Gå til innhold

Noen erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det begynner å nærme seg termin og jeg har kjøpt inn alt utstyret vi trenger. Til og med kremer og såpe er klart. Var og kjøpte bleier her om dagen og da så jeg plutselig noe som heter vaskekluter fra Pampers..? Bør man ha det? I så fall noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis det er våtservietter du mener så ville jeg ikke kjøpt det i starten. Da klarer man seg fint med vann og papirkluter som er mer skånsomt for huden. Våtserviettene inneholder som regel litt parfyme og andre ting som kan irritere barnehuden hvis du får et barn med sensitiv hud. Du kan selvfølgelig prøve deg frem hva du liker best, men har tror ikke jeg ville "trigget" huden til barnet så tidlig.

Men - når avføringen får en annen konsistens :icon_neutral: (etter at babyen begynner med fast føde) er det enklere å bruke våtservietter synes jeg, også vasker jeg over med vann og klut etterpå.

Skrevet

Nei, det er ikke våtservietter jeg mener. Det stod vaskekluter på dem. Så nå at de er fra Libro. Tror de er uten noe på. Antagelig engangs-vaskekluter da? :klø:

Skrevet

Sånne papir engangskluter? Kjekt å ha, spesielt på hyttetur, men ingen nødvendighet...........

Skrevet

Papirkluter er kjekke, sparer meg for kokevask av hvite gaskluter. Libero sine går til nøds, synes EuroShopper sine er bedre. Mykere.

Legger de under rompa ved bæsjeskift og vasker med de. Ingen brune flekker på noe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...