Gå til innhold

Erfaringer med svenske menn ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Møtt en svensk man via arbeid, og liker han veldig godt. Noen som har erfaring med svenske menn ? 

Anonymkode: 42357...88c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gift med en svensk mann, han har blitt veldig norsk etter 20 år i Norge 😅 Tror oppvekst har veldig mye mer å si for å være ærlig. Våre problemer har vi fordi han vokste opp med en fattig alenemor som stadig vekk dro inn alkoholiserte kjærester, men det at han er svensk har aldri vært noe jeg har tenkt spesielt over. Han har mistet mesteparten av det svenske språket sitt da, og det er kjedelig. Dersom du blir sammen med denne svenske fyren du liker så få ham til å tviholde på det svenske språket 😆

Anonymkode: c520b...b34

• Liker 1
Skrevet

Er ikke så begeistra 😬

• Liker 1
Skrevet

Storsjarmører hele gjengen. Litt amerikansk stil over dem, på en måte. Pleide å være hekta på svensker, men nå er jeg lei.

Anonymkode: 3b451...7a6

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker said:

Møtt en svensk man via arbeid, og liker han veldig godt. Noen som har erfaring med svenske menn ? 

Ja, ikke helt overbevist enda. Jeg har datet fire svenske menn. 

Mange svenske menn er usikre sjeler med mindreverdighetskomplekser. De tåler dårlig negativitet og det å bli kritisert. Videre prater de støtt og stadig om økonomi/penger, som både er lite attraktivt og kjedelig. Flere er litt gjerrige, og jeg opplever nordmenn som mye mer gavmilde. På en annen side er svenske menn noen av de beste jeg har hatt sex med. De leser seg opp på kvinnekroppen og liker å please en kvinne. De har også respektert meg om jeg har sagt nei til sex. 

Jeg har datet mange menn her i verden, og må si jeg liker norske menn best. 😊

Anonymkode: 2535c...726

Skrevet

Jeg trodde ikke det var så stor forskjell på svensker og nordmenn, samboeren min er svensk, aldri tenkt så mye over det 😅 Han påstår at svensker har en mer sofistikert form for sarkasme da, som jeg tydeligvis ikke klarer å forstå 🤷‍♀️

Anonymkode: 45d16...b59

Skrevet

Bare gled deg til svensk julemiddag 🤩

Skrevet

Alle svenske menn er helt like. Det er det eneste du trenger å vite egentlig.

Anonymkode: de36c...232

• Liker 1
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
Sofakona skrev (På 26.2.2024 den 20.32):

Bare gled deg til svensk julemiddag 🤩

Fysj   🤢  Mat (og drikke) er fryktelig kjedelig i Sverige, særlig brødet og det jævla folkølpisset.

Ellers er Svenske menn litt konforme og fantasi og impulsløse,  litt sånn "kjedelig grå masse"-aktige.  

Anonymkode: 927f2...36d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Svenske menn er råbra!

Anonymkode: 66e8f...a3e

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.2.2024 den 19.50):

Veldig bra menn er mine erfaringer☺️

Anonymkode: c6090...850

AnonymBruker
Skrevet

Er gift med svensk mann. Fantastiske menn 😃 kan definitivt anbefales.

Anonymkode: 80b4f...6c8

Skrevet

De er like forskjellige fra hverandre som norske.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har en venn som er svensk. Grei fyr. Jeg er mann. Forresten - dagens dummeste spørsmål!

Anonymkode: b0486...71d

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt to svenske elskere (ikke samtidig) og han ene var veldig bra i senga. Den andre var ganske bra, men ikke så bra som han andre. Har også hatt en kort greie med en tredje svenske, men han var helt elendig i senga. De kan jo være kjekke, og er kanskje mer rolige enn norske menn? Mindre aggressive. Svensker blir jo aldri sinte. 

Anonymkode: 63971...d22

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Svensker blir jo aldri sinte. 

Jeg kan gi deg noen navn    :fnise:

Anonymkode: 927f2...36d

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.3.2024 den 20.27):

er kanskje mer rolige enn norske menn? Mindre aggressive. Svensker blir jo aldri sinte. 

Ja, + mindre impulsive, og lite humoristiske (dårlig humor). Veldig "flate" eller tamme, noe som blir veldig kjedelig i lengden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...