AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #1 Skrevet 26. februar 2024 Jeg har en hund som skal øyelyses, og det er ikke veterinær med kompetanse til det i området. Hunden skal på utstilling til sommeren og jeg ser at de tilbyr øyelysing under utstillingen. Hvordan melder jeg hunden på øyelysing under en utstilling? Noen som har gjort det her?🐶 Anonymkode: 4dd4a...cfa
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #2 Skrevet 26. februar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har en hund som skal øyelyses, og det er ikke veterinær med kompetanse til det i området. Hunden skal på utstilling til sommeren og jeg ser at de tilbyr øyelysing under utstillingen. Hvordan melder jeg hunden på øyelysing under en utstilling? Noen som har gjort det her?🐶 Anonymkode: 4dd4a...cfa Du bare møter opp hos øyelyseren på utstilling.. Trenger ikke melde deg på. Gjort det med alle mine 3. Anonymkode: c92b4...c00 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #3 Skrevet 26. februar 2024 hva er det de ser etter? Anonymkode: cdcf3...042
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #4 Skrevet 26. februar 2024 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): hva er det de ser etter? Anonymkode: cdcf3...042 Øyesykdommer Anonymkode: 55909...b48
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå