AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #1 Skrevet 27. februar 2024 Jeg meldte meg opp på datingside, der møtte jeg 2 stykker, jeg var ærlig å sa jeg datet flere, dette var i november, i slutten av desember hadde jeg snakket mer med en av fyrene, men han ble plutselig stille, fra å melde meg hele dagen, svarte han kun på mine meldinger, ellers kunne det gå dager uten at jeg hørte noe. Fikk i slutten av desember en melding fra den andre at han kom til byen dagen etter å ville møte meg. Vi møttes og hadde sex. Dagen etter tok den andre fyren kontakt igjen og forklarte hvorfor han plutselig ble stille, det var en god forklaring og jeg forstod hvorfor han ble stille, men da hadde jeg alt hatt sex, å fikk sikkelig dårlig samvittighet, jeg kuttet tvert med den andre, (har enda ikke svart på meldinger fra han, foruten at jeg har sagt jeg ikke ønsker mer) men jeg sliter mye, føler jeg var utro, mest for jeg likte han mye fra dag en, vi er sammen nå, men har ikke fortalt han noe om dette å det plager meg Anonymkode: 9a7f7...560 2
Maskinfører Skrevet 27. februar 2024 #2 Skrevet 27. februar 2024 Om du lå med en fyr i en datingfase og ikke var sammen med noen (Singel) så vil jeg ikke si at du har vært utro 5 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #3 Skrevet 27. februar 2024 Slikt skjer, og er ikke noe du skal straffe deg unødvendig for. Når det gjelder hva som er utroskap eller ikke tenker jeg alltid på hva jeg hadde likt/ikke likt. Altså hadde du vært plaget om den du datet gjorde som deg? Anonymkode: b1fff...8ad 2
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #4 Skrevet 27. februar 2024 4 hours ago, AnonymBruker said: Jeg meldte meg opp på datingside, der møtte jeg 2 stykker, jeg var ærlig å sa jeg datet flere, dette var i november, i slutten av desember hadde jeg snakket mer med en av fyrene, men han ble plutselig stille, fra å melde meg hele dagen, svarte han kun på mine meldinger, ellers kunne det gå dager uten at jeg hørte noe. Fikk i slutten av desember en melding fra den andre at han kom til byen dagen etter å ville møte meg. Vi møttes og hadde sex. Dagen etter tok den andre fyren kontakt igjen og forklarte hvorfor han plutselig ble stille, det var en god forklaring og jeg forstod hvorfor han ble stille, men da hadde jeg alt hatt sex, å fikk sikkelig dårlig samvittighet, jeg kuttet tvert med den andre, (har enda ikke svart på meldinger fra han, foruten at jeg har sagt jeg ikke ønsker mer) men jeg sliter mye, føler jeg var utro, mest for jeg likte han mye fra dag en, vi er sammen nå, men har ikke fortalt han noe om dette å det plager meg Anonymkode: 9a7f7...560 Det vil for alltid ligge der som et vondt sår i det nye forholdet. Du bør kanskje snakke ned ham om det, og l ham velge hva han vil gjøre. Det kan drepe gnisten, jeg bare sier det. Anonymkode: f4b0b...e80 1
Gjest WhisperingWind Skrevet 27. februar 2024 #5 Skrevet 27. februar 2024 Du har ikke vært utro fordi du hadde sex når du var singel og datet. Når du i tillegg trodde han hadde ghostet deg så skylder du han ingenting uansett hva «grunn» han måtte ha for å ikke gi fra seg et livstegn.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #6 Skrevet 27. februar 2024 Jeg hadde gjort som deg om jeg trodde jeg var gohstet. Du trenger ikke å presse deg ned noe mer. Men hvis du klarer å tenke at det ikke var noe du kunne vite var galt på det tidspunktet, slik at det kan ligge, ville jeg ikke sagt noe. Det er ikke en byrde den andre skal trenge å bære. Det var en uheldig ting du gjorde før det ble dere. Litt som om du hadde bæsjet på deg. Det er kleint, noe du ikke er stolt av, men det er ikke noe du trenger å fortelle om. Kanskje han ville likt deg mindre om han visste, men det hadde ikke noe med ham å gjøre, og du er sikker på at du ikke skal gjøre det igjen. Overfor deg selv kan du si at det var fra tiden før du valgte en av dem, og det er jo sant. Anonymkode: befa4...ff6 3
BobTheNoob Skrevet 27. februar 2024 #7 Skrevet 27. februar 2024 Jeg synes dette er langt unna å være utro! Dere var jo ikke sammen. Han visste du sonderte og traff fler. Han ghostet deg. Du hadde en affære med en fyr som ikke var den store greia. Du droppet ham i det sekundet du hørte fra din nåværende. Om noe, så sier det en del om hvor keen du var på ham. Det er sånn jeg leser dette.. Men om du uoppfordret skal fortelle om det? Nei. Det signaliserer bare at du mener du har gjort noe galt, og det har du ikke. Men kommer samtalen opp, kan du godt være ærlig. 1 2
exictence Skrevet 27. februar 2024 #8 Skrevet 27. februar 2024 Dere var jo ikke sammen. Dette er IKKE nod å snakke med ham om. Hva skal det være godt for uten at han også får noe å gruble på? Glem det. 2
Lille39 Skrevet 27. februar 2024 #9 Skrevet 27. februar 2024 Du er singel og sjekker vannet. Så har du sex med en. Nei du er ikke utro. Du kunne hatt deg med flere og du er fremdeles ikke utro. 1 2
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #10 Skrevet 27. februar 2024 Hadde lovet deg bort til noen? Eller er dette bare en du har skrevet med og ikke møtt? Litt vanskelig å være utro uten et forhold. Anonymkode: 73c41...930 1 2
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #11 Skrevet 27. februar 2024 Lille39 skrev (34 minutter siden): Du er singel og sjekker vannet. Så har du sex med en. Nei du er ikke utro. Du kunne hatt deg med flere og du er fremdeles ikke utro. Så da er det ikke noe problem at hun er åpen om det heller da? Det er greit at de ikke hadde en juridisk avtale og eksklusivitet. Men om hun jeg dater hadde hatt sex med en annen så hadde jeg fått muligheten til å finne ei som hadde verdier tilsvarende mine. Akkurat nå fører hun mannen bak lyset. Hun lar han tro på noe som ikke er riktig. Forholdet er derfor bygget på en løgn. Om dette kommer frem om 2-3 år vil hun i hans øyne ha absolutt 0 troverdighet. Hun har bevist at hun ikke har problemer med inngå forhold på falske premisser og skjuler ting når det passer henne. Lykke til med å gjenopprette tillit i dette forholdet når dette kommer frem. Hun fremstår som en som kun innrømmer det som kan bevises og om dette er den eneste hun har hatt sex med. Vil han tro det da?? Neppe. Om han skal inngå et forpliktende forhold med respekt og tillit bør han i hvert fall ha muligheten til å ta en avgjørelse basert på faktiske forhold. SÅ om dette paret skulle diskutere starten på forholdet og sette en jubileums dag så vil hun hevde at den dagen er 3 uker etter hans oppfattelse av når forholdet startet? For ei suppe. Anonymkode: 772af...7af
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #12 Skrevet 27. februar 2024 8 minutter siden, AnonymBruker said: Så da er det ikke noe problem at hun er åpen om det heller da? Det er greit at de ikke hadde en juridisk avtale og eksklusivitet. Men om hun jeg dater hadde hatt sex med en annen så hadde jeg fått muligheten til å finne ei som hadde verdier tilsvarende mine. Akkurat nå fører hun mannen bak lyset. Hun lar han tro på noe som ikke er riktig. Forholdet er derfor bygget på en løgn. Om dette kommer frem om 2-3 år vil hun i hans øyne ha absolutt 0 troverdighet. Hun har bevist at hun ikke har problemer med inngå forhold på falske premisser og skjuler ting når det passer henne. Lykke til med å gjenopprette tillit i dette forholdet når dette kommer frem. Hun fremstår som en som kun innrømmer det som kan bevises og om dette er den eneste hun har hatt sex med. Vil han tro det da?? Neppe. Om han skal inngå et forpliktende forhold med respekt og tillit bør han i hvert fall ha muligheten til å ta en avgjørelse basert på faktiske forhold. SÅ om dette paret skulle diskutere starten på forholdet og sette en jubileums dag så vil hun hevde at den dagen er 3 uker etter hans oppfattelse av når forholdet startet? For ei suppe. Anonymkode: 772af...7af Dette ! 😥 Anonymkode: f4b0b...e80
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #13 Skrevet 27. februar 2024 6 hours ago, AnonymBruker said: Jeg meldte meg opp på datingside, der møtte jeg 2 stykker, jeg var ærlig å sa jeg datet flere, dette var i november, i slutten av desember hadde jeg snakket mer med en av fyrene, men han ble plutselig stille, fra å melde meg hele dagen, svarte han kun på mine meldinger, ellers kunne det gå dager uten at jeg hørte noe. Fikk i slutten av desember en melding fra den andre at han kom til byen dagen etter å ville møte meg. Vi møttes og hadde sex. Dagen etter tok den andre fyren kontakt igjen og forklarte hvorfor han plutselig ble stille, det var en god forklaring og jeg forstod hvorfor han ble stille, men da hadde jeg alt hatt sex, å fikk sikkelig dårlig samvittighet, jeg kuttet tvert med den andre, (har enda ikke svart på meldinger fra han, foruten at jeg har sagt jeg ikke ønsker mer) men jeg sliter mye, føler jeg var utro, mest for jeg likte han mye fra dag en, vi er sammen nå, men har ikke fortalt han noe om dette å det plager meg Anonymkode: 9a7f7...560 ... og forresten, dersom du føler du var utro så var du det. Hvorfor i all verden måtte du absolutt ligge med en fyr med en gang sjangsen bød seg ? Anonymkode: f4b0b...e80
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #14 Skrevet 27. februar 2024 I min bok; nei, du var ikke utro., Anonymkode: 8ecbe...dc5 1
Lille39 Skrevet 27. februar 2024 #15 Skrevet 27. februar 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Så da er det ikke noe problem at hun er åpen om det heller da? Det er greit at de ikke hadde en juridisk avtale og eksklusivitet. Men om hun jeg dater hadde hatt sex med en annen så hadde jeg fått muligheten til å finne ei som hadde verdier tilsvarende mine. Akkurat nå fører hun mannen bak lyset. Hun lar han tro på noe som ikke er riktig. Forholdet er derfor bygget på en løgn. Om dette kommer frem om 2-3 år vil hun i hans øyne ha absolutt 0 troverdighet. Hun har bevist at hun ikke har problemer med inngå forhold på falske premisser og skjuler ting når det passer henne. Lykke til med å gjenopprette tillit i dette forholdet når dette kommer frem. Hun fremstår som en som kun innrømmer det som kan bevises og om dette er den eneste hun har hatt sex med. Vil han tro det da?? Neppe. Om han skal inngå et forpliktende forhold med respekt og tillit bør han i hvert fall ha muligheten til å ta en avgjørelse basert på faktiske forhold. SÅ om dette paret skulle diskutere starten på forholdet og sette en jubileums dag så vil hun hevde at den dagen er 3 uker etter hans oppfattelse av når forholdet startet? For ei suppe. Anonymkode: 772af...7af Hun hadde ikke trengt å sagt noe Men hu sa hu datet flere samtidig Måtte hu holdt seg jomfru imens??
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #16 Skrevet 27. februar 2024 Altså, instinktivt tenkte jeg så enkelt som: Hadde dere avtalt å være ekslusive? Ja = ja, da var du utro (men verdt å presisere er at det fins langt verre utroskapsscenarioer da, dette var isåfall et forholdsvis "mildt" utroskap, om så da), nei = nei, da var du ikke utro. Nå er jo sjelden ting så enkelt som man gjerne skulle ønske da, men det som hovedsaklig gjorde meg betenkt var: "jeg sliter mye, føler jeg var utro, mest for jeg likte han mye fra dag en, vi er sammen nå, men har ikke fortalt han noe om dette å det plager meg"... At du føler du har vært utro gir jo en viss indikasjon, det samme gjør at du ikke har fortalt det, og at det plager deg. Da vet du jo at du i en eller annen grad har gjort noe feil... Altså, jeg føler ikke det fremstår så tydelig utifra det du ellers skriver, men dels tror jeg jo du har skrevet dette fordi du ønsker at folk skal skrive at du ikke var utro fordi du ønsker å få lettet samvittigheten din. At du også skriver det i den hensikt, bevisst eller ubevisst, påvirker gjerne også hvordan du skriver/hva du velger å ta med og ikke sant... Hadde du visst at du overhodet ikke gjorde noe galt hadde det jo heller ikke vært noe problem å fortelle det til han, og du ville gjerne også ha gjort det fremfor å skrive her - for det hadde jo vært mye mer verdt det for deg å få lettet samvittigheten din på den måten, enn at fremmede folk på KG som får en forfinet versjon av hva du har gjort sier det du vil høre... Så, ettersom du heller gikk for sistnevnte, er det vel fordi det eksisterer en slags visshet om at han kanskje ikke vil gi deg den lettede samvittigheten du ønsker om du forteller det, evt. snarere tvert imot. Om du skjønner hvordan jeg tenker her. Utover det: Det jeg tenker aller mest er at det er en beklagelig, kjip og sur situasjon. Det vi ikke kommer utenom er at du nok "jumped the gun" her iallefall, uansett. I hvilken grad det faktisk er full blown utroskap er vanskelig å si, du er relativt sparsom med informasjon, og den er også noe tvetydig: Altså, egentlig fremstår det jo mest som at du ikke har vært utro utifra det du skriver, men så er det som sagt dette med at du føler du har vært utro, at du sliter og at det plager deg samt. at du ikke har fortalt det til han. Det harmonerer jo ikke hvis du ikke har vært utro, og vet med deg selv at du ikke har gjort noe galt. Jeg skjønner at du selvfølgelig aller helst vil at folk bare skal skrive at "neida, du har ikke vært utro" og håper at det skal gi deg en slags "release", men nettopp av den grunn påvirker det jo måten du fremstiller det på, og jeg tror heller ikke det egentlig vil gi deg noen reell "release" faktisk. Skulle du fått det tenker jeg du måtte visst med deg selv at du oppriktig ikke gjorde noe du følte var galt, og ettersom du i det hele tatt skriver her og plages av det, så vet du jo egentlig at det er galt, i en eller annen grad iallefall. Med det sagt: Det finnes, som sagt, helt klart verre utroskapsscenarioer enn dette. Det er formildende hvis dere ikke hadde hatt praten om å være ekslusive. Hva angår grunnen til at han var stille, og i hvilken grad det er forståelig at du gjorde som du gjorde, er vanskelig å si utifra det lille, diffuse du skriver, men for meg sier det jo en del at du velger å skrive her fremfor å ta det med han. Såklart er det vanskelig for meg å si hvordan han ville reagert, men du må jo i det minste ha en følelse av at han ikke vil gi deg den lettelsen du søker, og det er jo igrunn ganske talende. Ifht. samvittigheten din vil jeg si at motiv/intensjon har en del å si her. Om du lå med han andre for For øvrig syns jeg ikke nødvendigvis at du bør si det til han altså. Dette høres ut som noe som potensielt kan føre med seg mye vondt, potensielt ødelegge mellom dere (igjen, det kommer jo litt an på diverse faktorer som ikke kommer frem av innlegget, så umulig for meg å gjøre noen antakelser), det er vanskelig å se for seg at noe godt skal komme ut av det (med mindre han tar det veldig bra og du faktisk får lettet samvittigheten din, men da må du jo isåfall vurdere sjansen for at det i det hele tatt er en mulighet, og også hvorvidt du isåfall sier det mest av egoistiske grunner/for å lette din egen samvittighet opp mot "kostnaden" for han) og spesielt hvis dere ikke hadde avtalt å være ekslusive/offisielt var blitt sammen eller det evt var helt tydelig på andre måter at det var dere to og ingen andre, så er det nok like greit å la dette ligge. Du får prøve å leve med det som best du kan, lære av dine feil, ikke gjøre noe lignende igjen, prøve å kule an litt hvis noe lignende skjer i fremtiden og det er jo ikke noe du får gjort med det. Gjort er gjort. Det eneste som kanskje kan bli en utfordring er jo hvis det kommer noen form for direkte spørsmål om dette noen gang, hvorvidt du da skal lyge... Det er jo ofte best å unngå å lyge, spesielt om dette har potensiale til å bli virkelig langvarig så kan jo løgner eller å holde ting av betydning skjult være litt som en sånn sakte, liten forgiftning inn i forholdet, men du får tenke litt på det kanskje. Hvordan du evt skal håndtere det hvis det kommer noen spørsmål ifht. dette. Jeg skjønner ikke helt hvorfor du gjorde som du gjorde, men min beste antakelse er at du trodde det var over mellom deg og han du er sammen med nå? Hvis det er tilfellet er også det formildende, syns jeg. Hvis du derimot gjorde det med et snev av sånn "fuck han"/noen form for hevn-aktig greie/hvis det var fordi du var sur for at han var stille er det jo litt mer uheldig, og ville kanskje forklare i større grad at du plages sånn av det..? Var det bare for å ha sex, du tenkte at du var "helt" singel (som sagt hvis du trodde det var helt over mellom deg og han andre/at alt håp var ute, men igjen: Jeg tenker at vekten vipper litt den ene eller andre retningen her utifra hvorvidt det isåfall var "rimelig" av deg at du isåfall trodde det) og du på en måte grep muligheten, litt "presset" av at han andre nettopp var var i byen din (men kanskje ellers bodde lengre vekke) er det jo formildende og da tenker jeg ikke du skal trenge å ha så dårlig samvittighet som du kanskje har heller altså... Hmm ja, dette ble meget! Mange tanker herfra, og sikkert ikke helt det svaret du ønsket. Men, man kan ikke nekte for at jeg tok problemstillingen alvorlig iallefall! Haha. Jeg håper kanskje noen av tankene hjalp deg litt da, det er jo noe vinglete, men det er jo også fordi du er såpass "vag"/diffus som du er, og at den lille informasjonen du gir ikke helt står i stil med hverandre (liksom, kort sagt høres fremstillingen mest ut som ikke-utroskap, men da gir det jo ikke mening overhodet at du skal være så plaget av det, ha dårlig samvittighet og at du ikke har fortalt det)... Ja, beklager at jeg kanskje gjentar meg selv litt. Det er jo litt vanskelig også å gjette på hvorvidt det er noe du evt holder tilbake her, om du har overdrevet dårlig samvittighet, den delen med at han var stille og hvorfor sier du jo heller ikke noe om, men det gir han jo (mulig jeg også har skrevet det før her) en viss del av "skylden" for at det kunne bli som det ble også. Samtidig kan det jo være nettopp grunnen til at han var stille som gir deg så dårlig samvittighet (nå blir det vill gjetting her, men om han f. eks. var stille pga dødsfall i familien, fordi han var i koma, var blitt frastjålet mobil og pc eller noe annet i den duren forstår jeg jo godt at samvittigheten er som den er)... Argh, idèelt sett skulle dette bare vært en kladd/jeg skulle gjerne sett gjennom, "renskrevet" og forkortet, men nå er jeg sent ute og har ikke tid til det dessverre! Beklager det! Uansett, jeg skal prøve å komme med et "poeng"/en oppsummering/"komme frem til noe": Jeg oppfatter som sagt litt at du skriver dette fordi du ønsker å lette på samvittigheten, og da er det jo en viss mulighet for at det er skrevet deretter - altså at du bevisst/ubevisst har formulert/fremstilt det med ønske om å få svarene du ønsker (og ikke nødvendig det som er "riktig" bare). Det kan selvfølgelig være jeg tar feil, men dette er dels fordi du også skriver det med den dårlige samvittigheten, at du plages sånn og at du ikke har fortalt det (det kommer jo også litt an på hvorfor du ikke fortalte det da. Du skriver jo ikke så mye om noe som helst av det egentlig, men en vill gjetning fra min side er at det kan ha med grunnen til at han var stille å gjøre, og at det kanskje gjorde at du iallefall utsatte det, men at det nå kanskje er gått såpass med tid at det nå ikke liksom "passer" helt å ta det opp/"moment is gone" på en måte?). I utgangspunktet, basert på slik du skriver det, høres det jo ikke ut som utroskap egentlig (som sagt, med mindre dere hadde avtalt å være ekslusiv/hvis dere var sammen, men det høres jo egentlig ikke slik ut da? ...eller om det var "åpenbart"/tydelig på noen måte at dere liksom var "der" da, men jeg er litt sånn selv iallefall at jeg syns man bør være tydelige med sånne ting, altså at man faktisk bør ha den praten/forsikre seg om at begge er "med" på det om man er sammen/ikke. Blant annet pga slike situasjoner som dette og lignende), men da gir det jo som sagt liksom ikke mening at du føler sånn på det heller........... MEN, uansett: - Fortid er fortid, gjort er gjort. Det høres ut som en kjip situasjon, en dum avgjørelse, du "jumped the gun" og gjorde noe dumt. Men: - Nå er dere sammen. Om dere ikke var det da har du ikke vært direkte utro, og da er det jo ikke vits å la dette ødelegge nåtiden og fremtiden. - Det tjener ingen hensikt at du går rundt og føler på dette. Det fører ingenting godt med seg. - Du må nok prøve å bare innfinne deg med det. Vi gjør alle feil, og det viktigste og egentlig eneste vi får gjort med det (all den tid vi ikke kan skru tiden tilbake eller få ting ugjort) er å lære av det. - Antakeligvis trodde du det var slutt mellom dere, og du kunne jo isåfall ikke vite at dere kom til å bli sammen. Hvis det er tilfellet syns jeg ikke du skal laste deg selv. Du kunne jo eventuelt i så måte ikke vite at det fantes en eller annen god grunn til at han var stille (men igjen, dette kan jo da være lærdom å ta med seg i fremtiden: Ha litt is i magen, ting kan ha en god grunn/forklaring. Samtidig kan jeg forstå at hvis han andre var på reise/bare var innom byen din, så var det en bidragende faktor til at du faktisk "bet på" da. Jeg vil si det er en formildende faktor i så tilfelle). (Her kan du jo tenke alternativt sant: Hvis han hadde vært stille pga han hadde mistet interessen/ghostet deg, hvis det ikke hadde fantes en god forklaring og hvis dere ikke hadde endt opp med å bli sammen hadde du jo iallefall ikke gjort noe "galt" her... Det kunne jo vært et mulig utfall slik jeg forstår det/dette kunne du jo ikke vite på tidspunktet?) - For at dette ikke skal forgifte forholdet deres videre må du ta et aktivt valg her: Enten må du la fortid være fortid, "slippe" det, gå videre, fri deg fra den dårlige samvittigheten, gjøre det beste ut av det, tenke at ja, det var dumt, litt bare uflaks også, men så mye mer enn det får du jo heller ikke gjort, annet enn som sagt å ta lærdom av det. Dersom du ikke klarer det er vel det eneste andre alternativet å faktisk fortelle om det (ville isåfall tenkt meg nøye om, tipper det har potensiale til å gjøre mer vondt enn godt, det er vel begrenset hvor mye "vits" det er, eneste er jo hvis det blir veldig vanskelig å komme rundt/hvis det er stor sjanse for at det vil komme opp og at du da må lyge/gå inn for å holde det skjult eller noe sånt... Men, er det så sannsynlig? Hvis ikke: La det ligge, er min tanke da). - Om det hjelper deg så er du jo ikke helt alene i dette: Han var stille, og hvis det var rimelig for deg å anta at det ikke skulle bli noe mer mellom dere/hvis du oppriktig trodde det var over er han jo i en eller annen grad "medskyldig" i det han også. Hvis han hadde en god grunn kan han selvfølgelig ikke lastes så mye for det, men om ikke annet bidro jo også det til at du gjorde som du gjorde. Jeg tror det beste du kan gjøre her er å bearbeide det, tenk godt gjennom hele situasjonen. Hvis noe gnager mye på en kan det gjerne hjelpe å skrive ned situasjonen i sin helhet, da også med sånne ubehagelig detaljer du evt syns er vanskelig å anerkjenne/akseptere (i den hensikt å få det ut av hodet altså, ikke for å grave seg mer ned i det eller elte i dritten liksom) eller drøfte det med en du stoler på, har tillit til, respekt for og som du vet du kan ha en åpen og ærlig dialog med. Skal det være nyttig å gå skikkelig gjennom det bør du absolutt gå inn for å fremstille det så objektivt som mulig (igjen, også ta med eventuelle detaljer som gnager som nevnt ifht. skrivingen, for om du dropper å ta med det av det som er ubekvemt og gnager på deg så får du jo ikke skikkelig ventilert og da vil det jo kunne fortsette å gnage at når du først tok det, så utelot du de ubehagelige delene evt), men du må nok ut med mer informasjon enn det du har skrevet her om du skal få et ordentlig godt svar/få drøftet situasjonen skikkelig. Ja, siste utvei blir jo da å ta det med han om du virkelig ikke klarer å slippe det (men da gjør du motsatt: Utelater eventuelle detaljer som bare vil såre han unødvendig selvfølgelig). Men, jeg syns ikke dette fremstår som så ille at det skulle være verdt å potensielt ødelegge et forhold for. Du skriver jo ikke noe om hvorvidt det er et bra forhold eller noe som helst sånt, men om det er et bra forhold du trives i, om du elsker han og er lykkelig, så ser jeg ikke at noe av det som fremkommer her skal være i veien for at dere kan fortsette å leve lykkelige sammen tross at det forekom en litt uheldig situasjon før (for det var vel før?) dere ble sammen. Jeg håper du klarer å legge dette fra deg i fortiden der det hører til, at du klarer å slutte å laste deg selv (hverken du eller han får det jo noe bra av at du går rundt og "beat yourself up" over at du gjorde noe litt dumt, også litt influert av at han gjorde noe litt dumt, men som han kanskje hadde sine grunner til da) og at dere lever lykkelig i alle deres dager! :)<3 Ehehe. Beklager virkelig for kjempelangt svar!! Så dumt at jeg ikke fikk tid til å fikse det, så her fikk du alt av mine ufiltrerte tanker, og det var tydeligvis mange av de også, haha, uff! Men, om ikke annet håper jeg det kan være NOE her du får noe ut av da, om ikke annet. Lykke til uansett! ❤️ Anonymkode: 57038...338
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #17 Skrevet 27. februar 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det vil for alltid ligge der som et vondt sår i det nye forholdet. Du bør kanskje snakke ned ham om det, og l ham velge hva han vil gjøre. Det kan drepe gnisten, jeg bare sier det. Anonymkode: f4b0b...e80 La han velge hva han vil gjøre, skal det plutselig gi angrefrist nå, at noen har lagt med andre uten at de er i et forhold. Nei, alt trengs ikke å snakkes om, hvorfor skal hun dra opp et tema som ikke skader han i det hele tatt, og ikke har hun gjort noe galt. Slutt å overanalyser alt mulig, er det rart at mange par går fra hverandre. Og de som tenker i disse baner, prøv å bebreid dere selv litt mindre, så får dere det bedre med dere selv og livet blir generelt lettere å leve. Hilsen mann passert den første ungdom. Anonymkode: aec9a...93f
KallePils Skrevet 27. februar 2024 #18 Skrevet 27. februar 2024 Nei men hjelpe og trøste, da… Det går per definisjon ikke an å være utro mot noen du ikke er i en seksuell relasjon med. Det er ingenting som heter å være "utro" mot noen du ikke er i en seksuell relasjon med. Nå må folk slutte å tulle.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #19 Skrevet 28. februar 2024 KallePils skrev (17 timer siden): Nei men hjelpe og trøste, da… Det går per definisjon ikke an å være utro mot noen du ikke er i en seksuell relasjon med. Det er ingenting som heter å være "utro" mot noen du ikke er i en seksuell relasjon med. Nå må folk slutte å tulle. Seriøst. Det er fullt mulig å være dedikert og seriøs uten at det har skjedd en penetrasjon. Disse 2 snakket sammen hver dag , han gjorde sikkert sitt beste for å vinne henne over. De var fortrolige og la planer om å møtes. Han satset åpenbart på henne. Ukjent av hvilken grunn så snakket de mindre sammen og hennes reaksjon på det er å ligge med en annen. Noen søker "comfort under the planket" andre er ikke slik. Hadde jeg vært på date med ei ny dame. Barbert meg, tatt på rene klær og pusset tenner. Vi hadde det hyggelig sammen og ble enige om å treffes igjen. Og etterpå fått vite at hun etter daten tok en taxi til en fuckfriend og knullet han?? Hadde hun gjort noe galt. Ikke i KG verden, vi hadde ikke hatt sex enda, ingen avtale bla bla.... men for meg er det et rimelig tydelig signal. At slike ting faktisk er helt ok for mennesker i 2024 betyr at noe har gått fullstendig galt et sted. At folk kun tenker på seg selv og driter i andres følelser er åpenbart. Samtidig hadde det vært fint slike folk var åpne tidlig slik at de kan finne likesinnede. Anonymkode: 772af...7af
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #20 Skrevet 28. februar 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Seriøst. Det er fullt mulig å være dedikert og seriøs uten at det har skjedd en penetrasjon. Disse 2 snakket sammen hver dag , han gjorde sikkert sitt beste for å vinne henne over. De var fortrolige og la planer om å møtes. Han satset åpenbart på henne. Ukjent av hvilken grunn så snakket de mindre sammen og hennes reaksjon på det er å ligge med en annen. Noen søker "comfort under the planket" andre er ikke slik. Hadde jeg vært på date med ei ny dame. Barbert meg, tatt på rene klær og pusset tenner. Vi hadde det hyggelig sammen og ble enige om å treffes igjen. Og etterpå fått vite at hun etter daten tok en taxi til en fuckfriend og knullet han?? Hadde hun gjort noe galt. Ikke i KG verden, vi hadde ikke hatt sex enda, ingen avtale bla bla.... men for meg er det et rimelig tydelig signal. At slike ting faktisk er helt ok for mennesker i 2024 betyr at noe har gått fullstendig galt et sted. At folk kun tenker på seg selv og driter i andres følelser er åpenbart. Samtidig hadde det vært fint slike folk var åpne tidlig slik at de kan finne likesinnede. Anonymkode: 772af...7af Har du ikke lest HI? Han GHOSTET henne. Blir ganske naturlig å tolke at relasjonen er over da. Anonymkode: de6d0...789
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå