Gå til innhold

Får orgasme av å stryke meg på magen og i lysken?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Madde litt luftsmerter her en kveld og mens jeg lå og strøk meg på magen og nedover i lysken kjennte jeg en utrolig deilig følelse som begynndte å bygge seg opp.Var såvidt borti klitten men det var ikke da det var deiligst. Kjendte at det begynnte å stramme seg i anus og vagina. Er dette orgasme?

Anonymkode: 3b9a0...6a6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine orgasmer kommer i pulseringer, så høres ikke ut som orgasme for min del. Kan minne om følelsen av å bygge opp kåthet og at blodet strømmer til der nede. Altså kvinnelig ereksjon. 

Anonymkode: b1708...4e8

Skrevet

Orgasme er nok i bølger og som regel veldig intenst.. Hørtes mer ut som du ble tent...? 

Skrevet (endret)

Alle orgasmer gir jo "sammentrekninger" i muskelaturen, uten det kan det ikke betraktes som orgasme. Orgasmen skjer i hjernen, der "begeret" fylles av impulser fra erogene soner. Når grensen er nådd og "begeret" er oppfylt, tømmes det som en belønning. Belønningen er en lykkerus, av en blanding av mange hormoner som frigjøres. Orgasmen går gjennom ryggsøylen som et lyn, og slår ned i muskelaturen der nede. Sammentrekningene føles kjempedeilig ut, for du kan ikke stoppe dem når de først har begynt. Orgasmen kjennes ikke så ulikt av raske knipeøvelser eller muskelkramper, men mangler frigjørelse av hormoner. Så knipeøvelser alene gir ikke samme deilige effekten, som en orgasme med lykkerus.

Men TS.. Du kan ha hatt en svak orgasme, av den selvkjærligheten du påførte deg, med å kose med mage og lysken😉Magen og lysken er absolutt erogene.. og med litt fantasier underveis.. å kjenne på klitt ereksjon som vokser, er også svært opphissende. og de fleste klarer ikke å stoppe.

Det kan være nok til å tømme "begeret" ditt. Altså du tømmer litt, men ikke alt.. Opphisselse-orgasme er ikke så mye nevnt her på KG, men det er faktisk mulig.. Da snakker vi om "Handsfree-orgasme". Altså, uten direkte stimuli av klitten, kun selvpåført egenkjærlighet og kosing av erogene soner.. Pluss dirty fantasier underveis da selvsagt🥰

Endret av Bamseklemmer
..små justeringer bare..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...