AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #1 Skrevet 26. februar 2024 Er gravid i uke 5+2 å har panikk for å miste, har brukt 10 år på å bli gravid. Tror det går galt hvert sekund. Og blir redd når symptomene ikke er der og jeg føler som ikke gravid. Men jeg har jo ikke antydning til at jeg skal miste, ikke vondt eller blødninger. Er det normalt at symptomer kommer å går ? Har ømme bryster da, spesielt om morgenen. Men akkurat i kveld syns jeg symptomene er fraværende. Jeg blir gal 😢😢 Anonymkode: caf97...353 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #2 Skrevet 26. februar 2024 Hadde ømme bryster i et par dager, og resten av svangerskapet hadde jeg ikke et eneste eneste symptom. Svangerskap er veldig ulike, ingen er like, ikke engang hos samme kvinne. Så symptomene dine trenger ikke ha noe som helst å si til eller fra. Anonymkode: 3c15d...f32
Kll Skrevet 27. februar 2024 #3 Skrevet 27. februar 2024 Hei! Mine ømme pupper kommer og går. Plutselig kjenner jeg at de ikke gjør vondt lenger men så er de plutselig tilbake igjen. Helt normalt:)
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #4 Skrevet 27. februar 2024 Takk for svar 😊 Hadde veldig vondt i korsryggen i natt, fikk ikke sove. Men ikke noe vondt i magen eller blødninger. Snakket med klinikken å de sa det var helt normalt. Får virkelig håpe det. Anonymkode: caf97...353
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #5 Skrevet 27. februar 2024 Helt normalt å inne ha symptomer hele tiden.. de kan komme og gå like raskt som de kom i utgangspunktet. Anonymkode: b10d9...abb 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #6 Skrevet 27. februar 2024 18 minutter siden, AnonymBruker said: Takk for svar 😊 Hadde veldig vondt i korsryggen i natt, fikk ikke sove. Men ikke noe vondt i magen eller blødninger. Snakket med klinikken å de sa det var helt normalt. Får virkelig håpe det. Anonymkode: caf97...353 Jeg hadde menssmerter og murringer hele andre svangerskapet mitt Anonymkode: 3c15d...f32
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #7 Skrevet 27. februar 2024 Helt normalt å ha masse symptomer og helt normalt og ikke ha noen symptomer (og selvfølgelig alt midt imellom). Jeg forstår godt hvordan du har det, men det er ikke så mye du får gjort annet enn å vente å se hvordan det går❤️. Jeg er i uke 20 nå og har ikke hatt noen symptomer (har det fremdeles ikke, bortsett fra at magen er ørlite større enn ellers). Bærer en frisk liten gutt. Anonymkode: ceec2...487
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #8 Skrevet 27. februar 2024 Svangerskap kan være veldig ulike. Men det er veldig vanlig at symptomer kommer og går, spesielt så tidlig. Det som evt kan være et dårlig tegn er om symptomene forsvinner helt over flere dager. Og at man blør og har smerter. Anonymkode: 3de6d...c94
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #9 Skrevet 27. februar 2024 Takk for svar 😊 eneste jeg merker nå er smerter nederst i korsryggen, men de blir bort når jeg reiser meg opp. Anonymkode: caf97...353
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #10 Skrevet 27. februar 2024 Alt er normalt. Også at du bekymrer deg. Anonymkode: 6eb2b...716
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #11 Skrevet 27. februar 2024 Bortsett fra litt mens smerter i korsryggen i uke 4 eller 5 så har ikke eg hatt symptomer. Skikkelig rart etter alt man har lest og hørt om. Men har sett lillingen på UL i uke 8 og alt var ok.. Er nå 13 uker og har UL igjen i morgen. Spent på om det blir å holde seg slikt resten av svangerskapet. 🤞🏻 Anonymkode: 52bd4...df1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #12 Skrevet 28. februar 2024 Bortsett fra at jeg var trøtt, hadde jeg nesten ingen av de typiske symptomene i første trimester. Noe kvalme fra uke 10 kanskje. Har en frisk og fin unge i dag. Går nok fint, men skjønner du har et sterkt ønske om at det skal gå bra♥️ Anonymkode: 91d18...d4e
IkkeStudentLenger Skrevet 29. februar 2024 #13 Skrevet 29. februar 2024 Med første ungen hadde jeg ikke symptomer i det hele tatt, det er like vanlig som å ha symptomer. Og for de som får symptomer er det opp og ned, og varierer veldig hvor lenge man har det.
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2024 #14 Skrevet 29. februar 2024 Jeg har 3 barn, og utenom manglende mens og innimellom litt ømme bryster så har første "symptom" på alle 3 vært at de begynte å sparke... Anonymkode: 30694...e54
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2024 #15 Skrevet 29. februar 2024 Takk for svar jenter 😊 er bare så bekymret. Hadde mere symptomer i starten. Nå føler jeg meg helt vanhellig, eneste jeg har av symptomer er ømme bryster og absolutt ingen matlyst. Ts Anonymkode: caf97...353
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå