Gjest Gjest Skrevet 2. februar 2006 #1 Skrevet 2. februar 2006 hvilken mascara er best for sensitive øyne? ønsker en som gir volum, men som ikke drysser. bør være grei å fjerne. hvilken sminkefjerner (til øyne) anbefaler dere? må ikke være for dyr.. har ikke råd...
Gjest Gjesta Skrevet 3. februar 2006 #3 Skrevet 3. februar 2006 Kanebo 38 gr drysser aldri, og fjernes med varmt vann.
Shea Skrevet 3. februar 2006 #4 Skrevet 3. februar 2006 Jeg bruker lancome mascara og sminkefjerner. Desverre har sminken en tendens til å bli gammel og da reagerer jeg også på dem.
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2006 #5 Skrevet 3. februar 2006 kanebo er fin ja, men gir veldig "spinkle" øyevipper på meg iallefall, ønsker litt mere fylde lancome roses op og ned i mente her, og jeg biter på hver gang; men nå skal jeg ike kjøpe flere, ingen av dem har jeg vært fornøyd med - vippene blir stive/harde med engang og helt edderkoppaktig og etter littegranne legger de i en strip under øynene pleier å være nøye på å bytte ut, iallefall hver 3.mnd om ikke før.
Gjest Gjesta Skrevet 3. februar 2006 #6 Skrevet 3. februar 2006 Kanebo har kommet med en ny variant nå, som skal gi mer av både volum og lengde. Jeg synes den vanlige også gir OK med begge deler på meg, men skal teste den andre neste gang. Ellers vil jeg slå et slag for Gosh. Jeg har prøvd den vannfaste mascaraen derfra, og den var absolutt super, og ikke noe tørt, stivt resultat. Når den i tillegg bare koster 79 kroner, blir jeg enda mer fornøyd.
Gjest Gjest Skrevet 3. februar 2006 #7 Skrevet 3. februar 2006 Kanebo har kommet med en ny variant nå, som skal gi mer av både volum og lengde. Jeg synes den vanlige også gir OK med begge deler på meg, men skal teste den andre neste gang. ← jeg har prøvd denne, og trodde ikke den lovet spes volum, men lengde. og det gjør den forsåvidt. men liker den "vanlige" bedre.
Gjest Gjesta Skrevet 3. februar 2006 #8 Skrevet 3. februar 2006 jeg har prøvd denne, og trodde ikke den lovet spes volum, men lengde. og det gjør den forsåvidt. men liker den "vanlige" bedre. ← Hva er bedre med den "normale"?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå