AnonymBruker Skrevet 30. januar #61 Del Skrevet 30. januar Jeg ville først konsentrert meg om privatundervisning og det må vel finnes et greit marked for elever/privatister med særskilte behov? Eller så kan du sannsynligvis yte tjenester til elever i videregående skole i form av studieteknikk og ved å selv ta for deg læreplanen i 1-2 fag som du deretter tilbyr privatundervisning i. Det kan eventuelt kombineres med en jobb som hvilende nattevakt? Anonymkode: 74837...409 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #62 Del Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (På 26.2.2024 den 20.09): Lær deg sosiale medier skikkelig godt, og begynn å ta på deg oppdrag som social media manager! Jeg er helt ny på det (slukte alt jeg kunne finne på youtube om emnet over juleferien og begynte å sende eposter til bedrifter som ikke hadde noe særlig på sosiale medier. Fikk meg selv til å høres proff ut (kjøpte et domene for å få en epost med et typ content managament lydende navn). Nå har jeg ansvar for 3 bedrifter og tjener 8000kr i mnd fra disse tre alene. Det tar ikke mye tid overhodet heller, kanskje en time til dagen for alle tre. I tillegg fikk jeg et ekstra oppdrag fra den ene bedriften som har gitt meg 3000kr ekstra både denne måneden og neste (rydde opp i deres bookingsider) Alle kan lære seg det. Det hjelper om man er kreativt anlagt så man kan skape visuelt tiltrekkende content, men det kan sikkert også læres. Anonymkode: e4c0f...639 Jeg er ikke ts, men er veldig interessert i en slik type jobb😊Har du ikke tatt noen kurs? Jeg er helt grønn, og tror jeg måtte investert i noen kurs🧐Må man være utadvendt selgertype? i så fall er jeg «konkurs» før oppstart😝 Anonymkode: 45a2c...8f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. januar #63 Del Skrevet 31. januar AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er ikke ts, men er veldig interessert i en slik type jobb😊Har du ikke tatt noen kurs? Jeg er helt grønn, og tror jeg måtte investert i noen kurs🧐Må man være utadvendt selgertype? i så fall er jeg «konkurs» før oppstart😝 Anonymkode: 45a2c...8f2 Hvorfor betale for kurs når alt man trenger for å lære er tilgjengelig gratis på youtube? Man må bare være villig til å lære og å øve. Jeg er ingen typisk selgertype, men jeg er god på å skrive. Jeg selger meg inn til nye bedrifter gjennom social media business proposals som jeg sender dem på epost. Anonymkode: e4c0f...639 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. februar #64 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (21 timer siden): Hvorfor betale for kurs når alt man trenger for å lære er tilgjengelig gratis på youtube? Man må bare være villig til å lære og å øve. Jeg er ingen typisk selgertype, men jeg er god på å skrive. Jeg selger meg inn til nye bedrifter gjennom social media business proposals som jeg sender dem på epost. Anonymkode: e4c0f...639 Jeg mangler selvtillitt og digitale skills, men skal begynne å se på youtube for å få en liten pekepinn☺️Hadde vært utrolig gøy og tjent litt penger på dette. Anonymkode: 45a2c...8f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fru Alving Skrevet 1. februar #65 Del Skrevet 1. februar AnonymBruker skrev (På 27.2.2024 den 0.37): For noen som spør etter en ekstrajobb for å kunne klare seg, tenker jeg er farlig ja. Anonymkode: 886a6...003 Ok. Om du tjener 600 000 i vanlig jobb og 100 000 på en bijobb så utgjør det ikke mer skatt enn om du tjener 700 000 i den vanlige jobben din. TS ønsker å tjene mer penger det er jo poenget her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #66 Del Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (På 1.2.2025 den 9.24): Jeg mangler selvtillitt og digitale skills, men skal begynne å se på youtube for å få en liten pekepinn☺️Hadde vært utrolig gøy og tjent litt penger på dette. Anonymkode: 45a2c...8f2 Da er det kanskje ikke noe for deg da. Det vet jo bare du, eller kanskje vet du ikke før du faktisk prøver. Anonymkode: e4c0f...639 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #67 Del Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (På 26.2.2024 den 17.03): Hei. På grunn av trang økonomi skulle jeg hatt en jobb ved siden av jobben min hvor jeg tjener minst 10.000 kr i måneden (etter skatt). Jeg har et krevende yrke (jobber i skolen) og vet ikke helt hvordan jeg skal løse det, og trenger noen forslag her. Anonymkode: baf47...d21 Har ikke lest hele tråden, men har du mulighet til Airbnbutleie? Anonymkode: 527e8...3be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #68 Del Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (På 26.2.2024 den 21.35): Baksmell er da ikke farlig. Anonymkode: 325fe...3a6 Hvis man skal tjene 10 000 i måneden etter skatt, så kan bare sette ned skatten og jobbe lite, for baksmell er ikke farlig? Aldri tenkt på… Anonymkode: 3c14f...121 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #69 Del Skrevet 22. mars AnonymBruker skrev (På 27.2.2024 den 7.45): Det er da ikke noe verre å spare pengene selv og få skikkelig rente på dem om man har dårlig råd... Anonymkode: 325fe...3a6 Så ts skal ta ekstrajobb for og få 10 000 i måneden utbetalt for og spare dem og få skikkelig rente og betale restskatt? altså det er jo ikke feil generelt, men høres ikke ut som situasjonen her er en langtidsplan for sparing, men behov for penger nå. Anonymkode: 3c14f...121 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #70 Del Skrevet 22. mars Hadde heller tatt en skikkelig opprensk hjemme. Selg det du ikke bruker, kutt ut dyre uvaner og abonnementer osv. De aller fleste nordmenn kan lett kutte ned forbruket sitt med flere tusenlapper i måneden. Det er ingen menneskerett å ha 3 skap fulle av klær, 20 par sko, masse tekniske duppeditter og verktøy som aldri brukes. Ei heller å drikke Pepsi max eller Mönster 5 dager i uka. Anonymkode: 65117...c59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #71 Del Skrevet 22. mars Lære bort språk på Preply Man kan jobbe etter egen timeplan hjemmefra. Noen søker mer strukturerte opplegg for å lære seg norsk kjapt, mens andre bare søker en samtalepartner for mengdetrening. Anonymkode: b337c...0b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars #72 Del Skrevet 22. mars Jeg jobber også som spesialpedagog i skolen og så er jeg tilkallingsvikar i en avlastningsbolig i enkelte helger. Skatter 44% av ekstrainntekt så må jobbe mye for å nå 10 tusen utbetalt, men jeg orker ikke det og er heller ikke avhengig av så høy sum. Har stilling som «miljøterapeut» i bolig med max ansiennitet (16+ år) Grunnlønn pr time er 310,-, 56,- ekstra pr time lørdag og søndag og 57,- pr time etter kl. 17.00. Vaktene er typisk 12 timer lørdag og søndag så da har jeg utbetalt ca. 2600,- for en langvakt. I 2024 hadde jeg rundt 95 000,- brutto i ekstrajobben og 630 000,- i faste jobben. Får også 11 tusen i feriepenger fra boligen i sommer som kommer godt med. 😊 Anonymkode: 161e8...e65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars #73 Del Skrevet 23. mars Du kan se etter småjobber på finn Anonymkode: b39e8...32b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå