Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bor i en shabby bygård på Oslos vestkant. Jeg betaler 8000 i leie og det er inkludert varmtvann og strøm. Med kuldeperioden som har vært, så kan jeg ikke fatte at de går rundt økonomisk for selskapet. Vi har ikke fått noen beskjeder om å spare på varmtvannet eller bruke mindre strøm. 

Får leasing-byrået strømstøtte? Betaler de makspris på strøm, altså strøm til fri bruk?

Anonymkode: a3926...fea

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Jeg bor i en shabby bygård på Oslos vestkant. Jeg betaler 8000 i leie og det er inkludert varmtvann og strøm. Med kuldeperioden som har vært, så kan jeg ikke fatte at de går rundt økonomisk for selskapet. Vi har ikke fått noen beskjeder om å spare på varmtvannet eller bruke mindre strøm. 

Får leasing-byrået strømstøtte? Betaler de makspris på strøm, altså strøm til fri bruk?

De går mest sannsynlig i minus nå, men har gått i dundrende overskudd i mange år tidligere så de lever på oppsparte midler. 

Du må sikkert snart flytte fordi gården skal selges, det er ikke lenger gunstig for eier å leie ut. 

Anonymkode: ed5cf...105

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

De går mest sannsynlig i minus nå, men har gått i dundrende overskudd i mange år tidligere så de lever på oppsparte midler. 

Du må sikkert snart flytte fordi gården skal selges, det er ikke lenger gunstig for eier å leie ut. 

Anonymkode: ed5cf...105

Da er det rart at de ikke har skrudd opp husleia mer enn 200 kroner hvert år. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...