ikke vold.. og hensikten er heller ikke for å være ond med partneren, og alltid er den som liker det som ber om det. Hensikten med fetishen slik som pisking klapping etc..gir høy og rask blodsikulasjon.. Det føles som om rompa brenner.. og det skaper naturligvis knallhard ereksjon. Så det er en kombinasjon av hard ereksjon og den hærlige brennende svien, som gjør dette til en fantastisk kombinasjon.. De som ikke har prøvd dette, skjønner jo ingenting om dette.. og da blir det jo naturligvis den enkleste måten å forklare at dette er vold. Jo.. dette er også vakker sex.. hun ber om en dette, som gjør henne grensesprengende kåt av nytelser❤️🥰💯 Endret 3. mars 2024 av Bamseklemmer ..små justeringer bare.. 2
Bamseklemmer Skrevet 3. mars 2024 #35 Skrevet 3. mars 2024 Kryneren skrev (10 minutter siden): Man føler vel forr hvor grensen går. Og ikke minst snakket om det? Ikke alltid lekeslossing er avtalt, så det blir ikke pratet om det på forhånd.. det er bare fornuften som skiller oss mellom sex eller om vi bare skal avslutte lekeslossingen som venner.. Men jo.. det er igrunn en fin ting å bryte isen på, spesiellt for de som er blyge.. Btw.. det vises så godt hva den andre vil, så når det første kysset er ferdig. og den første knappen åpnes.. ja da er det et virtuelt hærlig samtykke🥰 1
Kryneren Skrevet 3. mars 2024 #36 Skrevet 3. mars 2024 Bamseklemmer skrev (37 minutter siden): Ikke alltid lekeslossing er avtalt, så det blir ikke pratet om det på forhånd.. det er bare fornuften som skiller oss mellom sex eller om vi bare skal avslutte lekeslossingen som venner.. Men jo.. det er igrunn en fin ting å bryte isen på, spesiellt for de som er blyge.. Btw.. det vises så godt hva den andre vil, så når det første kysset er ferdig. og den første knappen åpnes.. ja da er det et virtuelt hærlig samtykke🥰 Litt spontant er jo fint😊 1
Kryneren Skrevet 3. mars 2024 #37 Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Klein humor. Jeg elsker spanking, som vi kaller det😊 Anonymkode: 2680d...1b0 Kan det være andre ting enn å få ris eller gi ris?
Macro Skrevet 3. mars 2024 #38 Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dette er vold. Trist at mennesker føler de må ty til vold for noe som burde vært det vakreste som skjer mellom 2 mennesker. Anonymkode: 24438...ee3 Du må være nitrist å både pule og å leve med.
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #39 Skrevet 3. mars 2024 Macro skrev (4 minutter siden): Du må være nitrist å både pule og å leve med. Det vedkommende ikke forstår er at dette nettopp ER det vakreste mellom to mennesker, på et høyere følelsesmessig plan enn vedkommende noen gang kommer til å forstå! Stakkars enkle sjel.. Anonymkode: 9510f...fb6 1
Kryneren Skrevet 3. mars 2024 #40 Skrevet 3. mars 2024 Bamseklemmer skrev (På 27.2.2024 den 8.06): Jo jeg tenner enormt på det.. det opplevde jeg som 15 åring. Lekte med nabo jenta, hun var tross alt 10 år eldre.. Men vi hadde det gøy med vannslangen på plenen. Endelig fikk jeg tak i vannslangen, så jeg sprutet rett på musa hennes. Så la jeg henne ned og satt skrevs over rompa hennes, det ble litt basketak og mye fliring. Men tilslutt fikk hun stengt av vannet, men leken var ikke over.. Hun fikk meg over fanget hennes.. for hun ville "ta igjen", og begynte å slå meg på rompa med et sammenkrøllet Se&Hør. Så stoppet hun opp, for hun kjente pikken min borre seg ned i skrittet hennes.. Hun rødmet.. jeg rødmet.. begge skjønte hva som skjedde, men for blyg å snakke om det.. Jeg følte på momentan forelskelse, og ble svært opphisset på den lekeslossingen vår😇 Idag blir jeg hoppende glad om en kvinne nevner pisk.. jeg elsker å bli pisket, men også å ha den makten.. og ikke minst se at hun blir så umenneskelig kåt av piskingen. Flogger eller håndflate er like deilig.. Pirring, flogging eller pisking av klitten med ei fjær er blitt en storsuksess.. Btw.. mye klapping med hånden på vaginaen, får enkelte kvinner til å squirte.. så sørg for å ha håndduker under rompa hennes.. Ingen vet hvor haren hopper, og når haremor squirter🥰😉 Innledning med vannkrig ligner spenningen i leken mellom gutter og jenter i snøen vinterstid. .Men det har ikke ført til sex. Bare litt fascinasjon kanskje, som forsterkes litt
Anbefalte innlegg