Gå til innhold

Når begynner dere å henge klesvasken ut?😄🌞

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg venter på å kunne henge klærne ut til tørk, syns det er den beste måten å tørke klær på😊🙏

Når begynner andre å henge klærne på tørk ute?😄

Anonymkode: 20295...2ef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter å ha tatt de ut av vaskemaskinen🤩

Anonymkode: 56b7c...0ad

• Liker 4
Skrevet

Jeg ser an været 🙂

Lav luftfuktighet, litt vind, kanskje til og med litt sol, da henger jeg klesvasken ut uansett om det er midt i november, i februar, eller i juli :) 

Anonymkode: 1e922...9a1

• Liker 1
Skrevet

Hver gang jeg vasker de 🙂 Har luftebalkong under tak her i blokken jeg bor. Bruker den året rundt 🙂 

Anonymkode: b60f3...182

Skrevet

I oktober. Slutter i mars.

Pollenallergi i hus.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Kun høst. Vil ikke ha pollen i sengetøy og klær, selv om vi ikke har allergi i hus.

Anonymkode: d2131...ff5

Skrevet

Jeg har tørketrommel :)

Anonymkode: 7825d...449

Skrevet

Har så mye snø her at det blir noen måneder til😅

Anonymkode: 867a6...e19

Skrevet

Klærne tørker veldig bra i kuldegrader, de blir nærmest «frysetørret». Heng dem ut, så trekkes mye av fuktigheten ut, og så lar du dem henge over natta inne for å tørke helt.

Vått vær - da er det ikke vits i å henge ut klær selv med tak over, det tørker ikke nå på vinteren.

Anonymkode: 1c2ba...a1d

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg har tørketrommel :)

Anonymkode: 7825d...449

Det har jeg også, men nyvasket sengetøy som har tørket på snor i solen er magisk.

Anonymkode: 6b8e7...6ca

• Hjerte 2
Skrevet

Når det er så lite snø at jeg kommer ut til tørkestativet uten å måtte måke meg frem.... Tørker ute så mye jeg kan, enten det er sommer eller vinter.

Skrevet
♥ skrev (9 timer siden):

I oktober. Slutter i mars.

Pollenallergi i hus.

Samme her.

Anonymkode: 5afc5...b73

Skrevet

Hele året. Når sengetøy henger ute og blir stivt av kuldegrader, for så å ta de inn igjen å tørke helt, så dufter det og blir veldig deilig.

Skrevet

Dere som henger ting ute «hele året»:

Ok, jeg har uteplass med tak over. Jeg kan se ut vinduet og notere meg at sola skinner og alt ser fint ut. Så kan jeg henge ut vått tøy, ta en tur på butikken og innen jeg er hjemme igjen en time senere regner det hunder og katter - sidelengs. 

Og man kan si mye om vind vinterhalvåret. Men klesklyper duger ikke for å holde noe fast i ei snor i vind. Og det er jo ikke sånn at folk normalt sett henger ting opp til tørk og så blir hjemme for å «passe på det»?

Så hva gjør dere, rent logistisk, med alt tøy som må henge ute til neste gang dere er hjemom, uansett væromslag? godtar dere at det regnes på? Har dere tilgang på klesklyper av kvalitet som holder håndduken på plass om det kommer litt frisk storm i et vindkast eller tre? 

Anonymkode: 41c04...251

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Aldri. Vår og sommer er det pollen, høst og vinter er det vedfyring. Hele året er det veldig mange katter. 

Anonymkode: 1c10d...9ef

• Nyttig 1
Skrevet

Når det har blitt vår og varmere i luften kan jeg henge ut tøy.

Anonymkode: 50acb...246

Skrevet

En sjelden gang når det er knallvær. Ellers er luftfuktigheten for høy og faren for regnbyger et problem hele året. 

Anonymkode: eb814...0d3

• Liker 1
Skrevet

Henger ikke ut klær, liker de best myke fra tørketrommel. 

Anonymkode: deea2...5d1

Skrevet

Når jeg har vasket terrassen for våren. Orker ikke fly utpå der på møkkete gulv med nyvasket tøy. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...