AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #1 Del Skrevet 26. februar 2024 Hvilke sjokolade protein mousse/pudding synes dere er best? prøvd meg på ehrmann protein pudding men synes de smaker kunstig og gir litt bi smak. Beste proteinshake på smak som smaker godt? Vil kjøpe på nett mtp på pris men litt kjipt å kjøpe mange hvis det ikke smaker. Pro pud shakene vet jeg er gode, men vil prøve nye. Anonymkode: ee622...9f3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DoorKnob Skrevet 26. februar 2024 #2 Del Skrevet 26. februar 2024 Yt eller Skyr funker bra. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #3 Del Skrevet 26. februar 2024 Har prøvd Yt sin en gang, funka fint hvis det er sjokolade du er ute etter. Ellers går det mye i Skyr her. Anonymkode: 76f92...481 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #4 Del Skrevet 26. februar 2024 Kjøper vanilje og har jordbær og blåbær til for god smak. Synes ikke de andre smaker godt. Anonymkode: 792cb...5d0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2024 #5 Del Skrevet 26. februar 2024 Myrevolution.no har veldig godt proteinpulver i hvert fall, har smakt sjokolade og mocha vel, de er helt nydelige. De har også shaker. Anonymkode: b5e64...d3f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #6 Del Skrevet 27. februar 2024 Protein pulver like clear whey, gjerne fra Protein.no. men den typen selger flere plasser, lav på kalori og saft aktive Anonymkode: c4227...a63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2024 #7 Del Skrevet 27. februar 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Myrevolution.no har veldig godt proteinpulver i hvert fall, har smakt sjokolade og mocha vel, de er helt nydelige. De har også shaker. Anonymkode: b5e64...d3f Disse har fått best i test på smak i mange tester. Anonymkode: 6d4f5...ea9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2024 #8 Del Skrevet 2. mars 2024 Yt sjokoladepudding. Den med vanilje synes jeg at smaker fisk, av en eller annen grunn 😆 Rema sin egen med vaniljesmak funker også. Anonymkode: 5662f...faa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #9 Del Skrevet 4. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 2.3.2024 den 11.54): Yt sjokoladepudding. Den med vanilje synes jeg at smaker fisk, av en eller annen grunn 😆 Rema sin egen med vaniljesmak funker også. Anonymkode: 5662f...faa Synes du den er god? Så rar konsistens Anonymkode: bcf48...705 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2024 #10 Del Skrevet 4. mars 2024 Synes egentlig ingen sånne proteinpuddinger er gode. Smaker så tamt og kunsting. Da synes jeg proteinbarene til Barebells er bedre Anonymkode: bcf48...705 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #11 Del Skrevet 7. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 26.2.2024 den 5.14): Hvilke sjokolade protein mousse/pudding synes dere er best? prøvd meg på ehrmann protein pudding men synes de smaker kunstig og gir litt bi smak. Beste proteinshake på smak som smaker godt? Vil kjøpe på nett mtp på pris men litt kjipt å kjøpe mange hvis det ikke smaker. Pro pud shakene vet jeg er gode, men vil prøve nye. Anonymkode: ee622...9f3 Vil aldri kjøpe produkter som inneholder kumelk på nett , i tilfelle de er oppbevart for varmt. Anonymkode: 6cbc3...43d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #12 Del Skrevet 7. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 4.3.2024 den 17.06): Synes du den er god? Så rar konsistens Anonymkode: bcf48...705 Enig med konsistensen ja, men har blitt vant til det og synes smaken er grei til å være et så kunstig produkt! Anonymkode: 5662f...faa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #13 Del Skrevet 7. mars 2024 YT Proteinpudding og ARLA proteinshake. Begge med sjokoladsmak Anonymkode: 53d40...476 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 7. mars 2024 #14 Del Skrevet 7. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 26.2.2024 den 5.14): Hvilke sjokolade protein mousse/pudding synes dere er best? prøvd meg på ehrmann protein pudding men synes de smaker kunstig og gir litt bi smak. Beste proteinshake på smak som smaker godt? Vil kjøpe på nett mtp på pris men litt kjipt å kjøpe mange hvis det ikke smaker. Pro pud shakene vet jeg er gode, men vil prøve nye. Anonymkode: ee622...9f3 Hva med proteinbar? Barebells Caramel/Cashew smaker himmelsk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #15 Del Skrevet 7. mars 2024 Lager selv. Smelter en halv kokesjokolade i litt melk, med 1 ts potetmel, 2 bokser yt vanilje yoghurt/el 1del gresk yoghurt, eggehvite og sjokolade-proteinpulver. Pisker opp eggehvite og pisker inn de andre ingrediensene etterhvert. Kan stå lenge i kjøleskap. Bruker propud vanilje som saus. Anonymkode: a248d...801 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #16 Del Skrevet 7. mars 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Lager selv. Smelter en halv kokesjokolade i litt melk, med 1 ts potetmel, 2 bokser yt vanilje yoghurt/el 1del gresk yoghurt, eggehvite og sjokolade-proteinpulver. Pisker opp eggehvite og pisker inn de andre ingrediensene etterhvert. Kan stå lenge i kjøleskap. Bruker propud vanilje som saus. Anonymkode: a248d...801 Evt bruke propud sjokolade ptoteinshake sammen med en yt yoghurt og litt kakaopulver. Den har ganske lik smak som sjokoladepudding. Anonymkode: a248d...801 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trish Skrevet 7. mars 2024 #17 Del Skrevet 7. mars 2024 https://www.bodylab.no/shop/bodylab-whey-100-663p.html?utm_source=Bidbrain&gad_source=1&gclid=CjwKCAiA6KWvBhAREiwAFPZM7n_3mWswF0qa1o8iRH6djJk94WR2mAepYQb0lstwLF-31EN5cXjj-BoCJsYQAvD_BwE&gclsrc=aw.ds Jeg syns denne, særlig den med Vanilla Ice Coffee er kjempegod 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2024 #18 Del Skrevet 7. mars 2024 Dere som kjøper "proteinprodukter" (barer, pudding, mm): hvorfor? Er det for smakens skyld, at det smaker godteri uten å inneholde sukker? Er det fordi protein assosieres med sunnhet? Hva er grunnen? Hvorfor ikke heller velge "skikkelig" mat (egg, kjøtt, fisk) og så heller spise en sjokolade eller et kakestykke av den typen en virkelig liker? Kalorimessig er det ikke så enorme forskjeller, og med "ekte vare" blir en ofte mer tilfredsstilt og har mindre behov for enda mer. Anonymkode: 4cb62...c6e 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dol_br Skrevet 9. mars 2024 #19 Del Skrevet 9. mars 2024 (endret) Synes at de fleste protein pudding har rar og kunstig smak så spiser heller YT shake (sjokolade) og skyr (div. smaker), cottage cheese mager, oster - når det gjelder melkeprodukter. Ellers er det mange andre proteinkilder jeg har i kostholdet mitt - bønner, egg, tuna, kjøtt, osv. Til den anonyme ovenfor som ikke skjønner: mange folk er vegetarer/veganer og tar ikke protein via kjøttprodukter. Andre synes det er mer praktisk å ha med seg en shake/pudding/bar i sekken på farta enn protein middagsrester i matpakkeboks. Og de fleste kanskje liker å blande forskjellige proteinkilder i kostholdet da man fort blir veldig lei hvis man spiser samme 5 ting hele tiden. Pudding/shake ville jeg aldri forvekslet med "godteri" fordi de ikke smaker søt. YT sjokolade shake er ganske nøytral. Spiser ikke proteinbarer da jeg får like mange gram protein i shake men mindre kalorier. Whey protein har jeg prøvd både vanlig og vegansk med div. smaker - passer ikke for meg, og alt for mye styr - spiser heller en konserve tuna på brødskiven med smøreost. 😉 Endret 9. mars 2024 av dol_br Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofiei Skrevet 9. mars 2024 #20 Del Skrevet 9. mars 2024 AnonymBruker skrev (På 7.3.2024 den 13.45): YT Proteinpudding og ARLA proteinshake. Begge med sjokoladsmak Anonymkode: 53d40...476 Hvor finner du Arla sin proteinshake, og hva koster de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå