Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg savner han ikke lenger. 

Jeg tenker ikke på han lenger. 

Jeg er fri!

Og forelsket på nytt! 😍

Anonymkode: f85ca...e49

• Hjerte 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

«Kjære dagbok»

Anonymkode: 67f5f...e28

Skrevet

Så bra 😉 ikke alle er like heldige ❤️

Skrevet

Heldig, det føles som jeg ikke kommer dit. Kjærlighetssorg kan ta seg en bolle...

Anonymkode: 2bd78...889

• Hjerte 1
Skrevet

Misunner deg det. Tar sin tid det å komme over noen. Brukte du lang tid ? 😃

Anonymkode: 31056...9c3

Skrevet

Heldig. Det har gått 5 mnd og er enda ikke over han. :(

Anonymkode: f5a55...320

Skrevet

Heldig. Det er ikke jeg. 

Anonymkode: fd9b8...e21

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg savner han ikke lenger. 

Jeg tenker ikke på han lenger. 

Jeg er fri!

Og forelsket på nytt! 😍

Heldige du er. Er det lenge siden det ble slutt.

Anonymkode: d350b...122

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Heldig, det føles som jeg ikke kommer dit. Kjærlighetssorg kan ta seg en bolle...

Det kan føles uutholdelig, jeg vet. Men det går over. Det gjør det. Og om man klarer å prøve å fokusere på noe annet og ikke la sorgen bli altoppslukende blir det lettere. Prøv å gjøre noe som tidligere gjorde deg glad. Så vil du få nye impulser og vanene vil endre seg gradvis.

Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Heldige du er. Er det lenge siden det ble slutt.

Anonymkode: d350b...122

Jeg dro meg selv opp og ut. Han var ikke verdt å la livet mitt rakne for. Det gikk fortere enn forventet, men forholdet var heller ikke så langt. Men følelsene var sterke.

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Det kan føles uutholdelig, jeg vet. Men det går over. Det gjør det. Og om man klarer å prøve å fokusere på noe annet og ikke la sorgen bli altoppslukende blir det lettere. Prøv å gjøre noe som tidligere gjorde deg glad. Så vil du få nye impulser og vanene vil endre seg gradvis.

Takk ❤️ han har slettet meg nå, så jeg tror det var det jeg faktisk trengte for å lukke kapittelet helt. Får ta en dag om gangen. Har bevisst vært sammen med venner og familie, dratt på konserter og gjort meg selv opptatt. Kanskje jeg også en dag kan skrive som TS. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Takk ❤️ han har slettet meg nå, så jeg tror det var det jeg faktisk trengte for å lukke kapittelet helt. Får ta en dag om gangen. Har bevisst vært sammen med venner og familie, dratt på konserter og gjort meg selv opptatt. Kanskje jeg også en dag kan skrive som TS. 

Begynner nesten å tro litt på sitatet "noen ganger får du ikke det du vil ha, fordi du faktisk fortjener bedre". 

Vips, en dag så faller han ned i armene dine og alt føles riktig. Kanskje han til og med er kjekkere, rikere og med bedre utstyr enn eksen😉 Uten at det var noe mål overhodet 🙈 Nei, eksen min kan i hvert fall ta seg en bolle... Jeg føler meg bare så priviligert, velsignet, lykkelig og heldig ❤️

Jeg som er ts. Og jeg er helt sikker på at du kommer dit en dag🫶 Ikke tenk på han, tenk fremover. 

• Hjerte 1
Skrevet

Vet du, kjente akkurat litt på noe sånt selv. 

Ikke at jeg ikke tenker på han lengre. Det gjør jeg. Men det gjør ikke like vondt lengre.

Og ikke minst så tenker jeg langt fra like mye på han!! Jeg har hatt min første dag hvor jeg har lagt meg og tenkt at shit, jeg har ikke tenkt på han hele dagen. Før måtte jeg anstrenge meg for å tenke på noe annet, klarte jo ikke å jobbe i starten. Nå er han stort sett borte fra tankene mine.

Man vet jo man kommer hit med tiden, men det er vanskelig å tro på når det står på som verst. Og veldig vondt å vente på.

Kanskje bra å bli minnet på det, at tiden leger alle sår. 

Anonymkode: 2f6cf...2cb

Skrevet

bra for deg!! ❤️‍🔥👊💪

Skrevet

Tråden er ryddet for brukerangrep og svar til slettede innlegg.

Rhodiola, adm.

Skrevet
Rhodiola skrev (6 timer siden):

Tråden er ryddet for brukerangrep og svar til slettede innlegg.

Rhodiola, adm.

Såpass.. Er teksten min så provoserende...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...