AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #1 Skrevet 27. februar 2024 Har hatt en kjæreste i 4 mnd, vi kan kun møtes i helger å helgene er helt fantastisk, men sliter så mye med savn i ukene, men pga livssituasjon kan vi kun være sammen i helger, er det noen som har hatt helgekjærester der dere endelig kan være sammen hver dag? hvor lang tid gikk det og hvordan ordnet dere det? vi er egentlig der hvor vi begge snakker om å starte på nytt i en ny by sammen men det kommer til å bli vanskelig å få til Anonymkode: 44775...91a
Liveterspennende Skrevet 27. februar 2024 #3 Skrevet 27. februar 2024 Starte på nytt i en ny by…, det er det rette å gjøre for dere begge. Eller være smartere at den ene flytter til den andre og da er dere litt mer økonomisk sikret siden ikke begge må finne nye jobber osv. Uansett lykke til og det er ALLTID kjekt å savne/være forelsket.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #4 Skrevet 27. februar 2024 Jeg ser kjæresten min stort sett bare i helgene og elsker det. Vi skal aldri flytte sammen og det er deilig å vite. Jeg nevner det kun fordi det ikke er noen selvfølge å føle savn. Vi er alle forskjellige. Jeg tenker man må leve livet sitt og treffe andre istedenfor å fokusere på den formen for avhengighet. Men veldig godt å vite st man har noen for seg da💙 Anonymkode: 48394...36e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå