Gå til innhold

Er det noen med p-stav her som har opplevd dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg startet med p-stav for 5 år siden. Bytta den første etter 3 år og har nå litt over 1 år igjen på den jeg har nå. Jeg har mistet menstruasjonen fullstendig etter at jeg fikk den satt inn, har ikke hatt noen form for blødning. Idag  morges så opplevde jeg plutselig at det var blod på papiret etter at jeg tisset. Ikke mye blod men sånn lyserosa/brunt. Neste gang jeg gikk på do var det mer rød/brunt og litt slimete (beklager detaljer) og i større mengde. Nå er det tilbake til lyserosa igjen. Jeg tok celleprøve for 3 år siden som var helt fin og jeg er 39 år hvis det er av betydning. Jeg har ikke akkurat smerter men, hvis jeg kjenner etter så kan det føles ut som om jeg har litt svake typiske menstruasjons smerter. Jeg vet ikke om jeg skal kontakte legen fordi jeg er redd for at det bare er bagateller. Samtidig så blir jeg jo stresset for om det kan være symptom på noe alvorlig. Så jeg lurer på hva dere syntes? Bør jeg ringe legen? Eventuelt se ann litt? Og har noen andre opplevd det samme? Og isåfall hva visste det seg å være?

Anonymkode: 0bed4...041

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja dette var vanlig for meg de årene jeg brukte P-stav. På siste året av stavens varighet, fikk jeg med jevne mellomrom spotting og lette blødninger. 

• Liker 1
Skrevet
Ulven skrev (20 minutter siden):

Ja dette var vanlig for meg de årene jeg brukte P-stav. På siste året av stavens varighet, fikk jeg med jevne mellomrom spotting og lette blødninger. 

Takk for svar 🥰. Er noe sånt jeg tenker det kan være men i og med at det ikke skjedde da jeg var ferdig med den første staven, så er jeg litt skeptisk til hvorfor det skjer nå. 

Anonymkode: 0bed4...041

Skrevet

Jeg mista også menstruasjonen av p-staven, men den kom tilbake da jeg begynte å slanke meg. Sluttet jeg å gå ned i vekt, så forsvant den igjen. 

Anonymkode: 5d63d...0d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...