Rri Skrevet 26. februar 2024 #1 Skrevet 26. februar 2024 Hei Jeg er gravid ca uke 4+0. Begynte med litt spotting ca 1 gang per dag på torsdag i forrige uke. Bare litt friskt blod på papiret når jeg tørket meg. Har vært sånn hver morgen siden det. Trodde det var mens på vei som skulle starte i dag, men testet positivt. Har ett barn fra tidligere og hadde mye spotting i den graviditeten, men blir jo veldig nervøs for det. Er det noen som har opplevd det samme hvor det har gått bra?
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #2 Skrevet 26. februar 2024 Jeg er gravid i uke 13 nå, og var en sprell levende baby der på fredag iallefall. hadde en veldig kraftig blødning i uke 5 ca, og spotting i et par uker etterpå. Anonymkode: 4c76d...b87
Arkana Skrevet 26. februar 2024 #3 Skrevet 26. februar 2024 Jeg spottet og småblødde daglig hele første trimester i alle svangerskap. I følge legene på sykehuset var det hormonelle blødninger som kommer av de store mengdene hormoner som kroppen produserer under svangerskapet. Fra ca uke 12 overtar morkaken hormonproduksjonen og det er derfor mange av de tidlige plagene (som kvalme osv) samt hormonelle blødninger pleier å avta da. Krysser fingrene for at alt går bra for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå