Gå til innhold

Grått kjønnshår?

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går oppdaget jeg faktisk at jeg hadde fått tre grå kjønnshår når jeg dusjet. Har jo sikkert vært der en stund, men kan ikke ha vært så lenge. Kjenner jeg fikk litt sjokk. 

Jeg er bare 36 år, og har ikke et eneste grått hår på hodet. Er det flere som opplever det? Når jeg googler virker det som om at det er nesten ingen som har det? Føler dette var litt tidlig.. har vært ekstremt stresset den siste tiden, men merkelig utslag isåfall. 

Anonymkode: b1feb...777

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk grå hår der nede i 40 årene, uten å ha et grått hår på hodet

Anonymkode: 7c231...1c4

Skrevet

Det var jo litt betryggende, selv om det var senere enn meg.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det var jo litt betryggende, selv om det var senere enn meg.

Som Miranda i Sex og Singelliv sa når hun fant grå hår på musa: "Napper man de ut, kommer det dobbelt så mange til begravelsen"😁

Anonymkode: 7c231...1c4

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Er 41. Barberer så er ikke så opptatt av hvilken farge kjønnshåret mitt har.Best å ikke ha noe er min mening for meg selv men tror ikke det er så unormalt 

Anonymkode: 4451d...adc

Skrevet

Er 50, har en del grå kjønnshår, men ikke grå hår på hodet. Mannen min er snart 60. Han ble grå på hodet først, deretter kjønnshårene og så øvrig kroppshår som brystkassen, leggene. 

Anonymkode: 133d3...d0c

Skrevet

Er det ikke sånn at skjegget ofte blir grått før hodehåret? Så er vel ganske naturlig, for begge deler er kjønnshår. 

Skrevet
17 hours ago, AnonymBruker said:

I går oppdaget jeg faktisk at jeg hadde fått tre grå kjønnshår når jeg dusjet. Har jo sikkert vært der en stund, men kan ikke ha vært så lenge. Kjenner jeg fikk litt sjokk. 

Jeg er bare 36 år, og har ikke et eneste grått hår på hodet. Er det flere som opplever det? Når jeg googler virker det som om at det er nesten ingen som har det? Føler dette var litt tidlig.. har vært ekstremt stresset den siste tiden, men merkelig utslag isåfall. 

Jeg er 35. Har noen grå hår på hodet, og noen kjønnshår som er grå

Anonymkode: e4d62...2fa

Skrevet

Mine er ikke grå, men de blir stadig lysere. Jeg er bare 34... De var sorte ei gang i tida, nå er de mer i en mørk blond nyanse.

Anonymkode: 63db0...24f

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...