AnonymBruker Skrevet 30. januar #61 Del Skrevet 30. januar Jeg ville først konsentrert meg om privatundervisning og det må vel finnes et greit marked for elever/privatister med særskilte behov? Eller så kan du sannsynligvis yte tjenester til elever i videregående skole i form av studieteknikk og ved å selv ta for deg læreplanen i 1-2 fag som du deretter tilbyr privatundervisning i. Det kan eventuelt kombineres med en jobb som hvilende nattevakt? Anonymkode: 74837...409 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #62 Del Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (På 26.2.2024 den 20.09): Lær deg sosiale medier skikkelig godt, og begynn å ta på deg oppdrag som social media manager! Jeg er helt ny på det (slukte alt jeg kunne finne på youtube om emnet over juleferien og begynte å sende eposter til bedrifter som ikke hadde noe særlig på sosiale medier. Fikk meg selv til å høres proff ut (kjøpte et domene for å få en epost med et typ content managament lydende navn). Nå har jeg ansvar for 3 bedrifter og tjener 8000kr i mnd fra disse tre alene. Det tar ikke mye tid overhodet heller, kanskje en time til dagen for alle tre. I tillegg fikk jeg et ekstra oppdrag fra den ene bedriften som har gitt meg 3000kr ekstra både denne måneden og neste (rydde opp i deres bookingsider) Alle kan lære seg det. Det hjelper om man er kreativt anlagt så man kan skape visuelt tiltrekkende content, men det kan sikkert også læres. Anonymkode: e4c0f...639 Jeg er ikke ts, men er veldig interessert i en slik type jobb😊Har du ikke tatt noen kurs? Jeg er helt grønn, og tror jeg måtte investert i noen kurs🧐Må man være utadvendt selgertype? i så fall er jeg «konkurs» før oppstart😝 Anonymkode: 45a2c...8f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #63 Del Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er ikke ts, men er veldig interessert i en slik type jobb😊Har du ikke tatt noen kurs? Jeg er helt grønn, og tror jeg måtte investert i noen kurs🧐Må man være utadvendt selgertype? i så fall er jeg «konkurs» før oppstart😝 Anonymkode: 45a2c...8f2 Hvorfor betale for kurs når alt man trenger for å lære er tilgjengelig gratis på youtube? Man må bare være villig til å lære og å øve. Jeg er ingen typisk selgertype, men jeg er god på å skrive. Jeg selger meg inn til nye bedrifter gjennom social media business proposals som jeg sender dem på epost. Anonymkode: e4c0f...639 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #64 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hvorfor betale for kurs når alt man trenger for å lære er tilgjengelig gratis på youtube? Man må bare være villig til å lære og å øve. Jeg er ingen typisk selgertype, men jeg er god på å skrive. Jeg selger meg inn til nye bedrifter gjennom social media business proposals som jeg sender dem på epost. Anonymkode: e4c0f...639 Jeg mangler selvtillitt og digitale skills, men skal begynne å se på youtube for å få en liten pekepinn☺️Hadde vært utrolig gøy og tjent litt penger på dette. Anonymkode: 45a2c...8f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fru Alving Skrevet 1. februar #65 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (På 27.2.2024 den 0.37): For noen som spør etter en ekstrajobb for å kunne klare seg, tenker jeg er farlig ja. Anonymkode: 886a6...003 Ok. Om du tjener 600 000 i vanlig jobb og 100 000 på en bijobb så utgjør det ikke mer skatt enn om du tjener 700 000 i den vanlige jobben din. TS ønsker å tjene mer penger det er jo poenget her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå