Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest lilletroll
Skrevet

Jeg så en dame med en skitstilig Blend jeans, men spurte ikke hvor hun hadde kjøpt dem...noen som vet hvilken butikk som fører dette merket?

Buksen hadde for øvrig stoore baklommer, men var ikke noen sagge/baggy bukse egentlig. Hadde ganske vide rette ben. (men ikke veldig vide heller). Noen som har noen som helst anelse om hvilken bukse jeg snakker om, eller evt et sted på nettet jeg kan finne en sånn?

Videoannonse
Annonse
Gjest lilletroll
Skrevet
:sjenert: Visste ikke at det var en butikk som het det jeg....kan ikke huske å ha sett det heller, men de er kanskje bare i de største byene?
Gjest Jalileh
Skrevet

Hehe... ja det finnes her i Oslo i allefall. :)

Gjest KATTAstrofe
Skrevet
Jeg så en dame med en skitstilig Blend jeans, men spurte ikke hvor hun hadde kjøpt dem...noen som vet hvilken butikk som fører dette merket?

Buksen hadde for øvrig stoore baklommer, men var ikke noen sagge/baggy bukse egentlig. Hadde ganske vide rette ben. (men ikke veldig vide heller). Noen som har noen som helst anelse om hvilken bukse jeg snakker om, eller evt et sted på nettet jeg kan finne en sånn?

Jeg har en slik bukse, og den er kjøpt på Blend. Blend finnes overalt, til og med i bittesmå byer.

Skrevet

Jack and Jones bruker å ha blend

bla

Hvor i Telemark holder du hus?

Gjest lilletroll
Skrevet
Jack and Jones bruker å ha blend

bla

Hvor i Telemark holder du hus?

Grenland, så da kan jeg kanskje bare åpne øynene neste gang jeg er på Down Town så finner jeg Blend....?

• 1 år senere...
Skrevet

du kan også gå inn på smartgirl.no der har de mange Blend bukser :)

Skrevet

Ligger en Blend She-butikk på Karl Johan i alle fall.

Skrevet
Oslo City også. :shoppe:
Hvor da? er usikker, men er det i 2 etasje?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...