AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #21 Skrevet 27. februar 2024 13 hours ago, AnonymBruker said: Sier du ifra til partner før du kommer? Hvorfor/hvorfor ikke? Jeg pleier alltid å annonsere det, både med lyd og ord (for å pirre og gi en heads up 😉). Er forøvrig dame. Anonymkode: bc5af...8bb Er dette alt du bryr deg om, er dette din store sak i livet? Hvorfor bryr du deg om hva andre fremmede mennesker gjør med denne saken her? Så utrolig patetisk, håper ikke du har barn og fører denne tullete spørringen til dem. Spyr Anonymkode: a8f2c...d92 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #22 Skrevet 27. februar 2024 Annonsere, som i si i fra på forhånd? Hvorfor skulle jeg det når han selv ser at jeg er nær og det ikke er noen tvil om når jeg har orgasme? Hvordan er det mulig å være i et forhold og ikke kjenne hverandre så godt at man ser det av seg selv. Anonymkode: fb763...0ef
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #23 Skrevet 27. februar 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Ja, såklart. Det er jo høydepunktet! «Fortsett sånn jenta mi.. ååå så deilig.. gjør det mer jeg kommer snart.. mmm fyfaen så digg du er.. jeg elsker deg sånn mmm jaa.. sug mer sånn ja.. digger at du suger meg sånn mmm… ååååfyfaen… fyfaenfyfaenFYYYFAEN NÅÅÅ KOMMER JEEEEG JAAAAAAAAA JENTA MIIII MMMMMMMMMM FØØØKKFØØØKK ÅÅÅ FAENFAEEEENNN SÅÅÅ DEEEEEIIILLLIIIIGG!!!!!! ÅÅÅÅÅH ÅÅÅÅÅÅ». Anonymkode: a31dc...491 Sånn høres mannen min ut 😅😅😅😅 Anonymkode: 7f22d...0a5
Spearmint Skrevet 27. februar 2024 #24 Skrevet 27. februar 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Annonsere, som i si i fra på forhånd? Hvorfor skulle jeg det når han selv ser at jeg er nær og det ikke er noen tvil om når jeg har orgasme? Hvordan er det mulig å være i et forhold og ikke kjenne hverandre så godt at man ser det av seg selv. Anonymkode: fb763...0ef Altså, hvorfor så surmaga i svaret ditt? Å bruke ordene sine er også en erogen sone. Å kommunisere med ord betyr ikke at man IKKE kjenner hverandre godt. Hvordan kan du dra den slutningen? 1
MariaIsabel Skrevet 27. februar 2024 #25 Skrevet 27. februar 2024 Haha, naive meg trodde først du mente før man kommer på besøk til noen 🤣 Mannen annonserer det litt før, så jeg kan forberede meg til å komme på kommando. 😁 1
Bamseklemmer Skrevet 27. februar 2024 #26 Skrevet 27. februar 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Sier du ifra til partner før du kommer? Hvorfor/hvorfor ikke? Jeg pleier alltid å annonsere det, både med lyd og ord (for å pirre og gi en heads up 😉). Er forøvrig dame. Anonymkode: bc5af...8bb Ja det liker jeg.. for det tenner meg enormt😜 Jo jeg gjør også det.. og enkelte ganger spiller jeg for galleriet😅Jeg sier jeg kommer, men er egentlig ikke i nærheten, men peser ganske tungt og lager godlyder. Det som skjer er at kvinner blir også tent av det, så det setter fart på nytelsen og orgasmen.. Og når de kommer, så har jeg fremdeles krutt til å fortsette litt til.. Legger bare inn en pitte liten pause da, rette etter hennes orgasme.. også fortsetter jeg igjen. På den måten, har jeg opplevd at de fikk to orgasmer på rad💦🥰
Bamseklemmer Skrevet 27. februar 2024 #27 Skrevet 27. februar 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg begynner å hyle når jeg er på vei til å sprute. Anonymkode: bb26c...05c Smart med litt varsku.. da har jeg tid til å flytte meg.. Forresten.. Fikk spruten mitt i ansiktet en gang på en festival.. det var hennes første da, så hun var litt unnskyldt😅
A_Cuckoldress Skrevet 27. februar 2024 #28 Skrevet 27. februar 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): .... "fortsett sånn, jeg er helt på kanten" "stopper du ikke nå så får du hele ladningen opp i musa". Da er det er det veldig pirrende å svare, enten: "kom igjen gutten min, gi meg ladningen opp i musa på en betingelse - du skal slikke meg grundig ren etterpå", eller "trekk deg ut med en gang, du vet like godt som meg at det er kun elskeren som får fylle meg opp". 😈
Elaine Marley Skrevet 27. februar 2024 #29 Skrevet 27. februar 2024 Tråden er ryddet for brudd på regelen om å utgi seg for å være flere brukere. Elaine Marley, mod.
Cor Cubiculum Skrevet 27. februar 2024 #30 Skrevet 27. februar 2024 Jeg kan si ifra når jeg er «oppe på platå», det vil si når jeg er der at jeg kan vippe meg selv over kanten akkurat når jeg vil. Der kan jeg være så lenge som nødvendig for at det skal gå for partner også. Hun trenger ikke si noe, men gjør det ofte. Lyd og kropp levner ingen tvil om hva som skjer. Og ingen kan være i tvil om det samme for meg. Da er ikke lyd og kropp underlagt særlig viljekontroll. Det hører med til sjeldenhetene at min faste partner gjennom mange år og jeg ikke får samtidig orgasme ved PIV.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #31 Skrevet 27. februar 2024 Ja, det tenner samboeren min noe helt ekstremt, og da vet han at han bare kan kjøre på og komme sammen med meg. 🥰 Anonymkode: 903de...fe9 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #32 Skrevet 27. februar 2024 17 hours ago, AnonymBruker said: Jeg begynner å hyle når jeg er på vei til å sprute. Anonymkode: bb26c...05c Mmmm spruting❤️😛 Anonymkode: 6c8e6...4af
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2024 #33 Skrevet 28. februar 2024 On 2/26/2024 at 8:33 PM, AnonymBruker said: Sier du ifra til partner før du kommer? Hvorfor/hvorfor ikke? Jeg pleier alltid å annonsere det, både med lyd og ord (for å pirre og gi en heads up 😉). Er forøvrig dame. Anonymkode: bc5af...8bb Jeg gir beskjed at jeg kommer. Dama svarer noen gangen med skikkelige fiselyder fra musa. Jeg tror det skyldes turbulens fra luft i musen som presser seg ut mellom sjeden og penis. Anonymkode: 2d928...e6b
Gjest kvinne 1979 Skrevet 28. februar 2024 #34 Skrevet 28. februar 2024 Det hender at jeg sier ja, ja ukontrollert🤣 men ellers så har jeg så mange orgasmer i løpet av en akt at det hadde blitt rart om jeg skulle annonsere alle. Han kan av og til si at han kommer eller spørre om han bare skal komme hvis jeg suger han eller vi tar en veldig kjapp en.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå