AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #1 Skrevet 26. februar 2024 Jeg har gått på Longo vital kosttilskudd siden tidlig tjueårene (er 30 nå) og har hatt svært få utbrudd med munnsår siden jeg begynte. Før jeg begynte på pillene hadde jeg flere utbrudd i året, og var garantert et utbrudd om jeg var stresset eller forkjølet. Forrige uke tenkte jeg at nå måtte det da gå bra å trappe ned på disse tablettene siden de er ganske dyre, så jeg gikk fra å ta to piller daglig som er den anbefalte dosen til én pille. Det gikk bare en uke så fikk jeg munnsår.. Så om noen der ute er desperat og ikke har noe i mot å være avhengig av kosttilskudd resten av livet.. Det funker sikkert ikke for alle, men det har tydeligvis funket for meg. Anonymkode: 9f54f...9ad
senior Skrevet 26. februar 2024 #2 Skrevet 26. februar 2024 Jeg har erfart at det kommer mer sjelden etter hver som årene går. Nå går det år mellom hver gang og utbruddene går raskere over. Tar ikke noe medisin, annet enn en salve som er svært effektiv når den påføres med en gang en merker utbruddet. Husker desverre ikke hva den heter, men apoteket vet sikkert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå