AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #1 Skrevet 27. februar 2024 Jeg har gått ut av ett forhold fra en narsisst. Han er tiltalt og siktet for fysisk, psykisk, materiell og seksuell vold. Etter jeg forlot ektemannen min møtte jeg en ny mann. Han er så snill, han kan sitte en hel dag å holde rundt meg om jeg trenger det eller han kan gå ut å jobbe å la meg gjøre det jeg liker hjemme, her om dagen gikk kjæresten min ut, snudde i døra,så på meg å sa jeg hadde glemt noe, jeg ble kjemperedd, han ba meg komme til han, når jeg kom til han, ga han meg et kyss å sa han elsket meg. Etter en stund kom han inn å sa at han så jeg ble redd, å ba om unnskyldning for han hadde oppført seg dårlig mot meg. han kjenner historien min. Jeg satt ikke igjen med en dårlig følelse, jeg fikk et kyss og han sa han var glad i meg, så selv om jeg ble redd med en gang så følte jeg meg glad. men er så redd for følelsene mine bare er der for han er snill. Han er super snill, elsker å være nært han, å han krever noe av meg samtidig som han inkluderer meg i sine planer og ønsker, men er så redd for å få den knyttneven i ansiktet eller den kalde skulderen. Anonymkode: ebe9f...4d4 1
Sparkling_Pink Skrevet 27. februar 2024 #2 Skrevet 27. februar 2024 Det gir mening at det tar litt tid å etablere nye erfaringer. Mitt sinn er mest åpent for dette om de gamle følelsene er våkne først, og deretter kan jeg prate og få møtt en bedre virkelighet. Det som kalles triggere, er potensielt slike situasjoner, men det føles veldig voldsomt om det er triggerene som vekker følelsene. Jeg har hatt godt av å si ifra og sette grenser rundt enkelte triggere. Det har vært med på etablere ny trygghet i meg.
Gjest WhisperingWind Skrevet 27. februar 2024 #3 Skrevet 27. februar 2024 Har du oppsøkt hjelp og psykolog for å bearbeide traumene? Det er flott at du har funnet en kjæreste som forstår hva du har vært igjennom. Det er normalt at en kan bli trigget i visse settinger da kropp og instinkt husker små detaljer som plutselig trigger selv om det er noe helt ufarlig der og da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå