AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #1 Del Skrevet 27. februar 2024 Flere som liker det? Elsker mår mannen min knepper opp buksa mi, drar den og trusa ned på knærne og så må jeg legge meg over fanget hans. Til nå har han brukt flat hånd og det er deilig med røde håndmerker på rumpa, men vi vurderer også pisk. Noen anbefalinger? Anonymkode: 0d2d5...624 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #2 Del Skrevet 27. februar 2024 Jeg foretrekker ris i skål, synes ikke det er så fristende å spise mat som har ligget på rompa eller kjønnsorganene til andre mennesker. Anonymkode: b347a...2d6 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #3 Del Skrevet 27. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg foretrekker ris i skål, synes ikke det er så fristende å spise mat som har ligget på rompa eller kjønnsorganene til andre mennesker. Anonymkode: b347a...2d6 Kommer alltid selvutnevnte komikere på banen på slike tråder 😳 Ikke umiddelbart morsomt, kun teit. Anonymkode: e6aab...6b7 13 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 27. februar 2024 #4 Del Skrevet 27. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Flere som liker det? Elsker mår mannen min knepper opp buksa mi, drar den og trusa ned på knærne og så må jeg legge meg over fanget hans. Til nå har han brukt flat hånd og det er deilig med røde håndmerker på rumpa, men vi vurderer også pisk. Noen anbefalinger? Anonymkode: 0d2d5...624 Jo jeg tenner enormt på det.. det opplevde jeg som 15 åring. Lekte med nabo jenta, hun var tross alt 10 år eldre.. Men vi hadde det gøy med vannslangen på plenen. Endelig fikk jeg tak i vannslangen, så jeg sprutet rett på musa hennes. Så la jeg henne ned og satt skrevs over rompa hennes, det ble litt basketak og mye fliring. Men tilslutt fikk hun stengt av vannet, men leken var ikke over.. Hun fikk meg over fanget hennes.. for hun ville "ta igjen", og begynte å slå meg på rompa med et sammenkrøllet Se&Hør. Så stoppet hun opp, for hun kjente pikken min borre seg ned i skrittet hennes.. Hun rødmet.. jeg rødmet.. begge skjønte hva som skjedde, men for blyg å snakke om det.. Jeg følte på momentan forelskelse, og ble svært opphisset på den lekeslossingen vår😇 Idag blir jeg hoppende glad om en kvinne nevner pisk.. jeg elsker å bli pisket, men også å ha den makten.. og ikke minst se at hun blir så umenneskelig kåt av piskingen. Flogger eller håndflate er like deilig.. Pirring, flogging eller pisking av klitten med ei fjær er blitt en storsuksess.. Btw.. mye klapping med hånden på vaginaen, får enkelte kvinner til å squirte.. så sørg for å ha håndduker under rompa hennes.. Ingen vet hvor haren hopper, og når haremor squirter🥰😉 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #5 Del Skrevet 27. februar 2024 Bamseklemmer skrev (14 timer siden): Jo jeg tenner enormt på det.. det opplevde jeg som 15 åring. Lekte med nabo jenta, hun var tross alt 10 år eldre.. Men vi hadde det gøy med vannslangen på plenen. Endelig fikk jeg tak i vannslangen, så jeg sprutet rett på musa hennes. Så la jeg henne ned og satt skrevs over rompa hennes, det ble litt basketak og mye fliring. Men tilslutt fikk hun stengt av vannet, men leken var ikke over.. Hun fikk meg over fanget hennes.. for hun ville "ta igjen", og begynte å slå meg på rompa med et sammenkrøllet Se&Hør. Så stoppet hun opp, for hun kjente pikken min borre seg ned i skrittet hennes.. Hun rødmet.. jeg rødmet.. begge skjønte hva som skjedde, men for blyg å snakke om det.. Jeg følte på momentan forelskelse, og ble svært opphisset på den lekeslossingen vår😇 Idag blir jeg hoppende glad om en kvinne nevner pisk.. jeg elsker å bli pisket, men også å ha den makten.. og ikke minst se at hun blir så umenneskelig kåt av piskingen. Flogger eller håndflate er like deilig.. Pirring, flogging eller pisking av klitten med ei fjær er blitt en storsuksess.. Btw.. mye klapping med hånden på vaginaen, får enkelte kvinner til å squirte.. så sørg for å ha håndduker under rompa hennes.. Ingen vet hvor haren hopper, og når haremor squirter🥰😉 👍🏻😊 Anonymkode: 0d2d5...624 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #6 Del Skrevet 28. februar 2024 Bamseklemmer skrev (På 27.2.2024 den 8.06): Jo jeg tenner enormt på det.. det opplevde jeg som 15 åring. Lekte med nabo jenta, hun var tross alt 10 år eldre.. Men vi hadde det gøy med vannslangen på plenen. Endelig fikk jeg tak i vannslangen, så jeg sprutet rett på musa hennes. Så la jeg henne ned og satt skrevs over rompa hennes, det ble litt basketak og mye fliring. Men tilslutt fikk hun stengt av vannet, men leken var ikke over.. Hun fikk meg over fanget hennes.. for hun ville "ta igjen", og begynte å slå meg på rompa med et sammenkrøllet Se&Hør. Så stoppet hun opp, for hun kjente pikken min borre seg ned i skrittet hennes.. Hun rødmet.. jeg rødmet.. begge skjønte hva som skjedde, men for blyg å snakke om det.. Jeg følte på momentan forelskelse, og ble svært opphisset på den lekeslossingen vår😇 Idag blir jeg hoppende glad om en kvinne nevner pisk.. jeg elsker å bli pisket, men også å ha den makten.. og ikke minst se at hun blir så umenneskelig kåt av piskingen. Flogger eller håndflate er like deilig.. Pirring, flogging eller pisking av klitten med ei fjær er blitt en storsuksess.. Btw.. mye klapping med hånden på vaginaen, får enkelte kvinner til å squirte.. så sørg for å ha håndduker under rompa hennes.. Ingen vet hvor haren hopper, og når haremor squirter🥰😉 Du var 15 år og lekesloss med en 25 år gammel kvinne? 🤔 Anonymkode: 232c4...1ef 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 28. februar 2024 #7 Del Skrevet 28. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du var 15 år og lekesloss med en 25 år gammel kvinne? 🤔 Anonymkode: 232c4...1ef Ikke så uvanlig det ute på bygda.. men cityfolk skjønner jo ikke det😉 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Østkantgutt1913 Skrevet 28. februar 2024 #8 Del Skrevet 28. februar 2024 Litt små deilig å bli spanka.. Vært med flere jenter som har likt å bli spanka på rumpa før jeg knulla de bakfra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #9 Del Skrevet 28. februar 2024 Bamseklemmer skrev (2 timer siden): Ikke så uvanlig det ute på bygda.. men cityfolk skjønner jo ikke det😉 På bygda er 15=25, og 25=35. Som 15åring burde du vært i full jobb på gården. Men at modne bygdekvinner er raskt ute i åkeren straks unge gutter er klare,det er vanlig. Anonymkode: 66003...0c1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 28. februar 2024 #10 Del Skrevet 28. februar 2024 (endret) AnonymBruker skrev (54 minutter siden): På bygda er 15=25, og 25=35. Som 15åring burde du vært i full jobb på gården. Men at modne bygdekvinner er raskt ute i åkeren straks unge gutter er klare,det er vanlig. Anonymkode: 66003...0c1 👍..Her er et bilde som beskriver sexlivet på bygda, hun uten bunad er gift med Jarle og i 50 -60årene.. men vi bryr oss ikke så mye om alder😉 Endret 28. februar 2024 av Bamseklemmer ..små justeringer bare.. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #11 Del Skrevet 28. februar 2024 5 hours ago, AnonymBruker said: Du var 15 år og lekesloss med en 25 år gammel kvinne? 🤔 Anonymkode: 232c4...1ef Jeg har gjort tilsvarende med like stor aldersforskjell. Av min tidlige seksuelle erfaringer er det den jeg fortsatt husker. Anonymkode: 230ae...48d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #12 Del Skrevet 28. februar 2024 Fikk ris i seksuell sammenheng som 19- åring. Mannen var 26. Elsket det❤️ Blir kåt av å tenke på ris, men tør ikke oppsøke sm miljøet enda jeg er over 30 nå Anonymkode: a1c91...b96 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #13 Del Skrevet 3. mars 2024 Ris på blanke messingen! Gjennom årene har jeg gitt ris på blanke messingen til kvinner i alle aldre. Bruker gjerne hånd, bjørkeris og spanskrør… Noen ganger med rollespill, andre ganger som oppvarming til sex. Utallige varianter… Fellesnevneren er deilige røde rumper, tykke som tynne…. For ordens skyld, alt er samtykkende og ønsket fra de innvolverte (mange som ikke forstår det) Noen blir kåte av det, for andre går det dypere…. Anonymkode: 9510f...fb6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Geojak Skrevet 3. mars 2024 #14 Del Skrevet 3. mars 2024 Bamseklemmer skrev (På 28.2.2024 den 10.08): Ikke så uvanlig det ute på bygda.. men cityfolk skjønner jo ikke det😉 Blir litt sjalu.. vokste opp i byen, jenta som leide hybel rett ved siden av oss var vel rundt 25 når jeg var 15. Drømte og fantaserte at hun ville «leke» med meg, lære meg opp.. men.. det skjedde aldri. Dog oppdaget hun jeg lå i skjul og kikket på henne da hun lå og solte seg toppløs i hagen.. Hun rapporterte rett til min mor.. så ble ingen hyggelig opplevelse det heller. Stå skolrett og forklare for mor hvorfor jeg snek i buskene og kikket på nabojenta som var 10 år eldre… 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 3. mars 2024 #15 Del Skrevet 3. mars 2024 Lurer på. ...er det selve det å få ris, eller noe med hele handlingen- hva som sies, kler av...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mustang Skrevet 3. mars 2024 #16 Del Skrevet 3. mars 2024 Kryneren skrev (9 minutter siden): Lurer på. ...er det selve det å få ris, eller noe med hele handlingen- hva som sies, kler av...? Det kan være å kjenne smerte, det kan være spenningen, det kan være settingen.. eller oftest en kombinasjon! Veldig individuellt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kvinne 1979 Skrevet 3. mars 2024 #17 Del Skrevet 3. mars 2024 Tenner veldig på det. Ris på rumpen og fremme er veldig godt 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 3. mars 2024 #18 Del Skrevet 3. mars 2024 Bamseklemmer skrev (På 27.2.2024 den 8.06): Jo jeg tenner enormt på det.. det opplevde jeg som 15 åring. Lekte med nabo jenta, hun var tross alt 10 år eldre.. Men vi hadde det gøy med vannslangen på plenen. Endelig fikk jeg tak i vannslangen, så jeg sprutet rett på musa hennes. Så la jeg henne ned og satt skrevs over rompa hennes, det ble litt basketak og mye fliring. Men tilslutt fikk hun stengt av vannet, men leken var ikke over.. Hun fikk meg over fanget hennes.. for hun ville "ta igjen", og begynte å slå meg på rompa med et sammenkrøllet Se&Hør. Så stoppet hun opp, for hun kjente pikken min borre seg ned i skrittet hennes.. Hun rødmet.. jeg rødmet.. begge skjønte hva som skjedde, men for blyg å snakke om det.. Jeg følte på momentan forelskelse, og ble svært opphisset på den lekeslossingen vår😇 Idag blir jeg hoppende glad om en kvinne nevner pisk.. jeg elsker å bli pisket, men også å ha den makten.. og ikke minst se at hun blir så umenneskelig kåt av piskingen. Flogger eller håndflate er like deilig.. Pirring, flogging eller pisking av klitten med ei fjær er blitt en storsuksess.. Btw.. mye klapping med hånden på vaginaen, får enkelte kvinner til å squirte.. så sørg for å ha håndduker under rompa hennes.. Ingen vet hvor haren hopper, og når haremor squirter🥰😉 Jeg kan følge det så langt som til vannsprut og litt dasking. Men mer smerte er litt fremmed for meg. Men altså flørtende lkeslossing med en noe eldte nabojente skjønner jeg godt var pirrende😃 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #19 Del Skrevet 3. mars 2024 kvinne 1979 skrev (29 minutter siden): Tenner veldig på det. Ris på rumpen og fremme er veldig godt 😛 Du er ikke alene om det😊 Jeg har brukt riset foran på kvinner til orgasme, dog litt mer forsiktig enn på rumpa! Anonymkode: 9510f...fb6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2024 #20 Del Skrevet 3. mars 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ris på blanke messingen! Gjennom årene har jeg gitt ris på blanke messingen til kvinner i alle aldre. Bruker gjerne hånd, bjørkeris og spanskrør… Noen ganger med rollespill, andre ganger som oppvarming til sex. Utallige varianter… Fellesnevneren er deilige røde rumper, tykke som tynne…. For ordens skyld, alt er samtykkende og ønsket fra de innvolverte (mange som ikke forstår det) Noen blir kåte av det, for andre går det dypere…. Anonymkode: 9510f...fb6 Kan du da kallers Riseren? Anonymkode: be90b...b4f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå