Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har fått to røde flekker under/i ytre øyekrok (kronglete forklart). Det kan virke som om jeg er veldig tørr der, men samtidig svir det litt og øynene er blitt veldig sensitive. Renner ofte.

hva gjør jeg med dette da?

kan jo virke som om jeg ikke tåler mascaraen rett og slett? Har brukt HR lenge, og bestilte ny lash Q rett før jul. Frem til da har jeg brukt spectacular.

kan det være mascaren tror dere?

har dere tips til hvilken mascara jeg bør velge til sensitive øyne? helst gi volum uten å drysse.. (det gjør jo lash Q da...)

eller kan det være rensen? har brukt lenge nivea sin jeg da og vært fornøyd, både kremen og "vannet". Kanskje rpøve noe annet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får sånne øyne når det er vinter. Har ikke funnet noe som fungerer bra, synes det er til å leve med selv om jeg til tider nok kan se syk ut når jeg er rød rundt øynene. Blir værre i perioder jeg stressa. Har prøv masse forskjellige fuktighetkremer og sånnt, men det fungere ikke. Kjenner en som har samme problem, og han gikk til legen og fikk noe for det der.

Skrevet

Ikke bruk zinksalve ol, den er for tung for den tynne huden. Kutt heller ut sminken noen dager, ikke bruk rensemidler, og skyll heller med lunkent vann, men husk fuktighetskrem til resten av ansiktet! Som tidligere nevnt er stress en av grunnene til denne type hudirritasjon. Huden din trenger litt fri fra sminke, rett og slett, og i det tilfellet er ingen grunn til at du ikke skal kunne bruke dine 'gamle' produkter bare huden kommer 'i form' igjen.Lykke til.

Mvh Sanna

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...