Gå til innhold

Karneval i barnehagen, ang. kostyme til 1 åring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes jo mange pysjamaser som passer til karneval. Datteren min har dinosaur og ninjago hun fint kunne brukt på karneval i barnehagen😄

ellers har hun  fleece onepiece i simba(fra h&m tror jeg), hai (100kr på nille) og olaf fra frost. De bruker hun i barnehagen omtrent hver uke😂 

Jeg hadde også kunne tatt på henne en dinosaurgenser

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Troll er ganske safe 😅 Bustete hår, kanskje sy i et par lapper på noen klær evt snekkerbukse og en hale. 

Men hvis ungen absolutt ikke liker det så bare dropp det! Evt send med en hatt eller noe hvis barnet skulle synes det er kjedelig å være den eneste uten, så kan han/hun velge selv 🙂

Anonymkode: 88f8d...2cd

Skrevet

Svarte klær, kan være skygge.

Blå klær, Bluey.

Anonymkode: 2202e...daf

Skrevet

Første karnevall i barnehagen til vår 2 åring var en løs revehale man kunne klipse på buksa. Vips var hun en rev. Han andre hadde på seg en blå leke-byggevest og da var han selvsagt Byggmester Bob. Strålende suksess.

Når de er så små, trenger man ikke fultl kostyme. Bare en liten ting og en halvgod historie som forklarer hva de "er".

Skrevet

Pysjamas og en kosebamse, noe alle har hjemme og som funker bra! Her var det også et tips fra lærer på skolen i år, i forhold til kostyme og ikke bruke penger på noe nytt. Mange i klassen, samt lærer, kom utkledd i pysj og bamse. Noen hadde tatt med smokk 😅

Anonymkode: e4830...734

Skrevet

Stripete genser = tyv.

Svarte klær = ninja.

Grønne klær = gress.

Rosa klær og en liten krøllete hale av papp eller piperenser = gris

Grå klær og en fingerheklet hale = mus eller rotte

Gjør det helt enkelt

Anonymkode: 42c0c...34d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...