AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #1 Del Skrevet 26. februar 2024 Min entre er 3,5 m2, og jeg vurderer å male en kontrastvegg, og sette opp en spileplate. Kan den limes på gips? Har et rundt speil og en fin, svart benk. Finner ingenting på pinterest til inspirasjon. Har noen en farge å anbefale? blir det «feil» med mørk farge i en liten, lukket gang🧐😊 Anonymkode: 7a6c3...603 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måneskinn Skrevet 26. februar 2024 #2 Del Skrevet 26. februar 2024 Jeg valgte grønn i min lille entré, pistachio fra Jotun. Nydelig frisk farge 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #3 Del Skrevet 26. februar 2024 Jeg hadde også grønn i min lille entre. Laurbær het den. Vi hadde et stort vindu på ene veggen som slapp inn mye lys, og der ble faktisk ikke fargen noe fin. Litt for mye militær. Hadde den også i et annet sted i huset, med mindre dagslys, og der ble den kjempefin. Byttet den da til valmuefrø (grå) og det ble ok. Egentlig liker jeg ikke grå, men med hund og unger som sparket skoene rett i veggen, var den veldig tilgivende med tanke på flekker. Anonymkode: d2766...afb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hoia Skrevet 26. februar 2024 #4 Del Skrevet 26. februar 2024 Jeg ville delt opp, med et speil. For eksempel lyseblå og blå. Eksempelvis dette. Mørkt ned mot gulvet. Og selvfølgelig ikke bord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #5 Del Skrevet 26. februar 2024 Glemte å skrive at gulvet er lysegrå, store fliser. Ingen vindu. Må åpne dører for å få mer lys😬 Anonymkode: 7a6c3...603 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #6 Del Skrevet 26. februar 2024 Sitat spileplate Hvorfor DET? Det er så stygt, og alle har det jo 🥴 Anonymkode: 1f647...93a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #7 Del Skrevet 26. februar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvorfor DET? Det er så stygt, og alle har det jo 🥴 Anonymkode: 1f647...93a Hehe jeg liker det veldig godt. Både på 90-tallet og i dag😋 Anonymkode: 7a6c3...603 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #8 Del Skrevet 26. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Min entre er 3,5 m2, og jeg vurderer å male en kontrastvegg, og sette opp en spileplate. Kan den limes på gips? Har et rundt speil og en fin, svart benk. Finner ingenting på pinterest til inspirasjon. Har noen en farge å anbefale? blir det «feil» med mørk farge i en liten, lukket gang🧐😊 Anonymkode: 7a6c3...603 Synes det kan bli veldig fint med en mørk, moody farge dersom du også har litt flere forskjellige lamper/lyspunkt på vegg eller likende som skaper litt drama og dybde. Samtidig vil man jo heller ikke at det skal bli vanskelig å se/finne ting hvis det blir for mørkt..? Litt vanskelig å si uten å se rommet 🙂 Anonymkode: d5223...372 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå