AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #1 Skrevet 26. februar 2024 Søsteren min har en hund som har glutenallergi, og tåler heller ikke fisk. Hun har prøvd litt forskjellig for og jeg prøver å hjelpe hun å finne et for som passer perfekt. Det er en stor hund på 8år (berner sennen blanding). Hvilket for har du til hunden din som er uten gluten og uten fisk? Håper boen har noen tips☺️ Anonymkode: 942ee...594
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #3 Skrevet 26. februar 2024 Vår får Purina pro plan sitt ha-fôr mot sin fôrallergi, han funker fint på det sammen med cytopoint-injeksjoner. Jeg har ikke sjekka om det inneholder gluten, det er ikke noe vi trenger å tenke på. Royal canin har et tilsvarende fôr også. Anonymkode: d7edd...4ba 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #4 Skrevet 26. februar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Vår får Purina pro plan sitt ha-fôr mot sin fôrallergi, han funker fint på det sammen med cytopoint-injeksjoner. Jeg har ikke sjekka om det inneholder gluten, det er ikke noe vi trenger å tenke på. Royal canin har et tilsvarende fôr også. Anonymkode: d7edd...4ba Takk for svar😊 da skal jeg sjekke ut det, og se om det er uten gluten! Anonymkode: 942ee...594
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #5 Skrevet 26. februar 2024 Arx skrev (37 minutter siden): Vom og hundemat sin active uten laks 🙂 Takk for tips😊 Anonymkode: 942ee...594
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #6 Skrevet 26. februar 2024 Norwegian polar. Kokt kjøtt. Norwegian Polar er laget av veterinærkontrollerte slakteriprodukter, vom, struper, lunger, lever, kjøttavkutt og fett med mer. Dette kommer fra storfe, sau og gris. Fôret er også tilsatt mais, vitaminer og mineraler. Norwegian Polar er altså et fullfôr. Det inneholder ikke gluten, hvete eller fisk. Det har samme konsistens som grov leverpostei når tint Anonymkode: 2e004...04a
Arx Skrevet 26. februar 2024 #7 Skrevet 26. februar 2024 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Vår får Purina pro plan sitt ha-fôr mot sin fôrallergi, han funker fint på det sammen med cytopoint-injeksjoner. Jeg har ikke sjekka om det inneholder gluten, det er ikke noe vi trenger å tenke på. Royal canin har et tilsvarende fôr også. Anonymkode: d7edd...4ba Selv om det somregel er proteiner hundene er allergisk mot bør du kanskje nevne at det er fiskeolje i både dette og RC sitt hyopalleegenic, siden du anbefaler dette til en hund som ifølge HI ikke skal ha fisk.
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #8 Skrevet 27. februar 2024 Arx skrev (På 26.2.2024 den 18.56): Selv om det somregel er proteiner hundene er allergisk mot bør du kanskje nevne at det er fiskeolje i både dette og RC sitt hyopalleegenic, siden du anbefaler dette til en hund som ifølge HI ikke skal ha fisk. Jeg sier hva vår funker på med sin allergi. Jeg har fått tips om å gi ekstra fiskeolje for pelsen, det reagerte han på. Resten av ingrediensene er hydrolyserte, det er jo godt mulig at det samme gjelder fiskeolje. Må sjekkes med leverandør Anonymkode: d7edd...4ba
Arx Skrevet 28. februar 2024 #9 Skrevet 28. februar 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg sier hva vår funker på med sin allergi. Jeg har fått tips om å gi ekstra fiskeolje for pelsen, det reagerte han på. Resten av ingrediensene er hydrolyserte, det er jo godt mulig at det samme gjelder fiskeolje. Må sjekkes med leverandør Anonymkode: d7edd...4ba Ifølge ingredienslisten er det kun soyaproteinene som er hydrolyserte? Aldri hørt om hundefor som hydrolyserer fett så isåfall er det interessant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå