Mr.Anon Skrevet 26. februar 2024 #1 Skrevet 26. februar 2024 Det finnes mange dårlige ste-foreldre der ute, det er det ingen tvil om, også dårlige foreldre som er blind av kjærlighet og ikke ser eller hører barnet sitt. Det har jeg erfart i min barndom, jeg ble verken sett eller hørt av mine foreldre og dermed ble herset med av mine ste-foreldre. Ingenting seksuelt heldigvis men psykisk nedbryting som har gjort at jeg sliter også den dag i dag som voksen mann i 30 årene. Det har gjort livet mitt utrolig vanskelig med disse varige usynlige arrene og vil tro at det ikke vil bedre seg i fremtiden, men hver dag prøver jeg å jobbe med meg selv men noen arr er umulig å bli kvitt. Men det har gitt meg en erfaring som jeg kan skjolde mine barn i fra. Uansett, nok om det. Dette er utrolig viktig som foreldre, du har ett ansvar ovenfor dine barn, jeg ble sviktet av mine foreldre, ikke gjør samme feil. Hør på barna dine, se etter personlighets forandringer, gjør dem trygg på deg og grav. Mange barn er livredde sine ste-foreldre. Jeg pleier å si at "Jeg behandler deg på lik måte som du behandler mitt barn på!", så om du ikke tåler mitt barn så tåler jeg heller ikke trynet av deg, elsker du mitt barn så gir jeg deg verden. Mitt barn kommer først, jeg driter i om du er verdens vakreste dame, du ryker fort visst barnet mitt ikke aksepterer deg. Men viktigst av alt, ikke introduser barna dine for en ny partner du så og si nettopp har møtt selv. Barn har en tendens til å bli raskt emosjonelt knyttet til folk som gir dem oppmerksomhet og visst det da ikke funker mellom dere så kan barnet ta dette svært tungt. Det er også noe som har skjedd meg gang på gang i oppveksten, til slutt ble jeg så uinteressert i å bli kjent med dem at jeg rett og slett unngikk dem og tok meg ikke bryet til å lære navnet deres engang. 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #2 Skrevet 26. februar 2024 39 minutter siden, Mr.Anon said: Det finnes mange dårlige ste-foreldre der ute, det er det ingen tvil om, også dårlige foreldre som er blind av kjærlighet og ikke ser eller hører barnet sitt. Det har jeg erfart i min barndom, jeg ble verken sett eller hørt av mine foreldre og dermed ble herset med av mine ste-foreldre. Ingenting seksuelt heldigvis men psykisk nedbryting som har gjort at jeg sliter også den dag i dag som voksen mann i 30 årene. Det har gjort livet mitt utrolig vanskelig med disse varige usynlige arrene og vil tro at det ikke vil bedre seg i fremtiden, men hver dag prøver jeg å jobbe med meg selv men noen arr er umulig å bli kvitt. Men det har gitt meg en erfaring som jeg kan skjolde mine barn i fra. Uansett, nok om det. Dette er utrolig viktig som foreldre, du har ett ansvar ovenfor dine barn, jeg ble sviktet av mine foreldre, ikke gjør samme feil. Hør på barna dine, se etter personlighets forandringer, gjør dem trygg på deg og grav. Mange barn er livredde sine ste-foreldre. Jeg pleier å si at "Jeg behandler deg på lik måte som du behandler mitt barn på!", så om du ikke tåler mitt barn så tåler jeg heller ikke trynet av deg, elsker du mitt barn så gir jeg deg verden. Mitt barn kommer først, jeg driter i om du er verdens vakreste dame, du ryker fort visst barnet mitt ikke aksepterer deg. Men viktigst av alt, ikke introduser barna dine for en ny partner du så og si nettopp har møtt selv. Barn har en tendens til å bli raskt emosjonelt knyttet til folk som gir dem oppmerksomhet og visst det da ikke funker mellom dere så kan barnet ta dette svært tungt. Det er også noe som har skjedd meg gang på gang i oppveksten, til slutt ble jeg så uinteressert i å bli kjent med dem at jeg rett og slett unngikk dem og tok meg ikke bryet til å lære navnet deres engang. Takk for info. Dette visste jeg fra før av og er enig med deg. Anonymkode: fe0d5...445
Mr.Anon Skrevet 26. februar 2024 Forfatter #3 Skrevet 26. februar 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Takk for info. Dette visste jeg fra før av og er enig med deg. Anonymkode: fe0d5...445 Det visste tydeligvis ikke mine foreldre så det er ikke alle som vet dessverre. Men helt konge at du vet, noen som har IQ vertfall! 🙏
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #4 Skrevet 26. februar 2024 4 hours ago, Mr.Anon said: elsker du mitt barn så gir jeg deg verden. Mitt barn kommer først, jeg driter i om du er verdens vakreste dame, du ryker fort visst barnet mitt ikke aksepterer deg. Så du og ditt barn er én person, man må føle det samme for dere begge, og du er fullstendig unyansert. Lykke til med å finne noen du kan diktere følelsene til. Anonymkode: 5231d...4e8 3
Busstopp Skrevet 26. februar 2024 #5 Skrevet 26. februar 2024 Mr.Anon skrev (4 timer siden): Det finnes mange dårlige ste-foreldre der ute, det er det ingen tvil om, også dårlige foreldre som er blind av kjærlighet og ikke ser eller hører barnet sitt. Det har jeg erfart i min barndom, jeg ble verken sett eller hørt av mine foreldre og dermed ble herset med av mine ste-foreldre. Ingenting seksuelt heldigvis men psykisk nedbryting som har gjort at jeg sliter også den dag i dag som voksen mann i 30 årene. Det har gjort livet mitt utrolig vanskelig med disse varige usynlige arrene og vil tro at det ikke vil bedre seg i fremtiden, men hver dag prøver jeg å jobbe med meg selv men noen arr er umulig å bli kvitt. Men det har gitt meg en erfaring som jeg kan skjolde mine barn i fra. Uansett, nok om det. Dette er utrolig viktig som foreldre, du har ett ansvar ovenfor dine barn, jeg ble sviktet av mine foreldre, ikke gjør samme feil. Hør på barna dine, se etter personlighets forandringer, gjør dem trygg på deg og grav. Mange barn er livredde sine ste-foreldre. Jeg pleier å si at "Jeg behandler deg på lik måte som du behandler mitt barn på!", så om du ikke tåler mitt barn så tåler jeg heller ikke trynet av deg, elsker du mitt barn så gir jeg deg verden. Mitt barn kommer først, jeg driter i om du er verdens vakreste dame, du ryker fort visst barnet mitt ikke aksepterer deg. Men viktigst av alt, ikke introduser barna dine for en ny partner du så og si nettopp har møtt selv. Barn har en tendens til å bli raskt emosjonelt knyttet til folk som gir dem oppmerksomhet og visst det da ikke funker mellom dere så kan barnet ta dette svært tungt. Det er også noe som har skjedd meg gang på gang i oppveksten, til slutt ble jeg så uinteressert i å bli kjent med dem at jeg rett og slett unngikk dem og tok meg ikke bryet til å lære navnet deres engang. Du kommer ikke til å finne noen som elsker ditt barn som du gjør 3
Mr.Anon Skrevet 4. mars 2024 Forfatter #6 Skrevet 4. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 26.2.2024 den 15.53): Så du og ditt barn er én person, man må føle det samme for dere begge, og du er fullstendig unyansert. Lykke til med å finne noen du kan diktere følelsene til. Anonymkode: 5231d...4e8 Er ikke det jeg mener, om hun har barn selv så vil ikke jeg ha noe av utestengelse eller forskjellsbehandling. Busstopp skrev (På 26.2.2024 den 15.56): Du kommer ikke til å finne noen som elsker ditt barn som du gjør Kanskje ikke men jeg krever at de prøver, om de ikke kommer overens med hverandre så har vi ingenting sammen som kjærester å gjøre, enkelt og greit.
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #7 Skrevet 4. mars 2024 Mr.Anon skrev (På 26.2.2024 den 11.03): Det finnes mange dårlige ste-foreldre der ute, det er det ingen tvil om, også dårlige foreldre som er blind av kjærlighet og ikke ser eller hører barnet sitt. Det har jeg erfart i min barndom, jeg ble verken sett eller hørt av mine foreldre og dermed ble herset med av mine ste-foreldre. Ingenting seksuelt heldigvis men psykisk nedbryting som har gjort at jeg sliter også den dag i dag som voksen mann i 30 årene. Det har gjort livet mitt utrolig vanskelig med disse varige usynlige arrene og vil tro at det ikke vil bedre seg i fremtiden, men hver dag prøver jeg å jobbe med meg selv men noen arr er umulig å bli kvitt. Men det har gitt meg en erfaring som jeg kan skjolde mine barn i fra. Uansett, nok om det. Dette er utrolig viktig som foreldre, du har ett ansvar ovenfor dine barn, jeg ble sviktet av mine foreldre, ikke gjør samme feil. Hør på barna dine, se etter personlighets forandringer, gjør dem trygg på deg og grav. Mange barn er livredde sine ste-foreldre. Jeg pleier å si at "Jeg behandler deg på lik måte som du behandler mitt barn på!", så om du ikke tåler mitt barn så tåler jeg heller ikke trynet av deg, elsker du mitt barn så gir jeg deg verden. Mitt barn kommer først, jeg driter i om du er verdens vakreste dame, du ryker fort visst barnet mitt ikke aksepterer deg. Men viktigst av alt, ikke introduser barna dine for en ny partner du så og si nettopp har møtt selv. Barn har en tendens til å bli raskt emosjonelt knyttet til folk som gir dem oppmerksomhet og visst det da ikke funker mellom dere så kan barnet ta dette svært tungt. Det er også noe som har skjedd meg gang på gang i oppveksten, til slutt ble jeg så uinteressert i å bli kjent med dem at jeg rett og slett unngikk dem og tok meg ikke bryet til å lære navnet deres engang. Derfor jeg valgte å være alene med mine 3 barn. Anonymkode: 71656...aa4 1
Mr.Anon Skrevet 4. mars 2024 Forfatter #8 Skrevet 4. mars 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Derfor jeg valgte å være alene med mine 3 barn. Anonymkode: 71656...aa4 Det er nok det lureste. 2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #9 Skrevet 4. mars 2024 Jeg har også valgt å være aleine med mitt barn. Litt ensomt til tider, men tørr ikke innlede noe med mindre jeg VET det kommer til å vare. Og dere vet hvordan dagens samfunn er. Bruk og kast. Anonymkode: 82feb...abe 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå