Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kan ikke åpne KG uten å lese om alle disse utro mennene. Det florerer jo av slike tråder, er det virkelig ingen menn som er trofast?? Det er jo ikke annet å lese her inne. Er virkelig menn så mye utro? Kjenner jeg skuler litt bort på samboeren etter jeg har vært her inne og lest, er jo helt sykt om dette stemmer og man kan jo bli fullstendig paranoid uten grunn engang av dette forumet. Er det ingen damer her som er sammen med trofaste menn?? 

Anonymkode: df3ab...2b5

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Menn flest (eller kvinner for den saks skyld) er ikke utro. 

Det er ingen som lager en tråd om partneren som ikke er utro.

Skrevet

Tenk deg hvor mange som ikke er utro, som vi aldri hører om.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Mistenker at det er 2-3 brukere her inne som er helt besatt av utroskap.  Disse få ab.ene lager drøssevis av tråder med små variasjoner  i historiene sine fra gang til gang,  men de er ikke egentlig interessert i råd. Trådene virker å være kun for trolling, mating av eget ego og tidsfordriv.. 

Helt enig m TS her, er drittlei av disse trådene. Hvor mange ganger må vi lese om de samme langvarige utroskapene og plagsomme elskerinnene?

Anonymkode: ffc56...d58

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg kan ikke åpne KG uten å lese om alle disse utro mennene. Det florerer jo av slike tråder, er det virkelig ingen menn som er trofast?? Det er jo ikke annet å lese her inne. Er virkelig menn så mye utro? Kjenner jeg skuler litt bort på samboeren etter jeg har vært her inne og lest, er jo helt sykt om dette stemmer og man kan jo bli fullstendig paranoid uten grunn engang av dette forumet. Er det ingen damer her som er sammen med trofaste menn?? 

90% av kvinneguiden en bullshit, oppdiktet, samme person som skriver, trollehistorier etc... Ikke representativt for normalen. 

Anonymkode: d37bc...f63

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Tror ikke på halvparten her inne... Noen lager jo også flere tråder om samme fyr (eller dame)

Anonymkode: 04b36...1ce

Skrevet

Hvorfor skulle noen opprette en tråd om at de ikke tror partneren er utro?

Anonymkode: 17cca...858

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg leser lite om utro menn her. Da er det langt mer om menn som hater kvinner. Spesielt menn som hater tykke kvinner. 

Og så er det en del tråder der kvinner lurer på om det er normalt at menn er psykopater. 

En del tråder der kvinner klager og rasende eller skuffet over venner som gjør ting ingen andre ville leet på brynet over. Som å invitere på fest dagen før festen og ikke to uker i forveien. 

En del syting over svigerfamilie eller besteforeldre generelt. Enten de gir godteri eller aldri gir godteri til ungene.

Det er så mye VAS og VÅS. Folk må ta seg sammen. Bli voksne. Slutte å gnåle. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
20 hours ago, Ebbeliten said:

Jeg leser lite om utro menn her. Da er det langt mer om menn som hater kvinner. Spesielt menn som hater tykke kvinner. 

Og så er det en del tråder der kvinner lurer på om det er normalt at menn er psykopater. 

En del tråder der kvinner klager og rasende eller skuffet over venner som gjør ting ingen andre ville leet på brynet over. Som å invitere på fest dagen før festen og ikke to uker i forveien. 

En del syting over svigerfamilie eller besteforeldre generelt. Enten de gir godteri eller aldri gir godteri til ungene.

Da synes jeg du skal gå inn på forumet nå asap og se, er jo pokker ikke noe annet enn tråder om utroskap nesten i ulike varianter. TRAGISK

Skrevet

Du trenger ikke lese de trådene. 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

En kan jo lure på hvem alle disse mennene er utro med? Jeg mener siden det er veldig skjeldent kvinner er utro? 🤔

• Liker 1
Skrevet

Det er helst kvinner som er utro. De deler på samme mann.

• Liker 1
Skrevet
svartkatt skrev (3 minutter siden):

Du trenger ikke lese de trådene. 

😬..Nei huffameg, da hadde hun jo ikke startet denne tråden.

Og kg har blitt så kjedelig de siste årene at en omtrent sovner over telefonen. 

Oppmuntre heller alle krenkede, indignerte og hormonelle til å spy edder & galle her som før i tida! 😁

Skrevet

Du er på et forum med 98% kvinner som etter alt å dømme ikke er i øverste percentil heller. Så at det ofte handler om hvor dumme og tåpelige menn er her inne er jo ikke så rart. Skulle de postet samme ting om kvinner hadde det jo forutsatt selvinnsikt. 

Anonymkode: 9785f...a95

Skrevet

Jeg har aldri lagd noen post på kg om hvor trofast min mann er. Jeg har heller ikke opplevd utroskap i andre forhold. 

Anonymkode: ec723...961

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 26.2.2024 den 10.16):

Du har lest om fire fem tilfeller, og ser stygt på din mann og tenker han er en drittsekk? På tide å ta seg sammen. Det du leser på nett handler ikke om han. 

• Liker 1
Skrevet

Hvem tvinger deg til å lede KG i det hele tatt? 

Anonymkode: f5ba6...08b

• Liker 1
Skrevet
norw skrev (På 26.2.2024 den 10.19):

Tenk deg hvor mange som ikke er utro, som vi aldri hører om.

Dette. Folk kommer på KG for å få råd og hjelp om noe dritt skjer i livet. Sånn er det bare.

Selv om man leser om to tre stk som gjør noe stygt, så betyr det ikke at alle folk er sånn. Det er ikke normalt å tenke sånn.  

• Liker 1
Skrevet
Ebbeliten skrev (På 26.2.2024 den 13.46):

Hvis folk slutter å gnåle så har vi jo ingen KG-underholdning mer🥲

• Liker 1
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvem tvinger deg til å lede KG i det hele tatt? 

Anonymkode: f5ba6...08b

"Lese" heter det, ikke lede. Jeg ser hvorfor du leser KG ihvertfall,  du faller innenfor den kategorien med liten utdannelse så da er dette rett plass for deg 😆

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...