sweetlunacat Skrevet 26. februar 2024 #1 Skrevet 26. februar 2024 Jeg snakker med en fyr på Tinder som virket veldig hyggelig da vi først begynte å snakke sammen. Han tok initiativ med én gang og virket interessert i meg, og jeg ble dermed interessert i han. Etter hvert ville han ta samtalen videre på Snapchat, så vi la hverandre til og fortsatte å snakke der. Dette er noen uker siden. Men det begynte å bli mer komplisert etter at vi begynte snakke på Snapchat, og jeg vet ikke om det er jeg som er vanskelig. Han forventer at jeg skal komme med forslag til når og hvor vi skal møtes, og hva vi skal gjøre, men kommer ikke med noen innspill selv. Det eneste han foreslår er å komme hjem til meg (selv om vi aldri har møtt hverandre i virkeligheten før og egentlig ikke kjenner hverandre). Dessuten vil han også at jeg skal sende han selfies og holde han oppdatert på hva jeg gjør hele tiden, hvis ikke "mister han interessen". Og det holder ikke at jeg har sendt han et par bilder, han vil bare ha flere. Så vi har ikke møttes enda, fordi han lar vær å møte opp til avtalene våre og skylder på at han "ikke hørte noe fra meg", selv om vi lagde en avtale og ble enige om å møtes. Om jeg ikke er pålogget konstant, sier han at han blir usikker og mister interessen. Har noen ganger avtalt at vi skal møtes, så gjør jeg meg klar og drar til stedet vi avtalte å møtes på, og så dukker han ikke opp. Jeg personlig har ikke behov for å bli kjent hovedsakelig over sosiale medier; vi kan gjerne lage avtaler der, men vil helst møtes i virkeligheten og bli kjent ansikt til ansikt. Jeg har heller ikke behov for å dele alt jeg gjør på Snapchat eller sende selfies dagen lang. Er det jeg som er vanskelig? Han virker egentlig hyggelig, men synes han er litt sær på en del ting, spesielt på det med at vi liksom skal kommunisere konstant på Snapchat. Men han får meg alltid til å føle at det er jeg som er problematisk, fordi jeg ikke er pålogget hele tiden.
exictence Skrevet 26. februar 2024 #2 Skrevet 26. februar 2024 Du er slett ikke vanskelig. Han vil komme hjem til deg. Det er vel det han er mest interessert i, tror du ikke? 4 5
TomSawyer Skrevet 26. februar 2024 #3 Skrevet 26. februar 2024 Han maser om mer kontakt for så å ikke møte opp? Høres ut for meg som du trygt kan blokkere og gå videre egentlig. 20 8
Leeloo Skrevet 26. februar 2024 #4 Skrevet 26. februar 2024 🚩🚩🚩Dette er ikke normalt. Damer må lære seg å slutte å overse røde flagg, ikke rart så mange av oss havner i giftige forhold. Om man har en dårlig magefølelse allerede før man har møttes så hør på den!! 14 17
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #5 Skrevet 26. februar 2024 Gi beskjed om at dette ikke funket for deg, deretter slett og blokker. Anbefaler å ikke legg til på snap før man møtes. Anonymkode: c9f8b...e02 7 1 3
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #6 Skrevet 26. februar 2024 Har det skjedd mer enn én gang at du har dratt til en avtale han ikke dukka opp til?? Blokker blokker blokker blokker Anonymkode: e922b...94a 10 1 7
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #7 Skrevet 26. februar 2024 1 minutt siden, Leeloo said: 🚩🚩🚩Dette er ikke normalt. Damer må lære seg å slutte å overse røde flagg, ikke rart så mange av oss havner i giftige forhold. Om man har en dårlig magefølelse allerede før man har møttes så hør på den!! Enig. Så kjip kontrollerende atferd betyr at han er kjip og kontrollerende i virkeligheten også Anonymkode: b6927...b70 5 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #8 Skrevet 26. februar 2024 Thank you, next. Anonymkode: 7398d...cca 3 6
sweetlunacat Skrevet 26. februar 2024 Forfatter #9 Skrevet 26. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har det skjedd mer enn én gang at du har dratt til en avtale han ikke dukka opp til?? Blokker blokker blokker blokker Anonymkode: e922b...94a Det har skjedd to ganger.. Første gangen ba han faktisk om unnskyldning, og da lot jeg tvilen komme han til gode og lagde en ny avtale med han. Men da det skjedde én gang til, begynte jeg å bli litt skeptisk til han. 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #10 Skrevet 26. februar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er din plikt som kvinne å være tilgjengelig for din man/mester/tinder date. Hvis du ikke er lydig risikerer du å bli en barnløs burugle. Anonymkode: dffc9...97a Høres ut som en drøm i forhold til denne mannen Anonymkode: e922b...94a 2 5
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #11 Skrevet 26. februar 2024 sweetlunacat skrev (Akkurat nå): Det har skjedd to ganger.. Første gangen ba han faktisk om unnskyldning, og da lot jeg tvilen komme han til gode og lagde en ny avtale med han. Men da det skjedde én gang til, begynte jeg å bli litt skeptisk til han. Usj ja nei bare gå videre til neste du, hele oppførselen hans er usmakelig Anonymkode: e922b...94a 6
imagineme Skrevet 26. februar 2024 #12 Skrevet 26. februar 2024 Virker på meg som en fyr som ønsker å kontrollere deg. Skal jeg gjette kommer det til å utvikle seg til ekstrem sjalusi og da har du det gående. 10 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #13 Skrevet 26. februar 2024 Hvis det er mye styr å holde på denne fyren, ja det er det faktisk for mye styr. Du må jobbe og slite for å holde på interessen, og hele ansvaret ligger på deg? Tenk deg hvordan et forhold med denne mannen vil utarte seg. Det høres ikke mye gøy ut. Blokker og gå videre. Her er det ikke mye å hente. Når du treffer en du matcher med går det av seg selv. Anonymkode: c2bd4...3ab 10 2
MizzVic Skrevet 26. februar 2024 #14 Skrevet 26. februar 2024 Han gidder ikke møte opp når dere avtaler å treffes, og sier han mister interessen om du ikke sender nok bilder? Hvor i all verden er denne fyren hyggelig hen?? 12 3
exictence Skrevet 26. februar 2024 #15 Skrevet 26. februar 2024 Trist Ts, men han er det best å glemme. Treff en annen. 4
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #16 Skrevet 26. februar 2024 Hvorfor har du fortsatt kontakt med han? Anonymkode: 027f9...c3e 4 2
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #17 Skrevet 26. februar 2024 Blokker. Blokker. Blokker. Og kryss fingre for han ikke misbruker hva han allerede vet om deg og de bilder du har sendt. OG IKKE VÆR SÅ DUM EN ANNEN GANG. Anonymkode: c2601...fb1 8 3
sweetlunacat Skrevet 26. februar 2024 Forfatter #18 Skrevet 26. februar 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvorfor har du fortsatt kontakt med han? Anonymkode: 027f9...c3e Han var ganske annerledes da vi først begynte å snakke sammen, og han virket som en ordentlig fyr før han begynte å kreve at jeg skulle være pålogget og tilgjengelig på Snapchat hele tiden for han. Og når han sier at jeg er for utilgjengelig og uklar, får han meg til å tvile på meg selv og lure på om jeg ikke prøver hardt nok. Jeg har vært singel ganske lenge nå, og lurt på om jeg bare har blitt clueless når det kommer til dating. Men skjønner jo på de svarene jeg får her at det er han som er problemet. 3 4
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #19 Skrevet 26. februar 2024 sweetlunacat skrev (Akkurat nå): Han var ganske annerledes da vi først begynte å snakke sammen, og han virket som en ordentlig fyr før han begynte å kreve at jeg skulle være pålogget og tilgjengelig på Snapchat hele tiden for han. Og når han sier at jeg er for utilgjengelig og uklar, får han meg til å tvile på meg selv og lure på om jeg ikke prøver hardt nok. Jeg har vært singel ganske lenge nå, og lurt på om jeg bare har blitt clueless når det kommer til dating. Men skjønner jo på de svarene jeg får her at det er han som er problemet. Og nå har han vist deg hvem han egentlig er. Han er ikke verdt å bruke tid på. Anonymkode: 027f9...c3e 6
imagineme Skrevet 26. februar 2024 #20 Skrevet 26. februar 2024 sweetlunacat skrev (40 minutter siden): Han var ganske annerledes da vi først begynte å snakke sammen, og han virket som en ordentlig fyr før han begynte å kreve at jeg skulle være pålogget og tilgjengelig på Snapchat hele tiden for han. Og når han sier at jeg er for utilgjengelig og uklar, får han meg til å tvile på meg selv og lure på om jeg ikke prøver hardt nok. Jeg har vært singel ganske lenge nå, og lurt på om jeg bare har blitt clueless når det kommer til dating. Men skjønner jo på de svarene jeg får her at det er han som er problemet. Det er ingenting galt med deg. Fyren har et ekstremt kontrollbehov. "krever at du skal være pålogget". Han er ikke i en posisjon til å kreve noe som helst. 10 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå