Gå til innhold

Annonsere at man kommer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sier du ifra til partner før du kommer? Hvorfor/hvorfor ikke?

Jeg pleier alltid å annonsere det, både med lyd og ord (for å pirre og gi en heads up 😉). Er forøvrig dame.

Anonymkode: bc5af...8bb

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke alltid jeg klarer å få ut lyd, men ja, er absolutt tilfeller hvor jeg sier i fra at jeg kommer. 

Anonymkode: 617e9...2b6

Skrevet

Ja. For at han liker det, og for min del for at han ikke skal endre mye på noe av det han gjør, for da glipper orgasmen. 

Anonymkode: 66325...305

Skrevet (endret)

Vi pleier å si ifra. 

Hvis han nærmer seg å komme, men jeg trenger litt mer tid, vil jeg gjerne at han skal vente litt på meg.
Hvis jeg nærmer meg å komme, så kan det jo være greit for ham å vite slik at han ikke endrer noe av det han gjør.

Dessuten liker vi å edge hverandre. F.eks. når jeg suger ham, liker jeg at han sier ifra når han nærmer seg. Da kan jeg roe ned akkurat nok akkurat i tide til å kunne forlenge nytelsen. 😉

Endret av Fioljenta
  • Liker 4
Skrevet

Jeg trenger ikke si fra, for han kjenner min kropp såpass godt at han nærmest styrer mine orgasmer.  Edgemeg så lenge han ønsker, for så å bestemme når jeg skal komme. Han sier fra, men som regel ved "Vil du ha?", så han får bekreftet at jeg er fornøyd. Sex er slutt når han kommer. Jeg kan altså svare ja eller nei, og sier jeg nei fordi jeg ønsker mer holder han tilbake. Som regel er jeg godt fornøyd når han spør. 😊

Anonymkode: 0d787...ece

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg pleier alltid å annonsere det, både med lyd og ord (for å pirre og gi en heads up 😉). Er forøvrig dame.

Absolutt. Både meg og mannen sier i fra. 

Han kan gjerne si noe som "nå spruter jeg" "vil du kjenne pikken pulserer inni deg nå?" "nå kommet svømmerne" "fortsett sånn, jeg er helt på kanten" "stopper du ikke nå så får du hele ladningen opp i musa". 

Jeg kan si noe som "forsett sånn, jeg kooooommer!!" "nå kommer fitta mi til å massere pikken din, ligg helt stille" "ta meg hardere, jeg får vag orgasme" "nå kommer flommen (hvis jeg kjenner jeg kommer til å squirte). 

Dette er ikke uttømmende, men bare noen få korte eksempler.  Både han og jeg blir ekstra tent når den andre gir hint til at det er orgasme på vei 🥰

Squirting skjer forøvrig ikke så ofte, kanskje 1-3 ganger i året. 

Kvinne 43

Anonymkode: b8fca...60f

• Liker 3
  • Hjerte 2
Skrevet

Hatt noen jenter som annonserer det, og det er sexy 

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Han kan gjerne si noe som "nå spruter jeg" "vil du kjenne pikken pulserer inni deg nå?" "nå kommet svømmerne" "fortsett sånn, jeg er helt på kanten" "stopper du ikke nå så får du hele ladningen opp i musa". 

Jeg kan si noe som "forsett sånn, jeg kooooommer!!" "nå kommer fitta mi til å massere pikken din, ligg helt stille" "ta meg hardere, jeg får vag orgasme" "nå kommer flommen (hvis jeg kjenner jeg kommer til å squirte). 

Dette er ikke uttømmende, men bare noen få korte eksempler.  Både han og jeg blir ekstra tent når den andre gir hint til at det er orgasme på vei 🥰

Kvinne 43

Dette var ultrakleint å lese. 🤣

Anonymkode: 36344...527

• Liker 7
  • Nyttig 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

😂

Anonymkode: 1bc42...0d3

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

"Nå kommer svømmerne!"

Anonymkode: ed4a4...b38

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Nei, jeg sier ikke fra med ord. Men andre lyder kommer nok ut, i all hovedsak stønning 😊

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kvinne 43

Syntes det hørtes veldig opphissende og herlig jeg 🥰 

Liker å kunne høre ar hun nærmere seg og kan si at hun kommer snart. 

Likte beskrivelsene som du skrev. 

Mann 45

Anonymkode: a91c9...03b

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Vet ikke helt om jeg vil kalle det «annosere» 😅 men kjennes naturlig å si noe når man nærmer seg, og det er utrolig deilig og opphissende å høre selv også 🥵 Det er gjerne akkurat det som skal til for å bikke over kanten 😇😁

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Svømmerne faktisk🤣🤣🤣

Anonymkode: 0c356...b0b

Skrevet

Ja, såklart. Det er jo høydepunktet!

«Fortsett sånn jenta mi.. ååå så deilig.. gjør det mer jeg kommer snart.. mmm fyfaen så digg du er.. jeg elsker deg sånn mmm jaa.. sug mer sånn ja.. digger at du suger meg sånn mmm… ååååfyfaen… fyfaenfyfaenFYYYFAEN NÅÅÅ KOMMER JEEEEG JAAAAAAAAA JENTA MIIII MMMMMMMMMM FØØØKKFØØØKK ÅÅÅ FAENFAEEEENNN SÅÅÅ DEEEEEIIILLLIIIIGG!!!!!! ÅÅÅÅÅH ÅÅÅÅÅÅ».

Anonymkode: a31dc...491

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Jeg begynner å hyle når jeg er på vei til å sprute.

Anonymkode: bb26c...05c

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Kvinne 43

Skikkelig dirty talk dette her…not😂

Anonymkode: 99917...f04

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Jeg begynner å hyle når jeg er på vei til å sprute.

Anonymkode: bb26c...05c

Klarer du ikke å holde dine hyl tilbake?

Anonymkode: 0c356...b0b

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg trenger ikke si fra for etter første gang jeg kommer  så vet hun det. Og jeg faker aldri. Ingen bør fake og heller snakke sammen for å finne ut hva den andre liker.

Skrevet

Nei det er for drøyt, kommunikasjon i senga, det driver vi ikke med!

/ironi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...