AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #1 Skrevet 26. februar 2024 Kan man kjøpe ashwagandha på helsekost/apotek på Gran Canaria? Anonymkode: ea049...4d8
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #2 Skrevet 26. februar 2024 Det vil jeg tro. De har flere helsekostbutikker der. Men vær varsom så du ikke føler deg flat i følelsene av det. Jeg tør ikke å ta det av den grunn. Anonymkode: e5ef2...9b0
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #3 Skrevet 26. februar 2024 Takk for svar. Jeg har hatt veldig god effekt av det mot angst og søvnproblemer, men glemte ta med kosttilskuddet på ferie.. Det er jo lovlig i Norge, så lurte bare på om det også var det i Spania☺️ Anonymkode: ea049...4d8
Fremmed fugl Skrevet 26. februar 2024 #4 Skrevet 26. februar 2024 Du får kjøpt det "overalt" i Spania. Virker populært der, med tanke på hvor lett tilgjengelig det er. Har ikke kjøpt selv, men syns det er litt gøy å se på hva som selges på ulike butikker av slikt.
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #5 Skrevet 26. februar 2024 Takk for svar. Vet du om også apoteker eller større supermarkeder har det, eller må man på helsekost? Anonymkode: ea049...4d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå